J
joo
Vieras
siinä 18 v LUULLAAN olevan kypsiä ja aikuisia, mutta myöhemmin sen vasta tajuaa miten se nyt sitten olikaan.... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:siinä 18 v LUULLAAN olevan kypsiä ja aikuisia, mutta myöhemmin sen vasta tajuaa miten se nyt sitten olikaan....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma-91:no hyvä on, olen sitten teini, ihan miten vain! itse en pidä enää itseäni kovinkaan teininä eikä kukaan muukaan, perheestäni! Minulla kuitenkin on asiat mallillaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan ystävällisesti kysyn, että onko sun poikaystäv sua paljon vanhempi tai miten teillä on jo autot ja talot ostettu? Suurin osa siun ikäisistä istuu vielä koulunpenkillä lukiossa tai ammattikoulussa ja valmistuttuaan menee jokunen vuosi työelämässä ennenkuin on esim mahdollisuus ostaa oma talo. Vai oletteko saanneet perintöä?![]()
Mieheni on kyllä minua vanhempime ollaan otettu lainaa taloa varten! ja no, miten sen sanois, mies on säästäny rahaa pienestä asti että rahaa sitten on enemmän kuin muilla nuorilla ihmisillä....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan ystävällisesti kysyn, että onko sun poikaystäv sua paljon vanhempi tai miten teillä on jo autot ja talot ostettu? Suurin osa siun ikäisistä istuu vielä koulunpenkillä lukiossa tai ammattikoulussa ja valmistuttuaan menee jokunen vuosi työelämässä ennenkuin on esim mahdollisuus ostaa oma talo. Vai oletteko saanneet perintöä?![]()
Mieheni on kyllä minua vanhempime ollaan otettu lainaa taloa varten! ja no, miten sen sanois, mies on säästäny rahaa pienestä asti että rahaa sitten on enemmän kuin muilla nuorilla ihmisillä....
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Täällä ollaan rasisteja kaikkia kohtaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wagawaga:Alkuperäinen kirjoittaja nuori äiti:Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä! Jos mainostelet täällä olevasi 18-vee äiti, niin varmasti tulee sanomista. Siis lapset tekee lapsia, jotain vikaa siinä yhtälössä. Ja by the way, nuori äiti on esim. 22, ei 18.
NIIMPÄ!
btw. joku sano et "en haluis olla sun tytär lirissä" tjtn, ei mul oo tytärtä, vaan 8kk poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mieluummin 18 vuotias ja raskaana kuin 40v ja raskaana. nuorena ne lapset kuuluu tehdä. katkeria vanhoja akkoja koko palsta täynnä. ite oon päättänyt saada lapseni jo ennen kuin täytän 30v ja tmä toinen jääkin viimeiseksi, nyt ikää jo 26v.
Alkuperäinen kirjoittaja isset:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan ystävällisesti kysyn, että onko sun poikaystäv sua paljon vanhempi tai miten teillä on jo autot ja talot ostettu? Suurin osa siun ikäisistä istuu vielä koulunpenkillä lukiossa tai ammattikoulussa ja valmistuttuaan menee jokunen vuosi työelämässä ennenkuin on esim mahdollisuus ostaa oma talo. Vai oletteko saanneet perintöä?![]()
Etkös sä just motkottanu tuolla toisessa paikassa, että ei sun ukkoas kukaan huolis kun se on niin huonopalkkainen ym...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Olisi kyllä kiinnostava nähdä tuo toinen ketju missä sinua moitittu, asiayhteyden takia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wagawaga:Ei olla rasisteja NUORIA äitejä kohtaan, mut sä ootki TEINI äiti!
Siin on vissi ero. Oman mielipiteen saa toki sanoa jokainen, myös teistä teineistä jotka leikitte kotia!
Miks lapsen pitää hankkia lapsia, en vaan tajuu! Ok, ymmärrän jos asutaan yhdessä ja tullaan toimeen, on töitä jne. Mut nä 16v jotka asuu himassa ja poikaystävän kans seukattu se vuos ja sit tulee muksu ja kihloissaki ollaan jo eikä ikinä asuttu yhessä.
Viel lapsenki kans asutaan äidin ja isin luona! Mikään ei oo naurettavampaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mieluummin 18 vuotias ja raskaana kuin 40v ja raskaana. nuorena ne lapset kuuluu tehdä. katkeria vanhoja akkoja koko palsta täynnä. ite oon päättänyt saada lapseni jo ennen kuin täytän 30v ja tmä toinen jääkin viimeiseksi, nyt ikää jo 26v.
Peesi................................... Ihan kuin minun kynästä, täälläkin ikää 26 ensi viikolla ja toinen ja VIIMEINEN mahassa.