Olisko kuvaketju mitään?

"lasipää edellä"
[QUOTE="vieras";29109663]Oletko sää syöny ne loput fasaanit?[/QUOTE]

:LOL:

mä olen ton päättömän sähkökissan nähnyt ennenkin jossain... :p

päätön vois mennä Halloween-kiertueelle sen kanssa, sais respectii varmaan.

Minnin pallerot taitaa odottaa herkkupalaa...?

*kaivelin kuvakansioissani pää höyryten, enkä mitään löytänyt ketjuun laitettavaksi - eli en pysytynyt päättämään - vaikea elämäni :) *

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
[QUOTE="lasipää edellä";29109683]:LOL:

*kaivelin kuvakansioissani pää höyryten, enkä mitään löytänyt ketjuun laitettavaksi - eli en pysytynyt päättämään - vaikea elämäni :) *[/QUOTE]

Sepä! Ei pysty päättämään! Oikeen hävettää, miten monta kuvaa jo olen laittanu...

[QUOTE="lasipää edellä";29109683]:LOL:

*kaivelin kuvakansioissani pää höyryten, enkä mitään löytänyt ketjuun laitettavaksi - eli en pysytynyt päättämään - vaikea elämäni :) *[/QUOTE]

kissa ajovaloilla on ollu mun laittamana joskus ennekin täällä palstalla.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
"lasipää edellä"
Sepä! Ei pysty päättämään! Oikeen hävettää, miten monta kuvaa jo olen laittanu...
No höh höh, en kyllä huomannut että olisit monta laittanut, ei tullut edes mieleen - - päinvastoin kivoja kuveja tosiaan on.

Oliko se Se Kissa nyt muuten...tass...tass...tass...mikä tassutteli siinä "liisterissä" :(

Joudun varmaan taas pian manian valtaan ja lähden etsimään kuvia uudestaan...koitin etsiä jopa netistä vaan jotain, mut ei, ei tärpännyt millään :D sieltäkään!

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
[QUOTE="lasipää edellä";29109704]No höh höh, en kyllä huomannut että olisit monta laittanut, ei tullut edes mieleen - - päinvastoin kivoja kuveja tosiaan on.

Oliko se Se Kissa nyt muuten...tass...tass...tass...mikä tassutteli siinä "liisterissä" :(

Joudun varmaan taas pian manian valtaan ja lähden etsimään kuvia uudestaan...koitin etsiä jopa netistä vaan jotain, mut ei, ei tärpännyt millään :D sieltäkään![/QUOTE]
Tää on se kissa "liisterissä" (vesieristeessä)
Nyt tassut on jo hyvässä kunnossa :)

Yhteistyössä