Ä
äiskä
Vieras
Vanhempani eroavat,johtuen isäni kovasta alkoholinkäytöstä.On siis alkoholisti.
Isäni ei ole koskaan "tykännyt" lapsista.Ei tykkää lapsenlapsistakaan,aina äksyilee niille ja sanoo usein että mitäs noi mukulat tänne toit huutamaan yms.
koskaan ei tiedä millä tuulella on ja uskaltaako mennä kylään,äidilleni lapsenlapset on maailman rakkaita.
mutta en siedä isääni joskus kun hän kohtelee minua lapsia samalla tavalla kun omiaan joskus silloin.
kun oltiin lapsia niin muistan kuinka usein isäni raivosi minulle tai veljelleni jos sotkettiin liikaa yms.
monet tukkapöllyt sain
nyt pelkään että isäni erakoituu kokonaan tai alkaa juomaan niin että henki lähtee.
on käynnyt aa-kerhoissa,on ollut jossain klinikalla yötä.auttaneet hetkeksi.
miten voisin auttaa isääni?
en haluaisi kuitenkaan että hän ajautuu kokonaan viinaan.
puhumiset ei auta.
kerran yritin ja sain niskaani vaan uhittelua ja että pidä huolta omista asioistasi.
veljeäni eli omaa poikaansa isä ei voi sietää.
koska tämä on työtön niin isä ei sulata sitä.
aina ne riitelee jos näkevät.
Isäni ei ole koskaan "tykännyt" lapsista.Ei tykkää lapsenlapsistakaan,aina äksyilee niille ja sanoo usein että mitäs noi mukulat tänne toit huutamaan yms.
koskaan ei tiedä millä tuulella on ja uskaltaako mennä kylään,äidilleni lapsenlapset on maailman rakkaita.
mutta en siedä isääni joskus kun hän kohtelee minua lapsia samalla tavalla kun omiaan joskus silloin.
kun oltiin lapsia niin muistan kuinka usein isäni raivosi minulle tai veljelleni jos sotkettiin liikaa yms.
monet tukkapöllyt sain
nyt pelkään että isäni erakoituu kokonaan tai alkaa juomaan niin että henki lähtee.
on käynnyt aa-kerhoissa,on ollut jossain klinikalla yötä.auttaneet hetkeksi.
miten voisin auttaa isääni?
en haluaisi kuitenkaan että hän ajautuu kokonaan viinaan.
puhumiset ei auta.
kerran yritin ja sain niskaani vaan uhittelua ja että pidä huolta omista asioistasi.
veljeäni eli omaa poikaansa isä ei voi sietää.
koska tämä on työtön niin isä ei sulata sitä.
aina ne riitelee jos näkevät.