Olisko kukaan tulos pelaamaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä...:
mä en tajuu noita pallojen värejä...jeesiä pliis :)
Tuolla oli aikasemmin jo ohjeet niihin ja myös valmis koodikin =)
Mikäs peli täällä nyt on menossa? Mä voisin hypätä mukaan..
osalla ei mitään,osalla eka ja osalla toka.Suurimmal osal taitaa olla molemmat pelattuna :)
No löytysköhän jotain uutta?
mun täytyy lähtee keräileen työ- ja koulutodistuksia kasaan ku pukkaa haastattelua päälle :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Mukana tuossa Toy Escapessa :)
mulla on useemman väristä paperilappua mut noistako se koodi pitäis keksii?!? tää on tää ilta-aika jolloin en ole fiksuimmillani.. (muutenhan siis olen :D
Miul 3 valkosta, vihreä ja turkoosi lappu..vihreessä tosin ei kyl lue vissiin mitään...

Mukana tuossa Toy Escapessa :)
mulla on useemman väristä paperilappua mut noistako se koodi pitäis keksii?!? tää on tää ilta-aika jolloin en ole fiksuimmillani.. (muutenhan siis olen :D
Miul 3 valkosta, vihreä ja turkoosi lappu..vihreessä tosin ei kyl lue vissiin mitään...
lisäksi mulla kaks noita punasta

Se vihree vinolappu meni kukkaseen, mut mitään ei mun mielestä tapahtunu :eek:
Saksia kannattaa käyttää niihin lappusiin, joita tullu.

En tajuu mistä koodit tulis kun ne on numeroita ja pelkkii kirjaimia noissa lapuissa.

Muoks* vihreestä lapusta tuli näköjään lisää kirjaikia siihen yhteen ruutuun..

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
melko sekava jos noista lapuista pitää jotain ymmärtää. Yksi avain käyttämättä, 2 punasta lappua, 4 valkosta ja sininen.
valkosessa lapussa on 7 kirjainta, saman verran ku mitä se kaapissa oleva koodijuttu vaatii. en kuitenkaan keksi mitään yhteistä niille...

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
melko sekava jos noista lapuista pitää jotain ymmärtää. Yksi avain käyttämättä, 2 punasta lappua, 4 valkosta ja sininen.
valkosessa lapussa on 7 kirjainta, saman verran ku mitä se kaapissa oleva koodijuttu vaatii. en kuitenkaan keksi mitään yhteistä niille...
Miul on siinä jo 10 kirjainta :)

Yhteistyössä