Ollaan menossa naimisiin, mutta miksi mua ahdistaa?!!!

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Voiko tämä johtua stressistä ja paineista, vai miksi en ole onneni kukkuloilla?! Siitä olen varma, että haluan mennä naimisiin ja juuri tämän miehen kanssa. Mikäköhän tässä mättää...

Varmaan viime hetken rimakauhua. Minulle tuli ainakin sellainen, siinä vaiheessa kun hääkutsut oli lähetetty ja juhlavalmistelut ja -hankinnat olivat jo käynnissä. Sellainen epävarmuus iski, kyseenalaistin oman päätösvaltaisuuteni, ja mietin olinko sittenkään ihan varma, mitä olen tekemässä. Hetken aikaa, jopa suunnittelin peruvani kaiken. Miehelle en niistä ajatuksista puhunut, enkä tiedä kävikö hän vastaavia läpi. Voitin rimakauhuni ja menin naimisiin..
Olen joskus tuonkin jälkeen kyseenalaistanut valintani, mutta pääosin kuitenkin ollut sitä mieltä, että valitsin oikein.

....17 vuotta jatkuneen avoliiton perheenisänä mulla ei ole oikeen informaatiota, että voisin kommentoida. Mutta sen verran sanon, että monet, joilta olen kuullut hääkokemuksia, ovat sanoneet että rimakauhu iski. Joillekin jopa muutamaa päivää ennen häitä. Että eiköhän tuo ole aivan normaalia, mutta mieti nyt kuitenkin tarkasti ;)

Varmaankin aivan normaali olotila. Mulla iski niin paha rimakauhu, että aloin siirtämään häitä ja miettimään maistraattivaihtoehtoa, ennenkuin järjestelyissä päästiin alkua pidemmälle.

Jostain syystä tuo minun paniikkini koski lähinnä niitä häitä. Haluan naimisiin ja haluaisin olla jo naimisissa rakkauteni kanssa. Sais nähdä kuinka tässä käy. Jos vaikka ens syksynä sais aikaiseksi.

Yhteistyössä