Ku mä sain kortin diisseliä sain litran 70 centillä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29340966:nousee myös siitä huolimatta mitä nyt lupaavat.
takavuosina tuputettiin ihmisille kaikin tekosyin diesel moottorisia autoja, sitten kun niitä ostettiin riittävästi niin polttoaineen hinta nousi "yllättäen" samalle tasolle bensan kanssa ja dieselvero on ja pysyy, ja nousee.
kun mä sain kortin niin tais maksaa 70 penniä/l.Ku mä sain kortin diisseliä sain litran 70 centillä.
Köyhät on varmaan näitä, jotka ajelee sadan kilometrin päässä töissä omalla autolla, tai huvikseen ostoksille?Köyhät kuolkoon sukupuuttoon, heikompi aines poistetaan vaikka kaasukammiolla.
Joko sitä keskitysleiriä ollaan siellä Helsingissä jo pystyttämässä? Vai perustetaanko ne lappiin kauas sivistyksestä, ettei eliitti joutuisi haistelemaan köyhien lemuja?
Katainen ja kokoomus, sekä muu sakki, haistakaa vittu.
Köyhät ovat juuri niitä!Köyhät on varmaan näitä, jotka ajelee sadan kilometrin päässä töissä omalla autolla, tai huvikseen ostoksille?
Ns. hyväosaisella on usein huomattavasti enemmän valinnanvaraa vaikkapa asuinpaikan ja työskentelytapojen suhteen.Köyhät on varmaan näitä, jotka ajelee sadan kilometrin päässä töissä omalla autolla, tai huvikseen ostoksille?
eihän toi Ollilan uudistus hyväosasia koske, ne kyllä keksii keinon millä km-maksu pannaan virman piikkinNs. hyväosaisella on usein huomattavasti enemmän valinnanvaraa vaikkapa asuinpaikan ja työskentelytapojen suhteen.
Sehän olisi lottovoitto sinulle, ympäristölle, luonnolle, kaikille!Jos hallitus haluaa, niin mä voin kyllä lopettaa autoilun ja siirtyä elämään tulonsiirtojen varassa.
Höpöhöpö. Lopetat sen kusisen firmas tai otat lopputilin. Muutat kaupungin keskustaan tai liepeille halpaan kaupunginasuntoon ja lopetat tuon ylettömän rahan ja tavaran haalimisen ympäristön kustannuksella.Köyhät ovat juuri niitä!
Köyhät asuvat yleensä kauempana kaikesta, koska siellä asuminen on halvempaa, köyhä joutuu hankkimaan auton ja tankkaamaan tankin täyteen bensaa että pääsee sinne töihin, tienaamaan ne hikiset rahat jotka taas menevät siihen tankin täyttämiseen.
Kyllä.
Kenties Ollilalla olisi vielä naimaton tytär tai poika? ( en tiiä kumpi oot ja kummasta tykkäät), siinä saisi ikuisen varakkuuden lisäksi immuniteetin kaikista turhaveroista loppuelämäksesi, rikkaat on teflonia, niihin ei edes verot tartu!toisaalta, olis kyllä iso etu jos köyhät katois maantieltä varakkaita haittaamasta
nyt pitäs vaan lopettaa köyhäily ja alkaa rikkaaksi
Viimeinkin Luojan kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Puolue tietää ja määrää;29341263:Olemme matkalla kohden kommunismia...
Nokiallahan on jo laitteet rakennettuna joten he voivat valtion kanssa tehdä sopimuksen laitteiden käyttöönotostaJärjestelmän hinta taitaisi tulla turhan suureksi. Ei ole kyse pelkästään gps-laitteesta.
Verotetaan bensa niin että maksaa 9e/litra niin ei ajele kuin kaverit vastaan..toisaalta, olis kyllä iso etu jos köyhät katois maantieltä varakkaita haittaamasta
nyt pitäs vaan lopettaa köyhäily ja alkaa rikkaaksi
Plus pankkitädit...Kyllönen sanoi, että tietoturva olisi samantapainen kuin pankkitilillä. Vain asiakas itse voisi siis katsoa tietojaan. Täh? Suomessa ei ole pankkisalaisuutta, vaan tilitietoja pääsevät katsomaan mm.: Kela, Sosiaalitoimisto, Poliisi, Verottaja ja Ulosottomies.