sairasloman jatkamisesta,olkanivel mennyt sijoiltaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dumbass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dumbass

Vieras
Mulla meni olkanivel sijoiltaan muutama viikko sitten, tarkemmin ottaen 12.11. Päivystyksessä kahden tuskallisen tunnin jälkeen käsi saatiin takaisin paikoilleen ja lääkäri kirjoitti 5 päivää sairaslomaa. No sairasloman jälkeen menin töihin mutta kesken päivän lähdin pois kun käsi ei vielä ollutkaan kunnossa. Seuraavana päivänä lääkäriin, joka kirjoitti s-lomaa 18.11-2.12 eli torstaihin asti. Laittoi myös lähetteen olkapään röntgeniin ja ultraan, seuraava vapaa aika vasta 21.12. En ole vieläkään työkykyinen käteni kanssa. Kun soitan torstaina lääkäriin lisää sairaslomaa, voikohan lääkäri kirjoittaa sitä puhelimitse vai pitääkö mennä näytille? Kättä ei periaatteessa särje mutta se on semmonen outo. Olkapää tuntuu löysältä enkä uskalla mitään painavaa nostella... En uskalla mennä töihin ennenkuin käsi on kunnossa. Teen fyysistä työtä lähihoitajana.

Ei varmaan puhelimessa onnistu. Itse olin 3kk saikulla ja sain lopulta lähetteen leikkaukseen jota olisin joutunut saikulla odottelemaan, mutta pääsin onneksi vakuutuksen maksamana heti yksityiselle leikkaukseen ja kolmen kuukauden päästä olin sitten jo työkuntoinen. Olkapää muljui paikoiltaan ja siihen tehtiin ns. bankartin leikkaus. Lähihoitaja olen myös.

Ei varmaan puhelimessa onnistu. Itse olin 3kk saikulla ja sain lopulta lähetteen leikkaukseen jota olisin joutunut saikulla odottelemaan, mutta pääsin onneksi vakuutuksen maksamana heti yksityiselle leikkaukseen ja kolmen kuukauden päästä olin sitten jo työkuntoinen. Olkapää muljui paikoiltaan ja siihen tehtiin ns. bankartin leikkaus. Lähihoitaja olen myös.

Okei, pitänee torstai-aamulla sitten soitella ja varata aika. Oliko sulla kuinka monta kertaa olkapää mennyt sijoiltaan ennenkuin leikattiin?
Mulla oli nyt kolmas kerta ja en kyllä enää ikinä halua sitä kokea, aivan tuskallisen kipeää se ottaa! Toivottavasti munkin olkapää leikattais kuntoon ettei tarttis enää pelätä koska paukahtaa seuraavan kerran :/

Okei, pitänee torstai-aamulla sitten soitella ja varata aika. Oliko sulla kuinka monta kertaa olkapää mennyt sijoiltaan ennenkuin leikattiin?
Mulla oli nyt kolmas kerta ja en kyllä enää ikinä halua sitä kokea, aivan tuskallisen kipeää se ottaa! Toivottavasti munkin olkapää leikattais kuntoon ettei tarttis enää pelätä koska paukahtaa seuraavan kerran :/

Neljä kertaa, mutta koita vaatia sitä leikkausta, kun se olkapää ei siitä enää itsestään kiristy ja mulla ainakin leikkaus meni tosi hyvin, liikeradatkin pysyi lähes normaaleina, oikeastaan vain normalisoituivat kun ennen olivat epätavallisenkin laajat.

Neljä kertaa, mutta koita vaatia sitä leikkausta, kun se olkapää ei siitä enää itsestään kiristy ja mulla ainakin leikkaus meni tosi hyvin, liikeradatkin pysyi lähes normaaleina, oikeastaan vain normalisoituivat kun ennen olivat epätavallisenkin laajat.

Kiitos sulle!!:)
Ja joo koitan vaatia leikkausta.ottaa vaan niin päähän kun käsi kuvataanki vasta 21.12. tää on aika tympeetä kun ei normaalia elämää voi elää kun pitää pelätä käden puolesta.. voisinkohan mä vaatia sairaslomaa tohon kuvauspäivään asti.

Uusimmat

Yhteistyössä