Omituinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinäpä se. Ei kyse olekaan siitä että kiihotutko sinä vaan siitä että kiihottaako miestäsi tämä.
Hyvin tyypillinen katsonta kanta. kunhan sinä kiihotut miehellä ei niin väliä....

Minä olen tehnyt teistä omituisista otuksista diagnoosin täällä keittiöpsykologin koulutuksellani.

Tuollaiset perverttiset mieltymykset johtuvat ilmansaasteista. Siellä kaupungissa te joudutte hengittämään pakokaasuja ja muita ilmansaasteita ja vähemmästäkin jo pää menisi sekaisin.

Tulkaapa tänne maalle raikkaaseen ulkoilmaan katselemaan, miten tuo seksi sujuu luonnossa. Siihen ei tarvita ylimääräistä rekvisiittaa. Heinälatoromantiikka kukoistaa täällä uskokaa pois!

Elikotkin lisääntyvät ihan perinteisillä menetelmillä. Mitä nyt keinosiementäjä välillä kay vähän auttelemassa. Tuota lehmän sielunelämää seurailtuani olen huomannut tosin sen pettyneen katseen seminologin tultua navettaan pilleineen. Tottakai se olisi romanttisempaa luomumenetelmällä komean sonnin kanssa.

Meidän isännän ainoat trikoot ovat lököttävät hyvonit. Niistäkin on persus kulunut läpinäkyväksi. Seksikkäämpää näkyä ei ole, kun isäntä aamuisin kömpii sängystä ylös haarustaan raapien ja haukotellen.

Minun mielestäni sinun pitäisi sanoa miehellesi, että rakastelun aikana et halua mitään rekvisiittaa mukaan sänkyyn. Jos miehesi ei sitä ymmärrä, niin sitten kehotan miestäsi hakeutumaan esim. Setan psykologin juttusille. Kenenkään ei ole pakko sietää sellaista seksitoimintaa, mikä ällöttää itseä. Voihan niitä sukkanauhaliivisysteemejä pitää sitten muuna aikana. Silloin kun ei harrasteta seksiä. Itse käytän sukkahousuja, mutta sängyssä olen ilman rekvisiittaa luonnon suomassa asussa :-)

Yksi syy siihen, että tuntuu ällöltä rakastella tuollaisen miehen kanssa, on se, että miehen halu ei kohdistu naiseen ihmisenä. Silloin ei seksiaktin yhteydessä tapahdu miehen ja naisen kohtaamista ja yhteen sulautumista. Fetisismi on perversio, vinoutunut seksuaalisuus. Halu kohdistuu esineeseen, kuten naisten vaatteisiin, kenkiin, ym ym. Yleensä johonkin naisen ""omaan"" esineeseen. Taustalla on vaikeita asioita, eikä tilannetta voi muuttaa. Mies voi kyllä salata perversionsa, mutta ei kuitenkaan kykene kohtaamaan naista seksuaalisesti inhimillisellä tasolla. Jos nainen sopii tähän kuvaan, eikä kaipaakaan sellaista kohtaamista, niin silloin pari voi toimia, ei muuten. Perversio on ihan eri juttu kun vaikka homous. Siinä halu vaan kohdistuu samaan sukupuoleen eikä toiseen. Pervot ei välitä ihmisestä ollenkaan, siis seksuaalisesti. Joskus epäilen, että ei ehkä muutenkaan. Ex mies oli korkokenkä-pervo. Eikä sillä ole kovin lämpimät suhteet lapsiin, eikä uuteen vaimoonsa. Mulla itsellä on nyt normaali mies. Tykkään siitä paljon ja se musta. Ollaan onnellisia. Olen todella tyytyväinen että aikoinaan tuli ero siitä miehestä. Kauan kyllä kesti, 20 vuotta.

Äläpäs yleistä, ""selityksiä"".

Jos sinun ex-miehesi oli paska, se ei tarkoita sitä, että kaikki fetisistit olisivat samanalaisia. Hurja ajatus. Minä olen fettari ja silti kohtaan vaimoni aina ""inhimillisella tasolla"" sekä seksuaalisesti että makuuhuoneen ulkopuolella :) Minun haluni ja rakkauteni häntä kohtaan perustuu siihen että hän on ""nainen ja ihminen"". Minulla on oikein monta lasta ja minulla on heihin kaikkiin hyvin ""lämpimät suhteet"".

Luultavasti sinun miehesi kommunikaatio-ongelmat perustuvat johonkin muuhun luonteenpiirteeseen kuin fetisismiin. Tai mistä minä tiedän...

Jokainen tulkitkoon tavallaan tällaisen fetismin.
Minä henk.koht en yhdy tuossa ylläolleeseen väittämään että miehen halu ja rakkaus kohdistuisi tai voisi kohdistua jotenkin vaatteisiin. Oma mieheni on aivan villinä kun pukeudun seksikkäisiin alusasuihin ja en lainkaan tunne että hänen halunsa jotenkin kohdistuisi enemmän asuihini kuin minuun ja toisaalta tunnen todella olevani nainen nähdessäni minkälaiseen kiihkoon asuni hänet saavat.
Kerran hän puoli leikillään pyysi että saisi vetää nailon sukat jalkaansa kun minäkin pukeuduin. Näyttihän ne aluksi hassulta mutta kun hän kehui miten ihanalta ne tuntuvat hänen jalassaan ja miten hän tunsi jotakin erityistä niin minäpä lupasin ostaa hänelle ihan omat sukat.
Siitä saakka meidän leikkeihimme ovat kuuluneet erilaiset asut ja välineet puolin toisin ja voin todella suositella kaikille.
Erotiikan pitää olla rikasta ja kokeilevaa mutta aina pitää muistaa että molempien pitää nämä asiat hyväksyä

No on sitä taatusti paljon hurjempiakin fetissejä. Ei toista saa tietenkään pakottaa joten sillä lailla vähän metsässä ollaan tässä tapauksessa
Vaikuttaa että tällanen on kuitenkin aika yleistä kun katselee kommenttien määrää vai muutenko asia vaan kiinnostaa

Mieheni vain haluaa pukeutua pitkiin rintaliiveihin ja sukkanauhallisiin lantioliiveihin ja minusta se on omituisuudessaan upeaa. Johtuneeko siitä, että pohjimmiltaan olen bi?

Mies kuljeskeli koko viikonlopun rintaliiveihin ja housuliiveihin pukeutuneena. Runkkaili monenn kertaan peilin edessä, yrittämättä edes tehdä sitä minulta salaa. Minusta hän ei ole kiinnostunut. Naisten alusvaatteet ovat hänet vieneet. Mitä minun nyt oikein pitäisi tehdä?

Tue ja rohkase häntä harrastuksissaan. Hommaa itsellesi samanlaiset liivit, kuin mitä hän käyttää. Mene kuin leikillään mukaan hänen sessioihinsa, kehu hänen uljasta kyrpäänsä ja auta häntä runkkaamisessa. Minun mieheni harrastaa samoja juttuja ja olen oppinut, että kiukuttelemalla ja tuomitsemalla se homma ei paremmaksi muutu. Mukaan vaan ymmärtämyksellä, niin saat miehesi takaisin ja hän huomaa taas kuinka uskomattoman ihana ja fiksu vaimo hänellä on. Liiveihin pukeutuva mies ei todellakaan ole tänäpäivänä mikään ihme kummajainen. Kyllä niitä tuntuu olevan joka puolella pilvin pimein. Olen joskus kysynyt liiviliikkeissä käydessäni mies asiakkaista ja vastaus on ollut järjestään, että paljon käy miehiä asiakkaina ja monet jopa sovittavatkin liivejä sovituskopissa.

Niinkö? Ihanko totta?

No olenkin ihmetellyt, miksi niin monet naiset on niin kummallisen oloisia, mutta nehän ei olekaan naisia vaan miehiä. Niillä on vaan naisten vaatteet päällä. Kas kun en ole tota tajunnut!

Varmaan puolet miehistä kulkeekin nykyään jo rintaliivit ja pitsihousut jalassa ja sukkauhousuissa tai stay-upeissa. Oma mieheni on aivan omituinen poikkeus, sillä on aina miesten kalsarit ja sukat ja miesten vaatteet muutenkin. Miten saisin hänet oppimaan tähän uuteen malliin? Millä saisin hänet uskomaan, että kyllä hänenkin on ruvettava käyttämään rintaliivejä?

Onhan se nii tympeän näköistä katsella sellaista tavallista miestä. Pukeutuukin housuihin ja paitaan, niin kuin joskus muinoin tehtiin. Tästä lähtien alan vaatia häntä käyttämään hameita. Tyllialushame alle ja joku ihana shifonkihörhellys siihen päälle, voi kuinka ihana!

Nyt se on todistettu! Naiset ON parempia.

Mitä täällä jotkut miehet vielä inisee, ettei ne saa olla miehiä? Ei saakaan. Eihän ne todellisuudessa edes halua. Nehän haluu olla naisia.

Totta silloin naissukupuoli on parempi, kun siihen miehetkin haluaa. Jos ei muuten pääse, niin meidän vaatteet edes päälle, niin VÄHÄN voi tuntea olevansa nainen!

Lopetetaan kaikki maskuliinísuus täältä, se vähä mitä enää muutenkaan on esillä. Mitä käyttöä millään miehisyydellä enää on? Eihän miehillä muutenkaan enää pysy edes saha ja kirves kourassa, saati että ne pystyisi itse hankkimaan perheelleen elatuksen. Jopa seksuaalisuus, se viimeinen saareke, jossa sukupuolten erot on vielä selkeästi esiintyneet, on feminiinistynyt.

No niin miehet. Ryhtykää vain naisiksi. Kyllä se vaan meille passaa. Toteutuu tasa-arvokin viimein, kun miehet laskee palkkojaan ja ottaa naisten hommat hoitaakseen, naispalkoilla.

Kohta niille tulee kuukautisetkin, hormoonitoiminta muuttuu. Kun niitä tissejä siellä liiveissä alkaa pakottaa, niin ei muuta kuin tampakseja ostamaan sitten vaan. Tai vielä naisellisemmin niitä siteitä, nehän on niin kivoja ja seksyjä.

Oikein mukavaa iltaa kaikille teille pupupojille! Ai niin, ja muistakaa opetella pissimään istualtanne, se on niin naisellista ja kivaa!

Pakkohan se on ryhtyä näin tasarvon kannattajana. Naisista kun ei ikipäivänä ole samalle viivalle miehen kanssa. Ei fyysisesti eikä henkisesti joten pitää tulla vastaan..

Siskot ! Kannattaa olla tiukkana ! Älkää antako miehillenne yhtään periksi ! Ei tuumaakaan ! Menköön maksullisiin naisiin etsimään tyydytystä omiin seksifantasioihinsa. Jos jää kiinni, niin heittäkää perverssi ulos ja etsikää itsellenne joku juoppo, työtön, mutta kuitenkin ihanaa, perinteistä, tavallista lähetyssaarnaaja-seksiä tarvitseva kunnon mies. Eihän sitä nyt kukaan katso miestä naisten sukkahousuissa, yäk yäk.

Siskot ! Kannattaa olla tiukkana ! Älkää antako miehillenne yhtään periksi ! Ei tuumaakaan ! Menköön maksullisiin naisiin etsimään tyydytystä omiin seksifantasioihinsa. Jos jää kiinni, niin heittäkää perverssi ulos ja etsikää itsellenne joku juoppo, työtön, mutta kuitenkin ihanaa, perinteistä, tavallista lähetyssaarnaaja-seksiä tarvitseva kunnon mies. Eihän sitä nyt kukaan katso miestä naisten sukkahousuissa, yäk yäk.

Olisikohan tässä vaiheessa yhtään tabua ja sovinistista sanoa, että moni nainen on jo keski-iässä sen verran rupsahtaneen rupisammakon näköinen pursuilevine läskeineen , kelmeine selluliitteineen, ja hytkyvän hyllyvine roikkupyllyineen , että hän se vasta naurettavan näköiseltä sukkahousuissa näyttääkin! Todellisuudessahan ainakin useimmat naiset katsoisivat hänen sijastaan jonkun solakan nuoren tanssijapojan kroppaa niissä. (...poikahan tosin ei tarvitsisi mitään XXL- jumbokokoisia sukkiksia)Uskoisinpa muuten että enemmän on todellisuudessa sellaisia miehiäkin , jotka viehättyvät enemmän jostain enkelikutrisista tanssijapojista kuin jostain, lähinnä jo koomisista, yli-ikäisistä läskiprimadonnista ,jotka kuuluvat jo paremminkin "bodyhorror-show"-osastoon , kuin mihinkään Romeo&Julia balettiin (tai oikestaan edes sen katsomon puolelle...) Sellaisen naisen ei kovin korkeita ulkonäkö- (...tai muitakaan) vaatimuksia kyllä kannata (tilapäisille, yleensä tietysti vahvassa humalatilassa oleville ) seksikumppaneilleen asettaakaan. Hyvä jos joltain silloinkin onnistuu saamaan.Tavallinen, solakka normaalihyvännäköinen mies tuskin hänen peräänsä vilkaisisikaan, muuten kuin huumorimielessä kavereille jotain osuvaa lohkaistakseen. Nuoret komeat miehet ovat,tottakai, silloin jo´out of question´...

Viimeksi muokattu: