On ihan eria asia kävellä korkokengillä kun on 50 kiloinen.. kuin että on 70+ kiloinen

Jäänyt olemattomaksi korkokenkien käyttö tällä painolla:)
50 kiloisena sitä jopa juoksi 12cm piikkikoroilla ilman että nilkat tai korot hajosi. Silloin ei myöskään pursunneet tai puristaneet kengät :D

Tietysti paksut korot sopii isollekin painolle. Mutta sellaiset sirot ja seksikkäät piikit ei ainakaan mulle sovi. Mulla on 10 paria korkokenkiä odottamassa parempia aikoja...
 
Pötypuhetta :)

Mä olen tanssinut kilpaa niin 58, kuin 88 kiloisenakin raskausmahani kanssa ja kilpatanssikengät (ohut korko) ovat olleet jalassa. Jos pystyn niillä 1,5h treenit vetämään, niin ihan takuulla kykenen myös kävelemään vastaavilla :)

Olen aika loppumetreillä raskauteni kanssa, painoa on paljon ja vähän päälle ja painopiste on jossain ihan hevonpepussa...ja sunnuntaina viimeksi käppäilin ohkasilla koroilla, eikä tehnyt kipeää tms :)
 
Joo ei niin kauheesti tule juostua korkkareiden kanssa kun on se 20kg ylimääräistä. Toissapäivänä vähän hyppelin jo askelia kun oli kiire ja se tuntui melko luksukselta, ehkä oon laihtunut vähän :) Mutta eron huomaa kyllä, kun jalat joutuu kantamaan ylimääräisiä kiloja korkkareiden kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Pötypuhetta :)

Mä olen tanssinut kilpaa niin 58, kuin 88 kiloisenakin raskausmahani kanssa ja kilpatanssikengät (ohut korko) ovat olleet jalassa. Jos pystyn niillä 1,5h treenit vetämään, niin ihan takuulla kykenen myös kävelemään vastaavilla :)

Olen aika loppumetreillä raskauteni kanssa, painoa on paljon ja vähän päälle ja painopiste on jossain ihan hevonpepussa...ja sunnuntaina viimeksi käppäilin ohkasilla koroilla, eikä tehnyt kipeää tms :)
Ai juu, olinhan mä vapun korkkareilla kun esikoinen syntyi toukokuun puolessa välissä. Yli 80-kilpoisena ja viimesilläni raskaana, kävelinkin 3 km kylältä kaverille terassikierroksen lisäksi. Hyvin pärjkäsin mahan ja korkkareiden kanssa kavereiden mukana:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kyyl mä käytän samoja kenkiä kun 15 kiloa sitten ihan ongelmitta ja juoksenkin niillä.
Hyvät kengät sitten.
Ihme ettei mulla toimi noi mitkään kengät tässä koossa.
Nä naa on mun lempparit:
http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=35-41598-47&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e
 
ha
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Pötypuhetta :)

Mä olen tanssinut kilpaa niin 58, kuin 88 kiloisenakin raskausmahani kanssa ja kilpatanssikengät (ohut korko) ovat olleet jalassa. Jos pystyn niillä 1,5h treenit vetämään, niin ihan takuulla kykenen myös kävelemään vastaavilla :)

Olen aika loppumetreillä raskauteni kanssa, painoa on paljon ja vähän päälle ja painopiste on jossain ihan hevonpepussa...ja sunnuntaina viimeksi käppäilin ohkasilla koroilla, eikä tehnyt kipeää tms :)
Ai juu, olinhan mä vapun korkkareilla kun esikoinen syntyi toukokuun puolessa välissä. Yli 80-kilpoisena ja viimesilläni raskaana, kävelinkin 3 km kylältä kaverille terassikierroksen lisäksi. Hyvin pärjkäsin mahan ja korkkareiden kanssa kavereiden mukana:)
Vai pärkjäsit, tais tul otettua muutama liikaa. kkkk
 
Booty
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Hyvät kengät sitten.
Ihme ettei mulla toimi noi mitkään kengät tässä koossa.
Nä naa on mun lempparit:
http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=35-41598-47&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e[/quote]

Mageet :D Mulla ihan saman malliset, mutta ruskeaa mokkaa ja ne on ostettu Clickistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ha:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ai juu, olinhan mä vapun korkkareilla kun esikoinen syntyi toukokuun puolessa välissä. Yli 80-kilpoisena ja viimesilläni raskaana, kävelinkin 3 km kylältä kaverille terassikierroksen lisäksi. Hyvin pärjkäsin mahan ja korkkareiden kanssa kavereiden mukana:)
Vai pärkjäsit, tais tul otettua muutama liikaa. kkkk
:D
Kyyl lukkihärjö voi iskee absolutistillekin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kyyl mä käytän samoja kenkiä kun 15 kiloa sitten ihan ongelmitta ja juoksenkin niillä.
Hyvät kengät sitten.
Ihme ettei mulla toimi noi mitkään kengät tässä koossa.
Nä naa on mun lempparit:
http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=35-41598-47&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e
Kiva korko :p
 
vieras
Oon alle 50kg ja silti selkä ja jalat hajoaa, jos yritän kävellä korkkareilla edes jonkun 10 min. Onneksi mun mies ei pakota käyttämään tommosia enkä mitään muutakaan syytä keksi pilata terveyttäni niillä, kun on keksitty terveellisempiäkin kenkiä...
 
Miks naiset luulee, että korkkarit on jotenkin seksikkäät? Kaikkien tuntemieni miesten mielestä ne kuuluu kaatopaikalle tai maksullisille. Joku ihme lehtien luoma myytti.

Ja jos oot 90kg ja luulet, että kengät tekee susta seksikkään, niin voi lol!
 
Juuli
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miks naiset luulee, että korkkarit on jotenkin seksikkäät? Kaikkien tuntemieni miesten mielestä ne kuuluu kaatopaikalle tai maksullisille. Joku ihme lehtien luoma myytti.

Ja jos oot 90kg ja luulet, että kengät tekee susta seksikkään, niin voi lol!
Aivan sama olenko seksikäs vai en, mä käytän kenkiä joista mä pidän. En mä käytä vaatteita, kenkiä jne. sen vuoksi että näyttäisin mahdollisimman seksikkäältä. Mä en muuten edes maininnut sanallakaan seksikkyyttä mun viestissä vaan puhuin korkkareilla kävelemisestä. Opettele lukemaan siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miks naiset luulee, että korkkarit on jotenkin seksikkäät? Kaikkien tuntemieni miesten mielestä ne kuuluu kaatopaikalle tai maksullisille. Joku ihme lehtien luoma myytti.

Ja jos oot 90kg ja luulet, että kengät tekee susta seksikkään, niin voi lol!
Ei kukaan nainen tai mies voi pitää korkokenkiä seksikkäinä jos sinun kaverisi eivät niistä pidä? :D

Joihinkin asuihin sattuu korkokengät sopimaan paremmin kuin lenkkarit, ballerinat tms. huolimatta siitä sattuvatko ne olemaan seksikkäät vai ei jonkun mielestä.

Miksi ylipäänsä pitää yhdistää seksikkyys korkokenkiin? Korkokengät ovat yleensä hyvin kauniita, paljon nätimpiä kuin muut kengät.
 
Musta olis ihana käyttää nättejä korkkareita, mutta jalat ei vaan kestä pientäkään korkoa. :/ Ja vielä vähemmän reilusti ylipainoisena...

Aina sama tuskailu kenkien kanssa, kun ei meinaa löytyä nättejä, mutta riittävän matalia kenkiä varsinkaan juhla-asun kanssa.

Mä oon kade!! |O
 
Juuli
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mistä lähtien ballerinat on käyttänyt korkokenkiä. Ja kyllä niillä jotain huomiota haetaan. Pituutta, perseen kaarta jne. Ottakaa selvää.
Tuolla kyllä tarkoitettiin, että joidenkin vaatteiden kanssa sopii paremmin korkkarit kuin ballerinat. Siis ne ballerinatossut, tiedätkö sellaiset kengät?

Mä käytän korkkareita sen vuoksi, että pidän niistä. Miksi niillä pitäisi hakea muiden huomiota?
 

Yhteistyössä