Olisko tyly?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuski

Aktiivinen jäsen
26.10.2004
1 863
7
38
Mietin, kun meillä kohta alkaa lasten synttärikausi..

Mun vanhemmat eivät tykkää käydä meillä (tai ylipäänsä missään) kylässä. Ovat yleensä käyneet kerran keväällä, meidän tyttöjen synttäreiden aikaan. Eivät missään tapauksessa silloin, kun viralliseset sukulaissynttärit vietetään.. Nyt meidän kuopus täyttää vuoden tammikuun lopussa ja _tiedän_ etteivät halua kahta reissua tänne tehdä. Tiedän myös sen, että äitini alkaa kohta soittelemaan paniikkisoittoja, että MITÄ LAHJAKSI.. Ja sitten se olis mun homma keksiä sellainen lahja, joka ei ole liian kallis (etteivät ahneeksi luule), jonka äiti tykkäisi ostaa (siis josta kokisi olevansa hyödyksi) ja joka kulkee helposti postissa. Ennen joulua käydään samanmoinen keskustelu...

Niin mietin sitä, että olisinko liian tyly, jos ilmoittaisin, että lahjaa ei tarvii laittaa, jos ei tule käymään.. Eihän tuo 1v ymmärrä tuon taivaallista mistään lahjoista muutenkaan, saatikka sitten siitä, että mummu tuuppaa lahjan postissa tulemaan. Kivempaa olisi, jos tulisivat itse käymään ja antaisivat lapsille aikaansa...

Yhteistyössä