?
--
Vieras
Olen huomannut, että täällä syyllistetään äitejä tosi pienistä. Mä olin kotihoidossa isäni luona, joka oli aika alkoholiin menevä. Kerran isoveljeni tuli koulusta ja löysi mut hyppimästä isän yli (isä oli sammunut lattialle), olin levittänyt isän lääketabletit ympäriinsä, ikää mulla oli 3v. Monesti kävi niin, että kun tulin koulusta kotiin (eka- ja tokaluokkalaisena), en päässyt sisälle, kun isä oli sammunut sohvalle (naapurit joutui päästämään sisään). kerran meinasin 1,5-vuotiaana hukkua ojaan, kun isä ulkoilutti mua humalassa (naapuri veti ojasta minut). Äitini käytti väkivaltaa (löi murtumia minulle n. 10v:nä), josta en kertonut kenellekään vaan väitin kaatuneeni pyörällä. Äiti muutti tapansa myöhemmin.
Kulisseissa oltiin varmasti aika normaali perhe, molemmat porukat akateemisia (tosin isä varhaiseläkkeellä mt-ongelmien takia). olisiko mut otettu huostaan jos tuosta kaikesta olisi saatu tietää? missä ne viranomaiset oli silloin kun niitä olisi tarvittu?
Kulisseissa oltiin varmasti aika normaali perhe, molemmat porukat akateemisia (tosin isä varhaiseläkkeellä mt-ongelmien takia). olisiko mut otettu huostaan jos tuosta kaikesta olisi saatu tietää? missä ne viranomaiset oli silloin kun niitä olisi tarvittu?