?
...
Vieras
Mulla meni eilen olkapää pois sijoiltaan kun nousin sängystä jotenkin kummallisessa asennossa. Se on mennyt ennenkin, muutama vuosi sitten ja silloin olen saanut sen itse jollain lailla väännettyä takaisin paikoilleen. Nyt en kuitenkaan saanut vaan lähdettiin poikaystävän kanssa suorinta tietä terveyskeskukseen ensiapuun. Siellä mut laitettiin makaamaan sängylle mahalleen ja paino ranteeseen. kipulääkettä sitä ennen tietty. Vasta kahden tunnin kuluttua käsi meni takaisin paikoilleen itsekseen kun oli siis se paino ranteessa. Sairaanhoitaja joka mua kävi kurkkaamassa välillä sanoi hoidoksi vain kolmioliina loppupäivän kädessä ja lepoa muutenkin. Lääkäri kirjoitti 5päivää sairaslomaa ja burana-reseptin. Nyt eilen illalla kolmioliinaa pois ottaessani huomasin että olkavarressa ei ole suurehkolla alueella tuntoa ollenkaan, siis ihossa. Pitäisikö huolestua? Käsi on edelleen tosi arka, ilman liinaa en uskalla olla. Kättä ei myöskään kuvattu, pitäisiköhän mun soittaa ma aamulla työterveyteen jos ne laittais lähetteen röntgeniin? Sama käsi on mennyt siis ennenkin pois sijoiltaan mutta näin arka ja outo ei käsi ole ennen ollut...