Ylempää ohje oikeeseen järkkään,jos mun ohjeista nyt vaan jotain joku tajuaaAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Sainkin multa näköjään puuttu kaksi palloa. nyt on siis kaikki pallot, mut ei ymmärrä tuota logiikkaa millä ne pallot tulee tuohon oveen.
Eipä kestä,ilman sun aprikointia et tiiliseinästä ratkasu en ois sitä hokassu pohdintoihini mukaan ottaaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Pakko oli luntata :ashamed:
nehän meni nurinpäin.. Vai menikö? Mä oon ihan pihalla, mut läpi kumminki, kiitos teijän :flower:
Se onkin tosi helppomeni jo läpiAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mukana :wave:
Tuolla oli aikasemmin jo ohjeet niihin ja myös valmis koodikin =)Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä...:mä en tajuu noita pallojen värejä...jeesiä pliis
Mikäs peli täällä nyt on menossa? Mä voisin hypätä mukaan..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Tuolla oli aikasemmin jo ohjeet niihin ja myös valmis koodikin =)Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä...:mä en tajuu noita pallojen värejä...jeesiä pliis
osalla ei mitään,osalla eka ja osalla toka.Suurimmal osal taitaa olla molemmat pelattunaAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mikäs peli täällä nyt on menossa? Mä voisin hypätä mukaan..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Tuolla oli aikasemmin jo ohjeet niihin ja myös valmis koodikin =)Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä...:mä en tajuu noita pallojen värejä...jeesiä pliis
No löytysköhän jotain uutta?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:osalla ei mitään,osalla eka ja osalla toka.Suurimmal osal taitaa olla molemmat pelattunaAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mikäs peli täällä nyt on menossa? Mä voisin hypätä mukaan..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Tuolla oli aikasemmin jo ohjeet niihin ja myös valmis koodikin =)Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä...:mä en tajuu noita pallojen värejä...jeesiä pliis