vieras
Meillä menee omien lasten lahjoihin 20 per pää jos ostetaan mitään. Lahjoja saa muualtakin. Joulun jälkeen voidaan ostaa jotain tarpeellista jos ei joulupukki tuonut.
lapsille voi ostaa lahjaksi mutakikuin leluja.esimkirjoja,lehtiä, sukkia ymym. meillä arvostetaan kyllä pehmeitäki paketteja htäpaljon. Ajatella 14v pojan toivelistassa luki: vilasukat, huppari ja farkut, suklaata.myös dsi.konsoli oli toivena mutta sitä ei me vanhemmat pojalle hankittuAlkuperäinen kirjoittaja ajattelija:Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??
sä kyllä muistat "rangaista" tuota tyttöä varmaan lopunikää tuolla "koska sai mopon"-jutulla vaikka tyttöhän osti sen lähes kokonaan omilla rahoillaan! aina silti tulee esiin tuo "tyttö ei saa mitään koska sai mopon".Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Esim tänä vuonna tyttö saa halvimmat lahjat,koska sai keväällä mopon
No taitaa sun oma logiikka olla hakusessa... Kaipa sen nyt tietää mikä on hintavampi, ja mikä edullisempi, vaikkei hintoja ja loppusummia laskisikaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tyttö saa halvimmat lahjat, jos et edes laske ?? Ihmeellinen logiiggaAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Meillä oli ihan hitti tuon ikäisenä Fisher Price- maalaistalo eläimineen. 3-v. leikkii sillä vieläkin melkein joka päivä ja nyt pikkusisko melkein tuon 7kk viihtyisi sen kanssa vaikka kuinka kauan. Emme itse ostaneet kuitenkaan joululahjaksi vaan löysimme sattumalta kirpputorilta 10e kun poika oli puolivuotias. Tätä lelua voin kyllä suositella!Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Hitsi, mä en ole vielä ostanut mitään! Olen aina myöhässä... Tämä on lapseni eka joulu, hän on 7 kk ikäinen poika. Mitä ostaisin lahjaksi, vinkkiä...?
Lähes kokonaan? itse maksoi VAJAAN puolet mopostaan ja puolet siitä omasta puolikkaastaan oli itse säätänyt ja käytännössä mekasettiine enmmän kuinpuolet, kosaka hänkeräsi loput rahta mopoonsa kotiöitä tekemällä.Myös vakuutuksen ja korti me vanhemmat maksoimme,joten kyllä tyttä on saanut hyvin kalliin lahjan. poikien lajhjat ei yhteensäkään maksa samaa mitä tytän mopo on maksanut. Eikä tyttö edes halunut nyt mitää kallista, vaan niitä meikkejä, tuoksuja ymAlkuperäinen kirjoittaja v:sä kyllä muistat "rangaista" tuota tyttöä varmaan lopunikää tuolla "koska sai mopon"-jutulla vaikka tyttöhän osti sen lähes kokonaan omilla rahoillaan! aina silti tulee esiin tuo "tyttö ei saa mitään koska sai mopon".Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Meillä ei sukulaiset osta meille mitään. Ei se ole mikään itsestäänselvyys.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelija:Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??
näin mys meillä, ei musita kummit eikä sukulaisetAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Meillä ei sukulaiset osta meille mitään. Ei se ole mikään itsestäänselvyys.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelija:Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??
itsekään en osta paljon, mutta vastaus kysymykseesi. ei. meillä ei tule sukulaisilta kuin max 1lahja.kummeilta. isovanhemmat eivät ostaneet lahjoja.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelija:Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??
ainoat joilta lapsemme saa lahjoja olemme meAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Meillä ei sukulaiset osta meille mitään. Ei se ole mikään itsestäänselvyys.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelija:Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??