LeLu vastaan sinulle, koska minä se olen ollut pitkään nutreilla. Eli mitä tulee siihen kyllästymiseen niin toki niihin makuihin kyllästyy, mutta siksipä tämä vaatiikin sisua sen hetken minkä kestää. Kuitenkin lyhyestä ajasta on kyse ja tuloksekkaasta painonpudotuksesta. Nutrejahan on vain ne muutama hassu keitto ja oliko pirtelöitä kolmea eri makua. Mutta saa toki käyttää muitakin valmisteita, mutta suositus on käyttää yhden ja saman valmistajan tuotteita saman päivän kuluessa, näin varmistaa kaikkien vistkujen tms aineiden riittävän saannin.
Lisänä saa käyttää kasviksia, kalorittomia juomia esim light juomia, teetä ja kahvia. Keittoja ja pirtelöitä voi maustaa, suola on pannassa, mutta muuten aika vapataa on mausteiden käyttö. Niihin voi lisätä kasviksia makua vaihtelemaan, mutta oikeesti ne keitot on pahoja ja itse söin ne maistelematta runsaan Pepsi Maxin kera, masutettuna valkosipulilla. Pirtelöistä juon vain suklaanmakua, muut ei minulla alas mene, sitä maustan mm. pikakahvijauheella ja olen haaveillut hankkivani jotain esim minttuesanssia ja laittavani sitä sekaan, voisi olla aika sairaan hyvää.. Itse en ole hankkinut muiden valmistajien tuotteita, ihan vain piheyttäni, ovat aika kalliita ja siksikin motivoi aika hyvin pysymään ruodussa. Hinnathan toki vaihtelevat hyvinkin paljon, tarjouksesta saa 15? ja kalleimillaan maksaa reilu 22? paketti. Patukat on pannassa, eli vain jauhe pussit käy. Niin ja syödä pitää naisten 5pss/vrk ja juoda 1½-3l vrk:ssa.
Tässä joitakin vastauksia, minua motivoi todellakin nopea muutos kropassa, mutta pitää myös muistaa, että jos haluaa pysyvää tulosta niin paluuta entiseen ei ole. Paino nousee takaisin, minäkin tässä todella yritän saada pois jo uudelleen samoja kiloja..