ompelukoneen alalangan pyörimissuunta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
siis niin että näet sen puolen siinä kotelossa...kumpaan suuntaan laitat??

oletko törmännyt koneeseen jonka ohjeessa käsketään laittaa puola pyöriin vastapäivään??

Piti oikein miettiä. Minun koneesta puola ei näy. Mutta se pitää asettaa koteloon niin, että lanka kiertää myötäpäivään, ja kotolo asetetaan koneeseen kiinni, jolloin pyörimissuunta on vastapäivään. Tekstiilityönope aikoinaan sanoi, että aina pitää laittaa siten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Piti oikein miettiä. Minun koneesta puola ei näy. Mutta se pitää asettaa koteloon niin, että lanka kiertää myötäpäivään, ja kotolo asetetaan koneeseen kiinni, jolloin pyörimissuunta on vastapäivään. Tekstiilityönope aikoinaan sanoi, että aina pitää laittaa siten.

juu siis silleen kuin aina mäkin oon oppinu laittaan...siis puolaan se menee myötäpäivään ja kun se on koneessa niin menee vastapäivään..

kattelin tossa lidlin koneen ohjeita ja siinä näytetään sitä puolakoteloo ja puolaa ja käsketään se siihen laittaan vastapäivään...mietinki just että oon laittanu ton edeltävään versioonki onnistuneesti täysin väärin ja teki tikkiä...tai sit joku tomppeli on laittanu sen kuvan tyhmästi.siinä nimittäin lanka tulee oikealta vasemmalle eli pyöris siinä vastapäivään....

oli vaan pakko kysästä vaikka ite oon oikein alaa opiskellukki jne että onko kukaan tollaseen törmänny!! ; D

Yhteistyössä