Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kyllä, bemarin pakoputket vaan paukkikilipaa ku ajeltiin. Voi niitä aikoja... *lalalallalaa"
miten menivät kirjoitukset ja mitä arvosanoja sait?Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Todellakin Lukio meni puoliksi nukkuen läpi, kun kaiket yöt piti ajella kavereiden kanssa pillurallia Edelleenkin mulle autolla ajaminen on semmonen hermoja lepuuttava juttu.
Sama vika. Ajaessa lepää, mieluiten pikkuteillä ja lujaa ajaessa varsinkin. Lukiosta nukuin 2/3 ja olin loppuajan ulkoruokinnassaAlkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Todellakin Lukio meni puoliksi nukkuen läpi, kun kaiket yöt piti ajella kavereiden kanssa pillurallia Edelleenkin mulle autolla ajaminen on semmonen hermoja lepuuttava juttu.
Ja edelleen joskus tekee mieli popittaa niinku teininä Tosin sekään ei onnistu, kun jossain pikkuteillä, kun muuten hävettää niin paljonAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Sama vika. Ajaessa lepää, mieluiten pikkuteillä ja lujaa ajaessa varsinkin. Lukiosta nukuin 2/3 ja olin loppuajan ulkoruokinnassaAlkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Todellakin Lukio meni puoliksi nukkuen läpi, kun kaiket yöt piti ajella kavereiden kanssa pillurallia Edelleenkin mulle autolla ajaminen on semmonen hermoja lepuuttava juttu.
Ei hävetä... kuin korkeintaan kyyditettäviä muksuja :saint: On vain niin huonot poppivehkeet kulkupelissäni...Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Ja edelleen joskus tekee mieli popittaa niinku teininä Tosin sekään ei onnistu, kun jossain pikkuteillä, kun muuten hävettää niin paljon
Siinä olisivat pikataipaleet eli erikoiskokeet kovin, kovin lyhyitä. :saint: Ja pikaisia.Alkuperäinen kirjoittaja karita:miksi sen nimi on P***uralli? |O miksei kulliralli?