J
jups
Vieras
Minä täällä yritän alottaa ompeluharrastusta, mutta menee hermot ton ompelukoneen kans!! Vaikka kuin säädän tota ylälangan kiristintä, niin silti se vetää koko ajan langat ihan solmuun ja kankaan kireäksi ja ruttuun. Välillä alalanka kotelosta tulee kolme lankaa, joista vaan yks on tietty se oikea ja vetävä lanka. Mikä tosa on pielessä!? Säädän kiristintä pienemmälle ja suuremmalle ja aina sama juttu!
Kankaana siis on ohuehko ja joustavahko trikoo kangas. Alalangan kiristin on tehtaalla säädetty peruskireälle ja sen ruuvi on niin pieni, etten saa sitä pienimmälläkään ruuvimeisselillä käännettyä mihinkään.
Mutta osaatteko sanoa mikä tosa on vialla? Langat oon tarkistanu moneen kertaan, että ne muka on oikeen, mut mistäs sen tietää... Siitä on niin kauan ku on viimeks ommellu.
AUTTAKAA PLIIS!! Muuten tää mun harrastus menee ihan mönkään...
Kankaana siis on ohuehko ja joustavahko trikoo kangas. Alalangan kiristin on tehtaalla säädetty peruskireälle ja sen ruuvi on niin pieni, etten saa sitä pienimmälläkään ruuvimeisselillä käännettyä mihinkään.
Mutta osaatteko sanoa mikä tosa on vialla? Langat oon tarkistanu moneen kertaan, että ne muka on oikeen, mut mistäs sen tietää... Siitä on niin kauan ku on viimeks ommellu.
AUTTAKAA PLIIS!! Muuten tää mun harrastus menee ihan mönkään...