OMENAVIINIETIKKA KAPSELIT

mie
Kuinkas moni on kokeillut niitä laihdutuksen tukena ???

Tiedän että ne vilkastuttavat aineenvaihduntaa ( eli saa juosta vessassa koko ajan ) mutta paljonko ne todellisuudessa polttavat rasvaa...tai auttavat rasvan palamisessa ? :wave: :/

Eli mitä tuloksia olette saaneet ???
 
Ite juoksen vessassa muutenkin jatkuvasti.. Ja silti turvotusta.. Voishan noita kokeilla, vaikken niihin usko. (Jostain syystä niitä pari pussia tuolla kaapissa kuitenkin on :whistle: ). Siis kokeilisinkin tuohon turvotus ongelmaan.
 
Minä yritin joskus ottaa joka aamu ruokalusikallisen omenaviinietikkaa, sen kun sanottiin ajavan saman asian kuin nuo kapselit mut paljon edukkaammin. Tuloksena oli se, että oksetti joka aamu sen "naukkaamisen" jälkeen vaikka kuinka lantrasin veden sekaan :D Viikon mie sen kans sinnittelin ja heitin pois. Eli enpä mitään vaikutusta huomannut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 08:26 taizii kirjoitti:
Uusimmassa Kg lehedessä just luki, että ne on ihan humpuukia.
Menee ihan metsään ketjun alun kanssa, pahoitteluni mutta kun tuli tuo KG lehden artikkeli mieleen niin pakko sanoa. (Enempää en tätä aihetta tässä ketjussa läpi käy.)

Laihdutuslimboihin listattu kirja v.2003 "syö oikein oman tyyppisi mukaan" ansaitsee kyllä pisteet sitä, että sitä selaillessani löysin sieltä väitteen ettei liha sovi minulle. Aloin miettimään ruokavaliota uudella tavalla ja lopetin lihan syömisen (siihen loppui ummetus, josta kärsin muutamia vuosia). Itse veriryhmän tekstiin en puuttunut, vaan tarkastelin vihreät, keltaiset, punaiset ruoka-aine ryhmiä.

Näistä laihdutuslimboista, joilla ei ehkä ole laihduttavia ominaisuuksia, mutta niistä saattaa löytää uusia tapoja ajatella. Ja vaikka vain harva löytäisi jonkun tiedonjyvän joka vaikuttaa omaan terveyteen - en pidä sellaista tietolähdettä humpuukina.

KG lehden laihdutuslimbo v.2001 "MicroMagic-pilleri. Joka sisälsi mm. kromiaminohappokelaattia (mitä nyt ikinä tarkoittaakaan). Kromilla ei ole tutkimusten mukaan vaikutusta painoon." Mutta monella kromi hillitsee makeannälkää, se vähentää herkuttelua, mikä saattaa pudottaa painoa "huomaamattaan". Eli tuote humpuukia, mutta tiedonjyvä sielläkin lienee piillyt. Joskin ei tieteellinen, ravitsemusopillinen tai fysiologinen.
 
Nyt muistin että miehen täti laihdutti parikymmentä kiloa omenaviinietikalla. Siis veteen lorautti etikkaa ja joi sen. Paino tosiaan putosi, pelkästään tuolla, mutta tädin hampaat ovat sitten ihan harmaat ja "kuurin" jälkeen joutui sairaalaan leikkaukseen kun vatsalaukussa oli jotain (nyt en muista mitä enkä ala arvailemaan), mutta ilmeisesti oli ottanut turhan tuhteja annoksia... että näin. Oli kyllä yksi syy miksi minä noita kapseleita otan: ne ovat auttaneet jollakin (jonka tunnen), ja kapseleina ei vaurioita hampaita ja kun ottaa tutkitun annoksen, ei pitäis tulla mitään leikkauksia perään.
 
mä sain kerran kuudessa viikossa pois 16 kiloa kun noita kapseleita söin ja jumppasin jok ikinen aamu... nyt sama ja kilo viikossa lähtee... tulee vaan takaisinki jos ei yhtään katso mitä suuhunsa pistää mutta mulla todella auttaa noi omenaviinietikkakapselit siihen että ei tosiaan ole koko ajan nälkä..
 

Yhteistyössä