mä taas koitin jotain et jos toi o-kirjain ois arvoltaan nolla.. ja s+m ois kaksinumeroinen luku.. eli kymmenen jos o-kirjain vastais nollaa..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yritin kattoo, et kuin mones kirjain kukin on ja laskee ne yhteen. Ois ollu sopivan pitunen numerosarjakin, mut ei toiminu.. :/
Laskinkohan väärin vai olenko hakuteillä..?
mä en niin tajuu :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mä taas koitin jotain et jos toi o-kirjain ois arvoltaan nolla.. ja s+m ois kaksinumeroinen luku.. eli kymmenen jos o-kirjain vastais nollaa..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yritin kattoo, et kuin mones kirjain kukin on ja laskee ne yhteen. Ois ollu sopivan pitunen numerosarjakin, mut ei toiminu.. :/
tajuuko kukaan?
En mäkä :/Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mä en niin tajuu :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mä taas koitin jotain et jos toi o-kirjain ois arvoltaan nolla.. ja s+m ois kaksinumeroinen luku.. eli kymmenen jos o-kirjain vastais nollaa..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yritin kattoo, et kuin mones kirjain kukin on ja laskee ne yhteen. Ois ollu sopivan pitunen numerosarjakin, mut ei toiminu.. :/
tajuuko kukaan?
kun klikkaat kirjaimen kohdalla niin se kertoo mikä numero se onAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:googlatkaa tuo send more money ja eka linkki !!!!!!!
Juu,mäkin menin läpi tota kautta.Ois pitäny tietää mitä se japanilainen merkki lapussa tarkottaa enkuks et ois voinu pohtia oikeen koodin kokonaan ite....Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:kun klikkaat kirjaimen kohdalla niin se kertoo mikä numero se onAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:googlatkaa tuo send more money ja eka linkki !!!!!!!
9567Alkuperäinen kirjoittaja mukana:No justiin olin itekseni pohtimassa, että toi risti on varmaan plussa... mutta en siltikään ton linkin avulla osaa ratkasta tota, huono matikkapää. kertoisko joku ne luvut edes?
o=oAlkuperäinen kirjoittaja mukana:No justiin olin itekseni pohtimassa, että toi risti on varmaan plussa... mutta en siltikään ton linkin avulla osaa ratkasta tota, huono matikkapää. kertoisko joku ne luvut edes?
Siinä yhessä lapussa oli luku 1ja joku japanilainen merkki.Se japanilainen merkki on enkuks MOON,eli ONE MOON. sen avulla koodi ratkeaa.Alkuperäinen kirjoittaja aitäh?:Mut mihin toi tulos?
Ei mulla sunkas kerroAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:kun klikkaat kirjaimen kohdalla niin se kertoo mikä numero se onAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:googlatkaa tuo send more money ja eka linkki !!!!!!!
Oih, kiitos! Saan taas yöllä nukuttuaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siinä yhessä lapussa oli luku 1ja joku japanilainen merkki.Se japanilainen merkki on enkuks MOON,eli ONE MOON. sen avulla koodi ratkeaa.Alkuperäinen kirjoittaja aitäh?:Mut mihin toi tulos?
Onneks mul on yks kaveri,joka on opiskellu japania ja kiinaaAlkuperäinen kirjoittaja aitäh:Oih, kiitos! Saan taas yöllä nukuttuaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siinä yhessä lapussa oli luku 1ja joku japanilainen merkki.Se japanilainen merkki on enkuks MOON,eli ONE MOON. sen avulla koodi ratkeaa.Alkuperäinen kirjoittaja aitäh?:Mut mihin toi tulos?
He heh, kiitä kaveria kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Onneks mul on yks kaveri,joka on opiskellu japania ja kiinaaAlkuperäinen kirjoittaja aitäh:Oih, kiitos! Saan taas yöllä nukuttuaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Siinä yhessä lapussa oli luku 1ja joku japanilainen merkki.Se japanilainen merkki on enkuks MOON,eli ONE MOON. sen avulla koodi ratkeaa.Alkuperäinen kirjoittaja aitäh?:Mut mihin toi tulos?
Siltä saanu aika monessa pelissä apua reilusti :heart: