On ihan eria asia kävellä korkokengillä kun on 50 kiloinen.. kuin että on 70+ kiloinen

Huumekoira
Mä käytän korkkareita, koska niistä tulee vallantunne. Hmm. Aamutossuista on viimeaikoina tullut voimantunnetta myös, vaikka niissä ei ole korkoa. mutta se on silti erilainen tunne.
 
"vierailija"
Olispa aikas kamalaa, jos mun mies pakottaisi/antaisin pakottaa käyttämään niitä. On sattumoisin naisia, jotka pitävät korkojen tuomasta mukavasta luonnostaan tulevasta keinuvasta kävelystä! Se ei ole vain miehien vikittelykeino. Se tuo myös hyvänolontunteen itselle. Tunteen, että olen seksikäs. Mulla on baletti ja tanssitausta, ehkä siksi en ymmärrä tätä. Katson kauhulla polvet koukussa lonkkaavia korkokenkäläisiä. He ilmeisesti tekevät sen miesten takia?!
Mut jos on ns syntynyt korkkarit jalassa ei ole sen enempää vaikeuksia, jos lihaksisto kunnossa, kun ei raskaanakaan. Ymmärrän, että viimeisillään ne isoimmat maihinnousukengät ovat ainoa varuste ja koriste hehtaarin mahan seurana ja kanssa, mut hei.... vaikka itse käytän mielelläni. Korkeat korot antevat ryhtiä ja korostavat ihanaa masua. On jopa sen kanssa seksikäs. Niin jos MIES VAATII käyttämään korkkareina raskaana vastoin tahtoasi, kenkää miehelle. Tai laitttaa sen kävelemään niillä päivät ja sanoo, että tee tuota viikko, niin teen seuraavan! :-DDDD
 

Yhteistyössä