nättiAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Hetken pienen epäselvä naamakuva profiilissa..voi siitä ehkä joo tunnistaa mutta mutta
Ylisuuri hymy aina päällä ja korostuu tuossa kuvassa, kiitos kohteliasuudestaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nättiAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Hetken pienen epäselvä naamakuva profiilissa..voi siitä ehkä joo tunnistaa mutta mutta
Ja ihanat hymysilmät.Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Ylisuuri hymy aina päällä ja korostuu tuossa kuvassa, kiitos kohteliasuudestaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nättiAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Hetken pienen epäselvä naamakuva profiilissa..voi siitä ehkä joo tunnistaa mutta mutta
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:On täällä uusiakin naamoja nähty paljon....
Mut tietenkin laitan oman uuden kuvan lauantailta
Mitäs lauantaina oli kuvioissa? Biletystä!?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:On täällä uusiakin naamoja nähty paljon....
HotAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:On täällä uusiakin naamoja nähty paljon....
??Alkuperäinen kirjoittaja harmaavaan:Essie on hirmuisen kaunis,,koru vaan edelleen vie osan siitä kauneudesta,ehkä niin on tarkoituskin?
Koru on just hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:??Alkuperäinen kirjoittaja harmaavaan:Essie on hirmuisen kaunis,,koru vaan edelleen vie osan siitä kauneudesta,ehkä niin on tarkoituskin?
Mä tykkään mun septumista :heart: Nykyään siin kyl killuu sellanen pienempi kullan värinen rengas :heart:
Sulla on alaspäin kaartuvat kulmakarvat, siitä toi surullinen/mietteliäs ilme. Ja ekassa kuvassa lapsella ihan samanlainen mutruilme, hihAlkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Ei tuore kuva, ei jaksa napsia uusia ku mä näytän kuitenkin aina sitä nyrpeää naamaa niissä *joku palstalainen sanoi että näytän joka kuvassa surulliselta *
Tai on mulla tää kuva jostain 4 vuoden takaa suurinpiirtein, hiukset ei enää lähelläkään tuota ja tuossa sentään yritän hymyillä Hah!!!
Kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Koru on just hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:??Alkuperäinen kirjoittaja harmaavaan:Essie on hirmuisen kaunis,,koru vaan edelleen vie osan siitä kauneudesta,ehkä niin on tarkoituskin?
Mä tykkään mun septumista :heart: Nykyään siin kyl killuu sellanen pienempi kullan värinen rengas :heart:
Kaunis olet todellakin, mahtavat silmät!!!!
Ihan liikaa Ja toi on otettu vielä sellasen kuuman päivän jälkeen, kun oltiin koko päivä ulkona niin meikkivoiteet menny iha ruttuun Näyttää siltä kuin mulla olis viiksetAlkuperäinen kirjoittaja nn:Essie: Oot saanu aurinkoa kasvoihin kai?
Olin sambahäihin menossa ja juu ei ole rajattu voin mä laittaa kuvan ihan kokonaisenkin....Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Mitäs lauantaina oli kuvioissa? Biletystä!?
Mitähän alaosassa tuota kuvaa oli....
Oli rajattu niin....
Nätti oot, kuten aina.