Oliskohan liian aikaista laittaa jouluverhot?

Täällä sataa lunta ja maa on valkea, aivan ihanan näköistä. Kynttilöitä laitoin palamaan ja on mukava tunnelma. Joulua odotan jo kovasti, Ajateltiin tällä viikolla paistaa lapsen kanssa pipareita ja joulutorttuja :) Oliskohan liian aikaista laittaa jo jouluverhot ;)
 
kovasti odotan minäkii
mut meillä on aina ollu rajana joulukoristeiden ja muiden jouluun liittyvien kans et vasta ensimmäisenä adventtina laitetaan joten mun mielestä on iahn liian aikasta!! samoin niiden torttujen ja pipareiden teko kans, mut toki saat niitä tehdä jos haluat!! Samoin saat laittaa verhotkii jos haluat mut kyllä mä ihmettelisin jos menisin kylään jossa jo jouluverhot ois.
 
Tinii harmaana
Täällä myös yksi jouluhullu mutta musta on ehdottomasti liian aikaista!
Ekana adventtina tulee meillekin valot, verhot yms muut.

Muutenhan ne ovat jo ihan perus kauraa kun joulu on täällä!

Voi kun aika menis nopsaan ja olis jo joulu <3
 
vieras
Mun mielestä on aina liian aikaista jouluverhoille :) Ei ole koskaan ollut jouluverhoja eikä koskaan tule olemaankaan. Muutenkin laitan joulua sitten joulukuussa aika minimalistisesti: tonttuja ja tähtiä ikkunaan, kynttelikkö ja kynttilöitä tunnelmaa luomaan ja kuusi aatonaattona.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Mä just mietin samaa, pitäisi ottaa keittiön ikkunata noi kesäiset verhot pois, ja viitsisikö sitä hypätä suoraan jouluverhoihin... Mulla olisi sellainen punainen kappa, jossa on valkoisia marjoja.
Ihan hyvin sopis jo, kun ei oo tonttu-ukkoja tms.
 
Minusta on jokaisen oma asia milloin haluaa joulua alkaa laittamaan. Meillä eka tortut leivottiin elokuussa, missäänhän ei lue milloin torttuja saa tehdä. Ja pipareita leivotaan varmasti valmiista taikinasta tässä lähipäivinä. Jouluvalot ripustetaan verannalle jo ihan marraskuun alussa.
 

Yhteistyössä