Omituisia mielipiteitä/pinttymiä.

kaiken pitää olla suorassa kulmassa toisiinsa nähden. Esimerkiksi pöydällä lehdet ja kaukosäätimet rivissä kauniisti.

Todella piinaavaa.

Tiskipöytä pitää pyyhkiä aina kun vähänki lotraa, vaikka ei kastuiskaan.

 
-Vessapaperirulla pitää olla niin, et sitä rullataan silleen yläkautta seinästä poispäin. Siis niin, et jos se roikkuu, se ei koske seinään vaan on siinä ulkopuolella.

-Kirjojen pitää olla kokojärjestyksessä.

-Radiota voi kuunnella vaan, jos vola on tasaluvuilla tai viitosilla.

-Kasveille tulee paha mieli, jos ne heittää pois, eli niistä ei meillä pääse eroon ennenku ne varmasti on kuukahtanu.

-Leipää pitää syödä reunoilta sisäänpäin kiertäen, ei toisesta päästä toiseen. Domino pitää ottaa kahtia, ennenku sen voi syödä.

Palaan asiaan ku muistan lisää.. :whistle:
 
hirmu
eiku lu-haa-vei!!
pyykit pitää ripustaa millilleen suoraan telineseen,telineesen ei saa laittaa sukkia ja alusvaatetta ku pakkomielteisesti ne kuivataan patterilla.
sohva pitää olla täysin suorassa tv-tasoon nähden...se on vaikeaa kun on epäsymmetrinen olohuone.
 
Ehdottomasti haa-vei-lu täälläkin ja banaani avataan tappipäästä eikä ikinä hampailla. Astiat ovat kaapissa tarkassa järjestyksessä, kuppien korvat kaikkia samoin päin ja lautaset kokojärjestyksessä. Kirjat pidetään kirjoittajan mukaisessa aakkosjärjestyksessä. Matot pidetään suojassa, onneksi on parkettilattiat, johon stemmata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
-Vessapaperirulla pitää olla niin, et sitä rullataan silleen yläkautta seinästä poispäin. Siis niin, et jos se roikkuu, se ei koske seinään vaan on siinä ulkopuolella.

-Kirjojen pitää olla kokojärjestyksessä.

-Radiota voi kuunnella vaan, jos vola on tasaluvuilla tai viitosilla.

-Kasveille tulee paha mieli, jos ne heittää pois, eli niistä ei meillä pääse eroon ennenku ne varmasti on kuukahtanu.

-Leipää pitää syödä reunoilta sisäänpäin kiertäen, ei toisesta päästä toiseen. Domino pitää ottaa kahtia, ennenku sen voi syödä.

Palaan asiaan ku muistan lisää.. :whistle:
Oon luullu olevani ainut, joka syö leivän tolleen. Kylässä tulee kyllä syötyä nätimmin
:xmas: niin ja banaanihan avataan tappipäästä, tietenkin!
 
mitä häh
Olen yksinkertainen enkä ymmärrä tätä haa - vei - lu juttua.. Valaiskaa jookos

Ulko-ovea täytyy käydä ränkyttämässä ennen nukkumaan menoa vähintään kolmesti että on varmasti lukossa eihän sitä muuten voi rauhassa nukkua :/

Bansku avataan pitkästä päästä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maalaastolloo:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
-Leipää pitää syödä reunoilta sisäänpäin kiertäen, ei toisesta päästä toiseen. Domino pitää ottaa kahtia, ennenku sen voi syödä.
Oon luullu olevani ainut, joka syö leivän tolleen. Kylässä tulee kyllä syötyä nätimmin
:xmas: niin ja banaanihan avataan tappipäästä, tietenkin!
On muuten kuulemma tosi ärsyttävää. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maalaastolloo:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
-Vessapaperirulla pitää olla niin, et sitä rullataan silleen yläkautta seinästä poispäin. Siis niin, et jos se roikkuu, se ei koske seinään vaan on siinä ulkopuolella.

-Kirjojen pitää olla kokojärjestyksessä.

-Radiota voi kuunnella vaan, jos vola on tasaluvuilla tai viitosilla.

-Kasveille tulee paha mieli, jos ne heittää pois, eli niistä ei meillä pääse eroon ennenku ne varmasti on kuukahtanu.

-Leipää pitää syödä reunoilta sisäänpäin kiertäen, ei toisesta päästä toiseen. Domino pitää ottaa kahtia, ennenku sen voi syödä.

Palaan asiaan ku muistan lisää.. :whistle:
Oon luullu olevani ainut, joka syö leivän tolleen. Kylässä tulee kyllä syötyä nätimmin
:xmas: niin ja banaanihan avataan tappipäästä, tietenkin!
Miten muuten leipä syödään? :D Kuoret on perseestä. :wave: :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
-Vessapaperirulla pitää olla niin, et sitä rullataan silleen yläkautta seinästä poispäin. Siis niin, et jos se roikkuu, se ei koske seinään vaan on siinä ulkopuolella.
Tämä on ehdoton. Käännän kylässä ollessani myös vessapaperit oikein päin, kun se häiritsee niin kovasti :)

 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä oon sitä mieltä, et kehvelit pitää säilyttää haa- vei- lu- järjestyksessä ja banaani pitää aukaista sieltä kärjestä, hampailla. :D :whistle:
Mitä tarkottaa kehvelit ja haa-vei-lu??? Tipahdin kärryiltä.
 

Yhteistyössä