olitko teininä muiden kyydissä ja ajalitko..?

• Viestiketjun aloittaja mahtisonni
  • Ensimmäinen viesti
mahtisonni
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Todellakin :) Lukio meni puoliksi nukkuen läpi, kun kaiket yöt piti ajella kavereiden kanssa pillurallia :) Edelleenkin mulle autolla ajaminen on semmonen hermoja lepuuttava juttu.
miten menivät kirjoitukset ja mitä arvosanoja sait?

JONSERED Karhunkantaja
Jonkun ison jenkkiauton kyytiin kun pääsi, se vasta hienoa oli :kieh: :kieh:
Ja kun minulla oli 18-vuotias toyboy, joka oli juuri saanut ajokortin, hän halusi ajeluttaa minua kartsalla.
"Läheks jouselle?"

Kippuravarvas
Oli se vaan hienoo :D
Miehenkin kans naurettiin juur, et eikö meillä tosiaan ollut muuta tekemistä kun ajaa tätä kuppasta kylää ympäri :snotty:
Miehen pikkuveli seurustelee nyt ja ne käy sienimettässä yms... :eek:

JONSERED Karhunkantaja
Todellakin :) Lukio meni puoliksi nukkuen läpi, kun kaiket yöt piti ajella kavereiden kanssa pillurallia :) Edelleenkin mulle autolla ajaminen on semmonen hermoja lepuuttava juttu.
Sama vika. Ajaessa lepää, mieluiten pikkuteillä ja lujaa ajaessa varsinkin. Lukiosta nukuin 2/3 ja olin loppuajan ulkoruokinnassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Sama vika. Ajaessa lepää, mieluiten pikkuteillä ja lujaa ajaessa varsinkin. Lukiosta nukuin 2/3 ja olin loppuajan ulkoruokinnassa :whistle:
Ja edelleen joskus tekee mieli popittaa niinku teininä :D Tosin sekään ei onnistu, kun jossain pikkuteillä, kun muuten hävettää niin paljon :)

JONSERED Karhunkantaja
Ja edelleen joskus tekee mieli popittaa niinku teininä :D Tosin sekään ei onnistu, kun jossain pikkuteillä, kun muuten hävettää niin paljon :)
Ei hävetä... kuin korkeintaan kyyditettäviä muksuja :saint: :LOL: On vain niin huonot poppivehkeet kulkupelissäni...

Yhteistyössä