Ollaanko ihan normaaleja esikoisen kanssa vai outoja? (vessapaperi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitpöa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitpöa

Vieras
Meillä on varmaan vuoden ajan tai ylikin ollut aina valkoista vessapaperia. Ilman mitään päätöstä tai ilman että on ajateltu asiaa ollenkaan.
No ostin sitten ohimennen tarjouksesta keltaista serlan vessapaperia. Jo kun ostin sitä niin mietin, että siis joo... keltaista.

No kotona kun otin käyttöön, niin päätin jo heti, että ensi kerralla pitää olla valkoista. Jotenkin ällöä kun se on keltaista.

Esikoinen kun käytti sitä kun paketti oli avattu, niin sanoi myös, että osta ensi kerralla valkoista. Jotenkin ällöä kun ihan kuin siihen olisi jo pissattu kun se on keltaista.

Ollaanko me siis outoja vai normaaleja? Pitääkö jollakin muulla olla valkoista? Ei mulla ennen ollut mtiään tällaista keltainen vessapaperi-antipatiaa, enkä tiennyt minulla olevan tällaista, kun kerran ostin sitä.

Meillä on aina soft emboa. Exä osti aina halvinta mahdollista ja sen luona piti olla omat paperit mukana ettei pylly ole ruvella :D Onneksi sekin "kääntyi" kun muutettiin yhteen...

Kyllä minullekkin kieltämättä tulee keltaisesta vessapaperista sellainen "fiilis" aivan kuin se olisi jotenkin valmiiksi likaista... En tiedä johtuuko se sitten sellaisesta mielleyhtymästä että useinhan VANHA kellastuu, vanhat valokuvat, vanhat sanomalehdet... Kuka tietää mutta joka tapauksessa ostan itsekkin aina automaattisesti valkoista vessapaperia.

[QUOTE="joo";23174724]valkeaa on, mut enpä oo koskaan ehtiny tuollasta syväanalyysia asiasta tekemään. Valitettavasti on aina ollut isommat murheet :([/QUOTE]

Hyvä että ehdit silti vastailla pienempiinkin murheisiin.

Kyllä minullekkin kieltämättä tulee keltaisesta vessapaperista sellainen "fiilis" aivan kuin se olisi jotenkin valmiiksi likaista... En tiedä johtuuko se sitten sellaisesta mielleyhtymästä että useinhan VANHA kellastuu, vanhat valokuvat, vanhat sanomalehdet... Kuka tietää mutta joka tapauksessa ostan itsekkin aina automaattisesti valkoista vessapaperia.

Itse en siis osannut edes nimetä ääneen miksi päätin että ensi kerralla pakko olla valkoista. Se ei vaan tuntunut kivalta se keltainen. Jotenkin pisti silmään niin pitkän valkoisen kauden jälkeen, ehkä useampi vuosikin ollut vaan valkoista. Ilman että olen ajatellut asiaa tarkoituksella.

Ja sitten esikoinen kävi vessassa ja sanoi että "ihan kuin tähän olisi jo pissattu. Ällöä ja osta ensi kerralla valkoista."

Meillä kanssa valkoista.... Joko emboa tai satunnaisesti Lidlin (joku mikä lie merkki) valkoista joka on paljolti samanlaista kuin embo.

Se keltainen on aika kovaakin.... eikä niin imukykyistä kuin valkoinen. Enemmän meillä vaikuttaa se käyttömukavuus...

[QUOTE="vieras";23174761]No ei ole normaalia :D! Ihan uskomatonta, että joku miettii vessapaperin väriä![/QUOTE]

Joo, minun tapauksessa outoa. En ole tarkka mistään. Esikoinen sen sijaan on esteetikko kyllä kaikin puolin. Tullut isäänsä.

[QUOTE="joku";23174753]No kyllä se oman perseen mukavuus menee näköjään luonnon edelle! Soft embo on vessapapereista yksi epäekologisimmista.[/QUOTE]

Kokeileppa persiis ruvella pyyhkästä johonkin santapaperiin, ei tunnu kivalle. Atooppisena ei vaan aina voi mennä luonnon parhaaksi vaikka pitkälle niin pyrin tekemään.

Mulle käy mikä vaan, kunhan ei oo sellasta ruskehtavaa superhalppispaperia, jota joutuu käyttää rullan kerrallaan, tai Lambia, josta kans aina menee sormi läpi, vaikka miten paljo käyttäis.

meillä ei IKINÄ tule olemaan muuta kuin valkoista vessapaperia. eikö myöskään kuvioitua sen takia, etten halua joka kerta pyyhkiessä säikähtää ylimääräisiä vuotoja..

mies on kerran erehtynyt ostamaan hippipaperia ja sai kuulla siitä niin kauan, että tuskinpa enää ikinä moista virhettä tekee.. :p

[QUOTE="mamma09";23174815]Kokeileppa persiis ruvella pyyhkästä johonkin santapaperiin, ei tunnu kivalle. Atooppisena ei vaan aina voi mennä luonnon parhaaksi vaikka pitkälle niin pyrin tekemään.[/QUOTE]

No jos ei oo jatkuvasti ripulia tai atooppista ihoa en näe mitään syytä käyttää valkaistua paperia. Ja suurin osa vessapaperista menee kuitenkin varmaan pissan pyyhkimiseen, ei siihen mitään superpehmeää tartteta.

Aivan sama, minkä väristä. Minua raivostuttaa, että jotain vessa- ja talouspaperia ylipäätään pitää valkaista/värjätä/kuvioida, koska viemäriin taikka roskikseenhan ne kuitenkin päätyy.

Yhteistyössä