Kyydissä ja itekki ajellu. Semmosella viiskytluvun kuplavolkkarilla, jossa poikavilkut
*reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Siinä olisivat pikataipaleet eli erikoiskokeet kovin, kovin lyhyitä. :saint: Ja pikaisia.Alkuperäinen kirjoittaja karita:miksi sen nimi on P***uralli? |O miksei kulliralli?
Sanoo huh ja juoksee äkkiä piiloon ajamaan haituva viiksiä poisAlkuperäinen kirjoittaja huh:Mä en ole ikinä ollu noin amis (onneksi)
mitä tarkoitat lyhykäisyydellä?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Siinä olisivat pikataipaleet eli erikoiskokeet kovin, kovin lyhyitä. :saint: Ja pikaisia.Alkuperäinen kirjoittaja karita:miksi sen nimi on P***uralli? |O miksei kulliralli?
mää menin amikseen vasta nyt vajaa3kymppisenä. pitäsköhän munkin alkaa tolla perhe mondeolla pyörii toria ympäri ? mitähä ukko sanois ?Alkuperäinen kirjoittaja huh:Mä en ole ikinä ollu noin amis (onneksi)
Ei niitä amisviiksiä tarvii ajella pois, ihan tollanen froteepyyhe riittää..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sanoo huh ja juoksee äkkiä piiloon ajamaan haituva viiksiä poisAlkuperäinen kirjoittaja huh:Mä en ole ikinä ollu noin amis (onneksi)
Lyhytkestoista suoritusta, todellista yksittäistä pikaspurttia, kuten sprint-kisat. Kuvailemasi kalusto parhaassa ralli-iässä harvemmin kauaa toimii tai ainakin tekniikassa on vikoja.Alkuperäinen kirjoittaja karita:mitä tarkoitat lyhykäisyydellä?
En mäkään, mutta mitäs se haittaaAlkuperäinen kirjoittaja huh:Mä en ole ikinä ollu noin amis (onneksi)
Miun bemarissa ei paukkanu pakoputki vaan subbari,itse asiassa se samainen teinirassi seisoo vieläkin tuossa pihalla. B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kyllä, bemarin pakoputket vaan paukkikilipaa ku ajeltiin. Voi niitä aikoja... *lalalallalaa"
Sorolla ja haisukuusi taustapeiliin killumaan. Tietenkin kakkosnelosesta väsätty takaspoileri nostaisi arvoa...Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:mää menin amikseen vasta nyt vajaa3kymppisenä. pitäsköhän munkin alkaa tolla perhe mondeolla pyörii toria ympäri ? mitähä ukko sanois ?Alkuperäinen kirjoittaja huh:Mä en ole ikinä ollu noin amis (onneksi)
vai ostaisinko teini corollan?
Ja karvanopat!Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Sorolla ja haisukuusi taustapeiliin killumaan. Tietenkin kakkosnelosesta väsätty takaspoileri nostaisi arvoa...Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:mää menin amikseen vasta nyt vajaa3kymppisenä. pitäsköhän munkin alkaa tolla perhe mondeolla pyörii toria ympäri ? mitähä ukko sanois ?Alkuperäinen kirjoittaja huh:Mä en ole ikinä ollu noin amis (onneksi)
vai ostaisinko teini corollan?
Juu niin paukku meilläkin, joskus liiankin kanssa kun tuli pakkasella takalasi sisään Mutta kyllä niitä pakareitakin paukutettiin ja vielä ihan tarkotuksella ja kilpaa, niin että koko kortteli raiku...Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Miun bemarissa ei paukkanu pakoputki vaan subbari,itse asiassa se samainen teinirassi seisoo vieläkin tuossa pihalla. B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kyllä, bemarin pakoputket vaan paukkikilipaa ku ajeltiin. Voi niitä aikoja... *lalalallalaa"
Yhyy! Mihnähän soot oikeen nuoruutes viettäny?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla tulee mieleen kun ylivanhat miehet ajelutti pikkutyttöjä, jotka kutsui näitä miehiä poikaystävikseen...säälittäviä tapauksia.