Oma seksualisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Miten saa oman seksualisuuden säilymään jos toinen ei kiihoitu sinusta vaan nai silloin kuin omat tarpeet iskee päälle. Jos teen aloitteen tulee useimmiten pakit. Käyttäytyy kuin jotkut naiset. Väsyttää, huono olo ei huvita, ei nyt. Nämä asiat pistää miettimään että haluaako hän minua ollenkaan. Asiasta on juteltu ja kyllä minä hänen mielestä olen seksikäs ja kiihoittava, ja haluaisi myös tyydyttää minua mutta kuin tullaan siihen pisteeseen niin ei muuta kuin pikaiset takaa. Sitten siinä yritän päästä kärryille ja hoitaa oma tyydytys.
Naisena haluan tuntea olevani haluttava. Ei ole ongelmia ollut ikinä eettenkö olisi pystynyt sytyttämään miestä. Baareissa liikkuessa tarjolla olisi vaikka kuinka mutta omaa miestä ei saa syttymään.
Enkä tosiaankaan aijo luopua omasta seksuaalisuudesta vielä tässä iässä. Piste

Miten saa oman seksualisuuden säilymään jos toinen ei kiihoitu sinusta vaan nai silloin kuin omat tarpeet iskee päälle. Jos teen aloitteen tulee useimmiten pakit. Käyttäytyy kuin jotkut naiset. Väsyttää, huono olo ei huvita, ei nyt. Nämä asiat pistää miettimään että haluaako hän minua ollenkaan. Asiasta on juteltu ja kyllä minä hänen mielestä olen seksikäs ja kiihoittava, ja haluaisi myös tyydyttää minua mutta kuin tullaan siihen pisteeseen niin ei muuta kuin pikaiset takaa. Sitten siinä yritän päästä kärryille ja hoitaa oma tyydytys.
Naisena haluan tuntea olevani haluttava. Ei ole ongelmia ollut ikinä eettenkö olisi pystynyt sytyttämään miestä. Baareissa liikkuessa tarjolla olisi vaikka kuinka mutta omaa miestä ei saa syttymään.
Enkä tosiaankaan aijo luopua omasta seksuaalisuudesta vielä tässä iässä. Piste

Kuulostaa pahalta.Jospa sittenkään hän ei ole SE oikea?Tiedän omasta kokemuksesta, että molemminpuolinen aito välittäminen on harvinaista.Pitemmän päälle mielestäni ei pelkkä hyväkään seksi kanna.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11020763:
Kuulostaa pahalta.Jospa sittenkään hän ei ole SE oikea?Tiedän omasta kokemuksesta, että molemminpuolinen aito välittäminen on harvinaista.Pitemmän päälle mielestäni ei pelkkä hyväkään seksi kanna.

se on että pelkkä hyvä seksi ei kanna. Mutta en voi ajatella elämää ilman tyydytystä. Ja kaveri on välillä sitten niin innokas (kännissä yleensä tai unissaan) hmmm. Meillä menee muuten ihan hyvin ja synkataan hyvin yhteen mutta ei tässä asiassa. Nyyh Tai siis joo, on meillä välillä näitä kokeiluja ; )

se on että pelkkä hyvä seksi ei kanna. Mutta en voi ajatella elämää ilman tyydytystä. Ja kaveri on välillä sitten niin innokas (kännissä yleensä tai unissaan) hmmm. Meillä menee muuten ihan hyvin ja synkataan hyvin yhteen mutta ei tässä asiassa. Nyyh Tai siis joo, on meillä välillä näitä kokeiluja ; )

Mielestäni sinun ehkä pitäisi harkita rakastajan ottamista.Se on varmaan aika korkean kynnyksen takana, mutta ei sun seksielämä tuosta tuon miehen kanssa parane.Kerran täällä vain eletään!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11020910:
Mielestäni sinun ehkä pitäisi harkita rakastajan ottamista.Se on varmaan aika korkean kynnyksen takana, mutta ei sun seksielämä tuosta tuon miehen kanssa parane.Kerran täällä vain eletään!

mutta en osaa olla uskoton. Flirttailen joo, mutta en pystyisi katsomaan itseäni peilistä jos olisin käynyt vieraissa. Mun eka liitto kesti 20 vuotta ja mies oli täysi sika, en siltikään käynyt vieraissa. No ehkä sekin esti että sehän olis tappanut mut jos näin olisi käynyt. Jo epäilyksëtkin laukaisi kohtauksia. Mutta ei siitä sen enempää. Tässä ja nyt.
Tänään taitaa olla kissa pöydällä koska lähetin aamulla hänelle mailin missä kerroin jälleen kerran tuntemuksistani. Saa sii ny.

mutta en osaa olla uskoton. Flirttailen joo, mutta en pystyisi katsomaan itseäni peilistä jos olisin käynyt vieraissa. Mun eka liitto kesti 20 vuotta ja mies oli täysi sika, en siltikään käynyt vieraissa. No ehkä sekin esti että sehän olis tappanut mut jos näin olisi käynyt. Jo epäilyksëtkin laukaisi kohtauksia. Mutta ei siitä sen enempää. Tässä ja nyt.
Tänään taitaa olla kissa pöydällä koska lähetin aamulla hänelle mailin missä kerroin jälleen kerran tuntemuksistani. Saa sii ny.

On se yhtä perkelettä tuo protestanttinen sielun ja tunne-elämä!Mitä vitun pahaa siinä on jos ihminen haluaa aisteilleen nautinnon?Mitä tuo uskottomuuspaska on? Pelkkää itsekkyyttä sellaisen ihmisen osalta joka ei halua/kykene/pysty tasavertaiseen kohtaamiseen"sänkypainissa"!Unohda noi syyllisyyspaskat ja elä täysillä, kun kerran sinulla on kyky nauttia ihmisen upeimmasta aistista SEKSISTÄ!

Viimeksi muokattu:
En kehoita kokeilemaan pettämistä. Mielummin heivaat sen epäsopivan miehen ensin, rauhoitut hetken aikaa ja sitten otat seuraavan, joka on tasavertainen halujesi, arvojesi ja muiden asioiden kanssa.

Itsekin olen ollut tilanteessa, jossa minulla ei ollut muuta arvoa kuin panopuuna. Ei riittänyt sitten enää toispuoleiset tunteet eikä asiaa ainakaan auttanut kerran menetetty luottamus.

Ero on varmasti vaikeaa, mutta se kannattaa.

En kehoita kokeilemaan pettämistä. Mielummin heivaat sen epäsopivan miehen ensin, rauhoitut hetken aikaa ja sitten otat seuraavan, joka on tasavertainen halujesi, arvojesi ja muiden asioiden kanssa.

Itsekin olen ollut tilanteessa, jossa minulla ei ollut muuta arvoa kuin panopuuna. Ei riittänyt sitten enää toispuoleiset tunteet eikä asiaa ainakaan auttanut kerran menetetty luottamus.

Ero on varmasti vaikeaa, mutta se kannattaa.

Sitähän minäkin.

Viimeksi muokattu:

Tungen tilanteeseesi näin paljon.Tunnen voimaksta sympatiaa sinua kohtaan.Olen itsekin joutunut kohtaamaan samatapaisen tilanteen pitkässsä parisuhteessa.Yli 20 vuotta elin naisen kanssa joka oli seksuaalisesti"kurrimaitoa", eikä edes pitänyt siitä vähästä minkä siitä irti sai.Olen sittemmin löytänyt vertaiseni kumppanin enkä ole hetkeäkään katunut ratkaisuani.Meni satojentuhansien omaisuus,paskat niistä!Pääasia on, että elää täysillä.Tee sinäkin niin!

Viimeksi muokattu:
ehdotuksista.
En ole ihan heti heivaamassa tätä miestä. Eilen oli pitkä keskustelu asiasta ja saa nähdä mihkä johtaa. Kaveri on ollut kaameassa flunssassa jo yli viikon ja ihan naatti. Mutta minähän kävelen kuumilla hiililllä jos ei tapahdu mitään pedissä pariin kolmeen päivään. Annetaan nyt ajan näyttää miten käy. Pitää vissiin vaan osata vaatia. Toivottavasti ei vaikuta miehyyteen ; )

Juu, kirjoituksissanne on asiaa. Olen miettinyt itsekin että taitaa olla aika harvassa parit jossa molemmat haluaa toisiaan oikein kemioiden kohdatessa. Ja samalla täysin avoimesti voivat tuoda seksualisuutensa esille, saavat toteuttaa sitä oikein syvemmän kaavan mukaan.
Niin ettei jää mitään mitä voi toteuttaa "sit joskus vieraan/vieraiden kanssa laivalla".
Yleensähän käy niin että kompromissien kautta haetaan se mahdollisesti edes jollain lailla toimiva kumppani. Ja siitä ne sotkut sit alkaakin, näkyy näilläkin sivustoilla.

Meillä on vielä kuivempaa ja kärsin siitä monin tavoin. Toivoisin enemmän miehen huomiota, erotiikkaa, leikkiä ja seksiä. Miestä ei kiinnosta, on ollut seksiä tänä vuonna 3 kertaa. Asiasta on puhuttu ja hän sanoo, että haluaa ja aikoo "parantaa tapansa". Todella kurjaa!

Välillä aion erota, mutta asiassa on yksi iso mutta: yhteinen, pieni lapsi. En halua rikkoa perhettä lapseltani seksin takia. Mies on hyvä isä ja minulle kai hyvä kaveri. En haluaisi rakastajaa, mutta vähitellen en tiedä parempaa keinoa elämänlaadun parantamiseen. Mitä pahaa siinä olisi. Mutta sitten: mistäs semmoisen saisin, joka miellyttäisi ja jolle tämä tilanne sopisi? Jokin netti-ilmoitus seksin merkeissä tuskin toisi, mitä haluaisin. Miehen mielenkiinnon puutteessa oma itsetunto on laskenut niin, etten usko enää kenenkään minusta oikeasti kiinnostuvan. Toki olen ihan mukava ja ok näköinen (vähintään, kai) ja joskus yöelämässä liikkuessa saan kyllä huomiota ja tarjouksia, usein aika härskejä. Niihin kai pitää vähitellen tarttua, mutta en usko, että mikä tahansa baarisuhde tekee hyvää nyt.

Tätä on jatkunut jo useamman vuoden, on ollut aikaa yrittää ja miettiä keinoja. Moraaliani olen tarkistaellut monta kertaa ja nyt olen sitä mieltä, että sopivan tilaisuuden tullen ei ole esteitä. Ei se kuitenkaan minun valintani ole. Ja puuttuuhan se tilaisuuskin. Eroottinen elämä on siis ollut todella köyhää vuosia ja edessä on näillä näkymin autiomaa. Jokohan viime kerta oli viimeinen silloin alkukesästä? Ikää 40 v...

Kyllä minulta loppui sisu tuon tapaiseen tilanteeseen, jossa miehellä ei ole aikaa tai kiinnostusta seksiin tarpeeksi. Erosimme lapseni isän kanssa, vaikka lapsi oli silloin vielä melko pieni. En minäkään ole katunut ratkaisuani. Lapsen takia kyllä joskus harmittaa, mutta minun oli pakko ajatella niin, että jos minä kärsin, sitten kärsii pieni lapsikin.

Meillä on vielä kuivempaa ja kärsin siitä monin tavoin. Toivoisin enemmän miehen huomiota, erotiikkaa, leikkiä ja seksiä. Miestä ei kiinnosta, on ollut seksiä tänä vuonna 3 kertaa. Asiasta on puhuttu ja hän sanoo, että haluaa ja aikoo "parantaa tapansa". Todella kurjaa!

tätä samaa lähestymistapaa olen yrittänyt varmaan jo parikyt vuotta, muttei tepsi...

Välillä aion erota, mutta asiassa on yksi iso mutta: yhteinen, pieni lapsi. En halua rikkoa perhettä lapseltani seksin takia. Mies on hyvä isä ja minulle kai hyvä kaveri. En haluaisi rakastajaa, mutta vähitellen en tiedä parempaa keinoa elämänlaadun parantamiseen. Mitä pahaa siinä olisi. Mutta sitten: mistäs semmoisen saisin, joka miellyttäisi ja jolle tämä tilanne sopisi? Jokin netti-ilmoitus seksin merkeissä tuskin toisi, mitä haluaisin. Miehen mielenkiinnon puutteessa oma itsetunto on laskenut niin, etten usko enää kenenkään minusta oikeasti kiinnostuvan. Toki olen ihan mukava ja ok näköinen (vähintään, kai) ja joskus yöelämässä liikkuessa saan kyllä huomiota ja tarjouksia, usein aika härskejä. Niihin kai pitää vähitellen tarttua, mutta en usko, että mikä tahansa baarisuhde tekee hyvää nyt.

oikeesti niitten lasten elämä on onnellisempaa, mitä onnellisemmat heidän vanhempansa ovat! Eroperheen lapsella voi olla hyvä äiti ja isä, jos vanhemmat osaavat kunnioittaa toisiaan kaikesta huolimatta. Usein itse kärsin siitä, että mietin, millaisen kuvan olen antanut lapsilleni koittaessani kärsiä vuodesta toiseen, 28 yhteinen lähti juuri käyntiin, saas nähdä, mitä saldo on tämän vuoden aikana, kun edellisessä en sinua paremmaksi yllä. Itsekin huomaan saavani paljon huomiota kodin ulkopuolelta, muttei se ole tavoite tietenkään, kun mieluiten rakastais/rakastelis omaa kumppaniaan! Nuorempana vedinkin aina aika lärvit baarissa käydessäni, koska tiesin, että silloin ei kiinnosta naiminen.

Tätä on jatkunut jo useamman vuoden, on ollut aikaa yrittää ja miettiä keinoja. Moraaliani olen tarkistaellut monta kertaa ja nyt olen sitä mieltä, että sopivan tilaisuuden tullen ei ole esteitä. Ei se kuitenkaan minun valintani ole. Ja puuttuuhan se tilaisuuskin. Eroottinen elämä on siis ollut todella köyhää vuosia ja edessä on näillä näkymin autiomaa. Jokohan viime kerta oli viimeinen silloin alkukesästä? Ikää 40 v...

Itkua väännään sun puolesta, itte olen puolimatkassa samalla vuosikymmenellä, eli hippasen sua edellä ja mietein edelleen ulospääsyä tilanteesta. Satunnaiset kokeilutkaan eivät lohtua tuo, päinvastoin ikuisen pettymyksen, kun äijä osaa olla sitten äijä ja ottaa kumppaninsa huomioon niinä harvoina kertoina, kun sitä enää tapahtuu...eikä potenssista ole kyse, vaan aina syyttää itteeään, onko niin ällöttävä...

Viimeksi muokattu:

nyt sitten tarinaa. Juteltiin pitkään asiasta pe iltana. Omituista on että kaveri jolla on ollut valtavasti naissuhteita kysyy että no mitä sä oikeasti haluat??? Onkohan vaan niin tottunut että naiset on lääpällään eikä tarvi tehdä mitään ihme kommervenkkejä sytytääkseen naisen? Täytyy sanoa että minä ainakin kiihotun hänestä melko helposti mutta ei se auta minua saamaan orkkua. haluaisin jotakin muuta kuin vain kovaa panoa. Kosketusta ja minulle tyydytys ennen varsinaista naimista tai ainakain että hän auttaisi vaikka sormin kuin en muuten saa. Ja tulihan pieni parannus viikonloppuna nai jopa edestäpäin kerran kolmesta ja jopa kosketteli rintoja. Vielä en ole saanut sitä suutelevaa hyväilevää miestä takaisin. Se jonka tapasin vuosi takaperin. Jos olisin se tyyppinen nainen (anatomialtani) että saisin orgasmin nainnista niin minähän olisin seitsemmännessä taivaassa tämän miehen kanssa. Naida kuin osaa.

Viimeksi muokattu:
viikonloppu takana. Ei alkanut oikein hyvin koska miehet voi vaan olla niin moukkia välillä. Oltiin lauantaina menossa baanalle ja ajattelin yllättää miehen pukeutumalla korsettiin ja stay-upeihin, hame ja korkeat saappaat. No tulihan ihailevia katseita ja himo syttyi silmissä. Istuin harareisin hänen syliin ja sitten tuli paha moka herralta. Laittoi kädet mun rintojen alle ja nosti ylöspäin ja sanoi ; oikeastaan näitten pitäisi olla tällä kohtaa!!!! Ja voi kiesus että korsetti ja stay-upit sai kyytiä. Tajus sentään mokansa mutta ei se nyt enään sitten auttanut. Loukattu nainen on loukattu nainen.

Muuten oli tosi seksirikas viikonloppu. Fis...s ei mennyt loppuun asti vieläkään. Onkohan sillä liian iso käsi?

Loukattua naista ei niin vaan saa uudestaan sttymään. Kyllä siinä pitää olla hyvin nöyränä.

Voi olla, että onkin liian iso, mutta kyllä se vaatii sen oikean fiilikset ja erittäin hyvän esileikin. Tietty varmaan oma luikaste ei riitä. Kivaa se on, kun se onnistuu ;)

jatkuu. Edistystä on tapahtunut. Ehdotin että ostetaan joku kiva kalu mukaan toouhuun. Ekaks oli hmm en tiedä olen kerran jonkun kanssa kokeillut ja ei se oikein innostanut. Ehdotin että hän saa valita rivaalin/yhteistyökumppanin. Ei sitten kuitenkaan tapahtunut mitään joten tilasi itse sellaisen minkä minä haluan. Ei mikään mahtikyrpä vaan enemmänkin vibra G pisteelle ja klitalle.
Herra sai itse avata paketin ja laittaa patterit sisälle ja katsoa miten toimii. Sitten menikin yöpöydän laatikkoon ja ajattelin että no sinnehän se jää. Mutta ei ylläri, ylläri. Seuraavana iltana kaivoi sen sieltä laatikosta ja alkoi hyväilemään minua sillä. Olin ensiksi melko jännittynyt tilanteesta mutta herra hoiti asian hyvin. Hetken päästä oli sitten molemmat vehkeet käytössä ; )
Eikä hänkään laittanut pahakseen kuin suihin oton yhteydessä laitoin vibran kiveksien alle.
Jeeees eiköhän tämä tästä.

jatkuu. Edistystä on tapahtunut. Ehdotin että ostetaan joku kiva kalu mukaan toouhuun. Ekaks oli hmm en tiedä olen kerran jonkun kanssa kokeillut ja ei se oikein innostanut. Ehdotin että hän saa valita rivaalin/yhteistyökumppanin. Ei sitten kuitenkaan tapahtunut mitään joten tilasi itse sellaisen minkä minä haluan. Ei mikään mahtikyrpä vaan enemmänkin vibra G pisteelle ja klitalle.
Herra sai itse avata paketin ja laittaa patterit sisälle ja katsoa miten toimii. Sitten menikin yöpöydän laatikkoon ja ajattelin että no sinnehän se jää. Mutta ei ylläri, ylläri. Seuraavana iltana kaivoi sen sieltä laatikosta ja alkoi hyväilemään minua sillä. Olin ensiksi melko jännittynyt tilanteesta mutta herra hoiti asian hyvin. Hetken päästä oli sitten molemmat vehkeet käytössä ; )
Eikä hänkään laittanut pahakseen kuin suihin oton yhteydessä laitoin vibran kiveksien alle.
Jeeees eiköhän tämä tästä.

kysyn, että oliko kyrpä vitussa ja vibra kakkosessa, vai päinvastoin?

Viimeksi muokattu: