Vauveliini painaa vasta 16-17kg, säkä huiteloo jossakin 50cm kieppeillä.:heart:Pikku?
Vauveliini painaa vasta 16-17kg, säkä huiteloo jossakin 50cm kieppeillä.:heart:Pikku?
missäs toi sun uus ruma kohta oikeen on. :OAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;29109646:Mä luulin että oon niin tolokuttoman ruma että saisin oman kissan tai edes luudan mutta nooou..
Tän tyypin nimi on varmaan Tsherno tai Fuku.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29109530:10 kiloa, 12 v pahalaista.
No höh höh, en kyllä huomannut että olisit monta laittanut, ei tullut edes mieleen - - päinvastoin kivoja kuveja tosiaan on.Sepä! Ei pysty päättämään! Oikeen hävettää, miten monta kuvaa jo olen laittanu...
No mä oon juonut liikaa viiniä, pää on kohdillaan mutta perse leviää. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29109696:missäs toi sun uus ruma kohta oikeen on. :O
todista väite ja laita kuva.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29109778:No mä oon juonut liikaa viiniä, pää on kohdillaan mutta perse leviää. :kiss:
Sopinee sun palstaimagoosi, Jätkä? ;DAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29109680:Vauveliini painaa vasta 16-17kg, säkä huiteloo jossakin 50cm kieppeillä.:heart:
Nää, sama perse, ei oo uusia kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29109795:todista väite ja laita kuva.
No mut tietysti sopii, siis senhän takia mä koiran hankinkin.Sopinee sun palstaimagoosi, Jätkä? ;D
Hieno kuva. Miten sun tyttösi nyt voi?pistetäänpäs vielä tämä.. eli esikoisen ihka ensimmäinen tarhakuva :heart: yllättävän hyvä tuli, vaikka typykkä oli viettänyt edeltävät päivät lisähapessa sairaalassa & kuvan ottamisen jälkeen lähdettiin heti takaisin
12761312.jpg - Image - Aijaa.com
laatu on paska, koska on kuvasta napattu kuva