U
unikuu108
Vieras
niin. mun elämä muuttui tosi radikaalisti ekan myötä ja tokan myötä vielä lisää. mä olen äiti. on mulla harrastuksia muttei mitään hirveen säännöllistä koska noi lapset nyt vaan menee edelle aikalailla kaikesta. oma pää oli enemmän hajoomassa ekan jälkeen (ja ekan kanssa tässä nyt on enemmän vaikeeta kuin tokan)..
mäkin otan oluen tai puolikkaan silloin tällöin kun lapset on nukkumassa. täysimetän tätä kakkosta. mutta noin 1½tuntia on se kuinka kauan voin olla poissa hyvällä omallatunnolla. vauva ei juo pullosta ja vaikka isä joka päivä hoitaakin vauvaa niin jostain kumman syystä se ei hänen kanssaan viihdy kovin montaa minuuttia kerrallaan.
omaa elämää kaipasin eniten ekan jälkeen.. nyt olen jo tottunut tähän epäsäännölliseen,muille omistettuun elämään.
mut mä kyllä kerkeen..ei mulloo kiire.lapset on niin vähän aikaa pieniä.
mäkin otan oluen tai puolikkaan silloin tällöin kun lapset on nukkumassa. täysimetän tätä kakkosta. mutta noin 1½tuntia on se kuinka kauan voin olla poissa hyvällä omallatunnolla. vauva ei juo pullosta ja vaikka isä joka päivä hoitaakin vauvaa niin jostain kumman syystä se ei hänen kanssaan viihdy kovin montaa minuuttia kerrallaan.
omaa elämää kaipasin eniten ekan jälkeen.. nyt olen jo tottunut tähän epäsäännölliseen,muille omistettuun elämään.
mut mä kyllä kerkeen..ei mulloo kiire.lapset on niin vähän aikaa pieniä.