omo vai bioluvil vai joku muu????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli olen käyttänyt arielia tai erisania ja nyt iski kyllästys, suosittele mitäs ostaisin ja vaikka perustele miksi. pyykkiä paljon ja varsinkin värilliselle pyykille toivon kevyttä ja raikasta tuoksua.
kiitos!

Meillä käytetään vain hajusteettomia pesuaineita, esim. omo sensitiv, tällä hetkellä rainbow sensitiv.

En voi sietää hajustettuja pesuaineita, joskus tekee pahaa kun esim. lasten kavereita käy kylässä ja koko illaksi jää leijumaan ilmaan pesuaineen haju!

Meillä pestään Lumpeella (lumme). Sitä saa miedon hajuisena tai hajusteettomana. Itse käytän hajusteetonta. Niin ja on nestemäistä, mikäli sillä on jotain merkitystä....

Jos ny pitää perustella jotenki vielä tätä niin, Pesuaine on pakattu ns.pussiin ja tuottaa näin vähemmän pakkausjätettä (74% vähemmän pakkauksen mukaan) ja pesuaine on fosfaatiton ja zeoliititon. Näin siis parempi koneelle ja luonnolle.

• Tykkää
Reactions: rops
No ne tuoksut lienee viisain jättää sen huuhteluaineen tuotettaviksi, hirveä määrähän niitä täytyy sinne pesuaineeseen tunkea, että tuoksuvat vielä pesun jälkeenkin?
Mä käytän vain arielia ja omoa, koska luotan niiden pesutehoon. Bio luvilia en mielellään osta, koska jos en satu löytämään pesupalloa siihen hätään, niin luvil ei lähde pesuainekotelosta oikein liikkeelle, vaan paakkuuntuu herkästi sinne.

Omo color muille ja omo sensitive vaavin vaatteille. Nestemäinen pesuaine ei kuluta kangasta yhtä paljon eikä jätä jäämiä yhtä paljon kuin jauhe.

Omo taas musta tehokkain,ok hinta, hyvä tuoksu.

Yhteistyössä