Olisko kukaan tulos pelaamaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Yritin kattoo, et kuin mones kirjain kukin on ja laskee ne yhteen. Ois ollu sopivan pitunen numerosarjakin, mut ei toiminu.. :/

Laskinkohan väärin vai olenko hakuteillä..?
mä taas koitin jotain et jos toi o-kirjain ois arvoltaan nolla.. ja s+m ois kaksinumeroinen luku.. eli kymmenen jos o-kirjain vastais nollaa..

tajuuko kukaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Yritin kattoo, et kuin mones kirjain kukin on ja laskee ne yhteen. Ois ollu sopivan pitunen numerosarjakin, mut ei toiminu.. :/

Laskinkohan väärin vai olenko hakuteillä..?
mä taas koitin jotain et jos toi o-kirjain ois arvoltaan nolla.. ja s+m ois kaksinumeroinen luku.. eli kymmenen jos o-kirjain vastais nollaa..

tajuuko kukaan?
mä en niin tajuu :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Yritin kattoo, et kuin mones kirjain kukin on ja laskee ne yhteen. Ois ollu sopivan pitunen numerosarjakin, mut ei toiminu.. :/

Laskinkohan väärin vai olenko hakuteillä..?
mä taas koitin jotain et jos toi o-kirjain ois arvoltaan nolla.. ja s+m ois kaksinumeroinen luku.. eli kymmenen jos o-kirjain vastais nollaa..

tajuuko kukaan?
mä en niin tajuu :headwall:
En mäkä :/
 
mukana
No justiin olin itekseni pohtimassa, että toi risti on varmaan plussa... mutta en siltikään ton linkin avulla osaa ratkasta tota, huono matikkapää. kertoisko joku ne luvut edes?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aitäh:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja aitäh?:
Mut mihin toi tulos?
Siinä yhessä lapussa oli luku 1ja joku japanilainen merkki.Se japanilainen merkki on enkuks MOON,eli ONE MOON. sen avulla koodi ratkeaa.
Oih, kiitos! Saan taas yöllä nukuttua ;)
Onneks mul on yks kaveri,joka on opiskellu japania ja kiinaa :D
Siltä saanu aika monessa pelissä apua reilusti :heart:

 
aitäh
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja aitäh:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja aitäh?:
Mut mihin toi tulos?
Siinä yhessä lapussa oli luku 1ja joku japanilainen merkki.Se japanilainen merkki on enkuks MOON,eli ONE MOON. sen avulla koodi ratkeaa.
Oih, kiitos! Saan taas yöllä nukuttua ;)
Onneks mul on yks kaveri,joka on opiskellu japania ja kiinaa :D
Siltä saanu aika monessa pelissä apua reilusti :heart:
He heh, kiitä kaveria kanssa! :D
 

Yhteistyössä