olitko teininä muiden kyydissä ja ajalitko..?

• Viestiketjun aloittaja mahtisonni
  • Ensimmäinen viesti
ööh?
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mä en ole ikinä ollu noin amis (onneksi)
mää menin amikseen vasta nyt vajaa3kymppisenä. pitäsköhän munkin alkaa tolla perhe mondeolla pyörii toria ympäri ? mitähä ukko sanois ?
vai ostaisinko teini corollan?

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja karita:
mitä tarkoitat lyhykäisyydellä?
Lyhytkestoista suoritusta, todellista yksittäistä pikaspurttia, kuten sprint-kisat. Kuvailemasi kalusto parhaassa ralli-iässä harvemmin kauaa toimii tai ainakin tekniikassa on vikoja. :whistle:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:
mää menin amikseen vasta nyt vajaa3kymppisenä. pitäsköhän munkin alkaa tolla perhe mondeolla pyörii toria ympäri ? mitähä ukko sanois ?
Sorolla ja haisukuusi taustapeiliin killumaan. Tietenkin kakkosnelosesta väsätty takaspoileri nostaisi arvoa...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:
Sorolla ja haisukuusi taustapeiliin killumaan. Tietenkin kakkosnelosesta väsätty takaspoileri nostaisi arvoa...
Ja karvanopat! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Kyllä, bemarin pakoputket vaan paukkikilipaa ku ajeltiin. Voi niitä aikoja... *lalalallalaa"
Miun bemarissa ei paukkanu pakoputki vaan subbari,itse asiassa se samainen teinirassi seisoo vieläkin tuossa pihalla. B)
Juu niin paukku meilläkin, joskus liiankin kanssa kun tuli pakkasella takalasi sisään :LOL: Mutta kyllä niitä pakareitakin paukutettiin ja vielä ihan tarkotuksella ja kilpaa, niin että koko kortteli raiku...

Zoe-F
Täytyy tunnustaa että ajelen edelleen, en tosin joka ilta, kun tuli muutettua kauemmas tosta "liitsistä".
Ja popit on autossa ja soi tarpeeksi kovaa silloin kun tulee hyvää musiikkia :D
Juoppokuskiksi silloin tällöin joutuu, harvemmin enään, kun nyt ei jaksa valvoa juurikaan kahtatoista pitempää, ja mun autossa ei saa enään tupakoida.
Ja tuli silloin vieläkin teinimpänä istuttua paljonkin kyydissä.

Tää mun myöhänen kortin saanti ja ammiksen alotus voi tietty liittyä tähän kanssa.
Ens maanantaina ikää 22 :D
Ja vaikka joskus on iltamyöhiä tullut istuttua autossa ja ajeltua, niin koulu läpi noin 8,5-9 keskiarvolla ja ammis luokan kolmen parhaan joukossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tulee mieleen kun ylivanhat miehet ajelutti pikkutyttöjä, jotka kutsui näitä miehiä poikaystävikseen...säälittäviä tapauksia.
Yhyy! Mihnähän soot oikeen nuoruutes viettäny? :eek:

Me ainaki ajeltiin akka porukalla ja härnättiin poikia :D

muistoja on
Useat kerrat saattelin parasta ystävääni kortteliralliauton kyytiin, mutta itse en koskaan mennyt. Tämä oli ystäväni ja sen pojan kahdenkeskinen juttu. Minun piti kuitenkin olla saattamassa, koska eihän ystäväni nyt yksin voinut mennä seisoskelemaan sinne torin laidalle :)

Yhteistyössä