Vain yksi yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Julia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Julia"

Vieras
Tylsimykset ja kulissi-ihmiset älkää vaivautuko ?

Jos tarjoutuisi tilaisuus viettää yksi yö unelmien miehen (fyysisesti, kroppa ja naama sellainen mistä haaveillut) kanssa siten, että kukaan ei saisi tietää... Ja koskaan et uudestaan tapaisi henkilöä, ei olisi tautiriskejä eikä mitään sellaista. Käyttäisitkö tilaisuuden ja millainen tuo mies olisi. Voi olla julkisuuden henkilö tai sitten kuvaus.

Itse tekisin näin. Minulla on mies ja rakastan häntä, mutta kyllä tämän tekisin jos mahdollisuus olisi. Oikeassa elämässä en kuitenkaan lähtisi aktiivisesti tilaisuutta etsimään.
Etsimäni mies olisi tyyliin:

Kreikkalainen Jumala, lihaksikas (ei bodarityyliä alkuunkaan), vähän iso nenä, kulmikkaat piirteet. Iso ja pitkä. Alhaalta myös (etenkin paksu). Tummat hiukset ja tummat paksut kulmakarvat... aahhh...

hemmetin tylsä vastaus,tiedän,et tätä hakenut, mutta mun oma mies on kaikinpuolin mulle unelmien mies tuossa(kin) mielessä.en osaa edes fiktiona kuvitella "parempaa".
olen hyvin onnekas,i know.

[QUOTE="vieras";23571779]En pystyisi menemään sänkyyn ilman tunteita. Vaikka olis kuinka jumalaisen näköinen, niin ilman syvää ihastumista en pystyisi seksiä harrastamaan.[/QUOTE]

Sama täällä. Parasta seksissä on ne tunteet, ja se läheisyys rakastamansa ihmisen kanssa. Tuntemattoman kanssa se ei onnistu.

itse toimin juuri näin :) On kyllä varsin ihana miesystävä, mutta viikonlopun vietän toisen ihanan miehen kanssa...tosin ei vain yksi yö, vaan kaksi. Tosin olen vähän kahden tulen välissä, joten tämä tuskin tulee jäämään tähän...

Mutta myös teoreettisesti...toki viettäisin...ei kuvauksia sen tarkemmin, koska hyvin monenlaiset miehet saattavat sykähdyttää...

No ei kyllä muakaan kiinnostais antaa jonku tuntemattoman lääppiä,saati et seksiä... Mun mielestä seksi kuuluu rakkauteen ja mikään ei oo ihanampaa ku kokeilla kaikkea oman rakkaan kanssa..
Sitä paitsi,rakastan miestäni niin syvästi(olemme olleet jo 10 vuotta yhdessä,meillä on lapsiakin) että en vaan voisi elää itseni kanssa jos pettäisin hänet. Ja mua oikeesti fyysisesti etoo ajatus seksistä tai edes kenenkään muun kosketuksesta kuin aviomieheni...
Ehkä ap ei oo vaan löytänyt sitä oikeeta vielä? rakastat ehkä miestäsi mutta onko hän se sinun elämän rakkaus jos todella pystyis harrastamaan seksiä ja pettämään miehesi?

Yhteistyössä