mun ikiomaan kesälomapäivään
.
Sattu kelit kohilleen, vaikka mulle riittäis kyllä 10 astetta vähempikin lämpöä.
Sattu kelit kohilleen, vaikka mulle riittäis kyllä 10 astetta vähempikin lämpöä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:sinä onnellinen :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:sinä onnellinen :flower:
Olen kyllä tosi iloinen. Nyt vaan pitäis älytä ottaa sopivasti ja tarpeeksi outta vaatetta mukaan, ettei paistu reissussa. Vai ostaisiko sitä paikanpäältä jotakin?
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:sinä onnellinen :flower:
Olen kyllä tosi iloinen. Nyt vaan pitäis älytä ottaa sopivasti ja tarpeeksi outta vaatetta mukaan, ettei paistu reissussa. Vai ostaisiko sitä paikanpäältä jotakin?
minne olet lähössä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama homma, mut mulla onkin oikeen KAKS kesälomapäivää! Huomenna tyttö 1v4kk jää mun siskolle hoitoon, kun me lähdetään äitini kanssa Turkuun. Mennään vaan kaupungille päiväks kulkemaan ja juttelemaan, kun ei ikinä ehditä jutella kunnolla kahdestaan.
Lauantaina menen taas tyttökaverini luo Tampereelle yökylään, lapsi jää ekaa kertaa miehen kanssa kahden yöksi
Minä aion NAUTTIA!
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä:se johtuu, että keski-ikäiset naiset on Lauri Tähkä -faneja? Mikä siinä viehättää?
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä:se johtuu, että keski-ikäiset naiset on Lauri Tähkä -faneja? Mikä siinä viehättää?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mistä:se johtuu, että keski-ikäiset naiset on Lauri Tähkä -faneja? Mikä siinä viehättää?
Aivan kuin niitä faneja ei olisi nuoremmissa.Mä kun olen nähnyt keikalla lapsiakin.
Eikä ap kyllä mikään keski-ikäänen ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ella ja tuleva mänkiäinen 30+3:Kivaa.
Mä meen huomen töihin 2vko loman jälkeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Mistä:se johtuu, että keski-ikäiset naiset on Lauri Tähkä -faneja? Mikä siinä viehättää?
Mikä siinä viehättää minkään ikäisiä?! :xmas:
Provinssissa perjantaina ne keski-ikäiset LT-fanit kyllä erottuivat muusta festariyleisöstä kuin huutomerkit Raamatun laidassa.![]()