Oliskohan palsta tauko paikallaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mä kun täällä on puinut parisuhde asioitani aika paljonkin viimeaikoina, niin mies sai sitten tätä kautta tietää siitä, että olen varannut ajan meille pariterapiaan.
Johonkin ollut pakko purkautua, kun olen odottanut hyvää hetkeä puhua miehen kanssa, nyt sellaista ei ole ollut, kun meillä on koko ajan ollut yövieraita...
ensin oli appivanhemmat, ja sitten siskoni töidensä takia. Joten rauhallista hetkeä puhua kunnolla ei ole ollut pariin viikkoon.
Oli sitten mies aamulla lukenut mun kirjoituksia, ja sai sitten sitä kautta tietää pariterapiaan menosta :( ja ihan ymmärrettävästi on hieman loukkaantunut.

Joten taidan pitää taukoa palstailusta, ja etsiä jonkin muun tavan purkaa ajatuksiani.

se tietää mun nikin tänne, ja oli profiilista kattonut mitä oon kirjoitellut...

No, onneks se ketju mistä sai tietää tosta terapiasta, ei ollut muuten mitenkään "paljastava", siinä vain mainitsin terapiaan menosta.

Enkä mä koskaan ole kieltänyt lukemasta mun juttuja..

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi kun ihmetellä:
Ihme kyylä sun miehesi, mitä ihmettä tulee tänne urkkimaan sun tekstejäsi?!

Jos mä epäilisin että mun mies kirjoittelisi jollain palstalla jotain meidän parisuhteesta, niin totta hitossa kävisin kyyläämässä että mitä. Tää ei todellakaan ollut mitään piikittelyä ap:tä kohtaan, toivotaan että saatte asiat selvitettyä :hug:

ymmärrän, että sen ns. vappukuvaketjun innoittamana on tullut tänne katselemaan..

miksi ihmeessä olet varannut tuollaisen terapia-ajan kertomatta miehellesi? ihmettelen myös, että jos miehesi pahoitti mielensä jo tuosta, niin kannattiko tätäkään aloitusta tehdä..?

siis ihan vilpittömästi ihmettelen, en pahalla. toivottavasti asianne kuitenkin järjestyvät.

ei mun ollut tässä tarkoitus alkaa ruotimaan sitä, että mies on lukenut mun juttuja, vaan mietin, pitäisköhän ottaa taukoa palstailusta.
Tää on vaan tavallaan mulle henkireikä, tänne kun voi kirjoitella melkeimpä kaikesta, ja lähes aina saa kuitenkin vastauksia.

Mutta vaarana on tosiaan sitten tuo, että palstan kautta voi tulla "ennenaikaisia" paljastuksia.

Me aina yritetään varoitella, että kun kirjoittaa netissä avoimelle foorumille, niin ne asiat tulevat kyllä jossakin vaiheessa vastaan. Varsinkin, jos hyvin henkilökohtaisia asioita kertoilee. Pitäisi aina muistaa, että saattaa loukata ihan tahtomattaan toista/toisia pelkästään omilla kirjoituksillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Me aina yritetään varoitella, että kun kirjoittaa netissä avoimelle foorumille, niin ne asiat tulevat kyllä jossakin vaiheessa vastaan. Varsinkin, jos hyvin henkilökohtaisia asioita kertoilee. Pitäisi aina muistaa, että saattaa loukata ihan tahtomattaan toista/toisia pelkästään omilla kirjoituksillaan.

on tää mulla ollut periaatteessa tiedossa koko ajan, oon vaan toivonut, ettei näin kävis :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:

Jos mä epäilisin että mun mies kirjoittelisi jollain palstalla jotain meidän parisuhteesta, niin totta hitossa kävisin kyyläämässä että mitä. Tää ei todellakaan ollut mitään piikittelyä ap:tä kohtaan, toivotaan että saatte asiat selvitettyä :hug:

Meillä omat koneet kummallakin ja tiedetään toistemme nikit. Kun rehellisesti kumpikin kirjoittaa, niin ei ole mitään syytä "kyylätä" toisiaan. Ehkä meillä sitten on parisuhde pikkasen vakaammalla pohjalla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:

Meillä omat koneet kummallakin ja tiedetään toistemme nikit. Kun rehellisesti kumpikin kirjoittaa, niin ei ole mitään syytä "kyylätä" toisiaan. Ehkä meillä sitten on parisuhde pikkasen vakaammalla pohjalla. :whistle:

No mun mies ei omista tietokonetta ja TODELLA harvoin käyttää edes konetta, mutta kuten sanottu, jos olisi aihetta epäillä että kirjoittelisi jotain yksityisasioita minusta netissä sillein että hänet ja minut olisi tunnistettu niin totta hitossa lukisin että mitä. Meillä ei todellakaan ole mitään vaaraa että näin tekisi :whistle: Joten mitään kyyläilyä ei ole ikinä tarvinnut missään muodossa harrastaa. Mies tietää millä nimellä täällä kirjotan, jos sitä kiinnostaa lukea niin lukekoon. En kirjoittele täällä kovin henkilökohtaisia asioita enkä ainakaan sitä hauku kun ei ole moitittavaa.

Yhteistyössä