Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

Mä voisin aloittaa sun kanssa :wave: Minkä lainen kuuri sulla on? Mä ostin huutiksesta noita pusseja ja löytyy 14pussia keittoja ja 8pussia pirtelöitä. Niillä ajattelin mennä :D Mä voin aloittaa sun kanssa 25.5.Ne on jonkun aikaa jo seissyt tuolla kaapissa,niin täähän on hyvä syy siis aloittaa :)
 
Kiva Mustikka85 kun aloitat nutrilett-kuurin.. Mukavempi ku on kaveri eikä tarvi yksinään kamppailla, ja voidaan tukea toisiamme.
Minä ajattelin kans noilla pirtelöillä ja keitoilla mennä.. Aluksi vaan niitä juoden, ja sitten pikkuhiljaa ruokia lisäämällä. Olen lopen kyllästynyt itseeni ja saamattonuuteni |O
 
Saakohan liittyä mukaan? Olen aloittanut eilen osanutraamisen,ja sama jatkunut tänään. Tarkoitus on jatkaa täysnutrauksella jokunen aika... urheilua en muuten lisää,ku aattelin pyöräillä töihin. Työmatkat siis 12km suunta. Ja itte siis nutraan maximissaan sen kolme viikkoa (etelään ollaan sillon menossa,ja olisi kiva olla ees jokusen kilon laihempi).

Mulla viel kaapissa noit marjapirtelöitä,ja kanakeitotki näköjää loppunu (Niitä siis huomenna tarkotus hakea kaupasta...)

Niin ja mitathan ovat: 163cm/71.2 kg (tänään punnittuna)
 
Hei vaan!

Minua myös innostaisi lähteä mukaan kokeilemaan kuinka nutrileteilla paino putoaa. Voisin aloittaa vaikka silloin 25.5.

Ainoa kynnys aloittaa kuuri on se, että sitten pitäisi nousta vaakalla. En ole punninnut painoani ainakaan vuoteen. Vaatteista kyllä huomaan kuinka ne ovatkaan kutistuneet :LOL: . Taidan olla ihan sellainen keskiverto pumppana, haluaisin pudottaa noin viitisen kiloa. Eli tavoitteena saada entiset vaatteet mahtumaan päälle ilman kiristystä ja pursuiluja!
 
Tervetuloa mukaan, pata-ässä ja kaari64!
Mukava kun saadaan lisää porukkaa kasaan ja kimpassa kamppaillaan mielihaluja ja painoa vastaan.
Mustikka sama vika mulla ei kehtaa laittaa mitään pienempiä vaatteita päälle, eikä kyllä huvita ku jokapuolelta läskiä tirsmuaa |O
ällöttää ja ottaa niin päästä ku aina vaan on repsahtanu ja joka maanantai aloittaa, mutta puolilta päivin jo siirrän aloittamisen seuraavalle maanantaille. :headwall: :headwall: :headwall:
Siksi suosiolla aloituspäivä 25.5
 
jaahas, taidan minäkin ilmoittautua mukaan, vaikka piti jo lopettaa koko nutraus.. mutta painoa jo tullut takaisin herkuttelun myötä muutama kilo..

Eli olen nutrannut 15.2. alkaen täys nutreilla 10 viikkoa putkeen ja vappuun se loppui. Painoa putosi sinä aikana reilu 15kg, nyt sitten haluan vielä ne pari takaisin tullut kiloa ja muutaman lisää pois. Huomenna aloitan täysillä nutraten ja unohdan työpaikan lounaan ja keittelen mikrossa keittoa itselleni..
 
Täällä ilmoittautuu myös! :wave:
Aloitin maanantaina nutrauksen ja kiloja lähtenyt -3,7. Nestettä toki mutta mielen saa iloiseksi. =)
Olen niin monta kertaa aloittanut ja aloittanut mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni. Harmittaa vain kun on kahdet illanistujaiset joihin täytyisi mennä, mutta en viitsisi näyttää että olen TAAS dieetillä. Se on niin monet kerrat nähty nämä dieettini että.. :ashamed:

Mutta nyt jos porukalla aletaan laittaa läskiä liikkeelle! :D
 
Mukavaa kun porukkaa lähtee mukaan!
Todella hienosti väinötär olet ollut ja saanut painoa putoamaan! Onnittelut :flower:
Täysnutrauksella aloitan minäkin sitte tiistaina :D
Amalia-A hyvin olet saanut jo aloitettua. Minulla kans sama homma etten haluaisi kauheasti mainostaa tuttaville että laihdutan, koska aina kuurini ovat tyssänneet kuin seinään. Syö/juo vähän illanistujaisissa, niin sinun ei tarvitse selitellä kenellekään yhtikäs mitään.. Tsemppiä!
 
Täällä ois kans yks joka mielellään lähtis mukaan mutta en kyllä juur ny pysty. Ei vaan oo rahaa et pystys niitä mönjiä ostaan ees yhtä pakkausta... Eikä oo oikeesti vaan tekosyy, rahaa tilillä ny 0,20? ja vaikka mitä viel tärkeempää rahan menoo. Ehkä aloittelen jos saan ostettuu jossain valissä ja tuun sitte mukaan :whistle:
 
Tervetuloa Anlinikin mukaan sitte kun pystyt aloittaan..
Kokemuksesta tiedän ettei ole häävi tilanne, olla rahattomana.
Voimahali :hug: sinne. Toivottavasti tilanne paranee pian.
Kysyy kärsivällisyyttä joka asiaan kun on p.a.
 
Huomenia!

Viime viikon ke eli 19.5. aloitin taas kohtuullisen napakan nutrauksen ja tulostakin se tuotti kivasti :D viime ti aamupaino oli häkellyttävä 73,5kg ja illalla uimahallin vaaka näytti reilua 74kg :ashamed: , tänä aamuna vaaka päätti taas olla kaverini ja ilmoitti lukeman 71,9kg eli jos lasken viime tiistain aamupainon ns. viralliseksi aloituspainoksi niin tässä vajaassa viikossa on lähtenyt sitten -1,6kg.

Viikonlopun olin möksällä ja la mies girllasi possun ulkofilettä.. nooh sitä sitten salaatin kera söin kaksi pihviä, aika pieniähän ne oli ja hyvin pystyin taas jatkamaan pusseilla.

Vaan nyt kaikille mielettömät pudotukset, nutraten todellakin saa painon nopeasti laskemaan!
 
Huomenta taasen,

pian alatte tekin huomaamaan kuinka kroppa muovautuu uusiin muotoihin ja lukemiin. Kannattaa muuten ottaa mittnauhakin viikottaisiin punnituksiin lisäksi mukaan, joskus painoa ei lähde mutta senttejä katoaa taivaan tuuliin. Itselläni on kadonnut yhteensä jo lähes 50cm yhteensä kropasta.

Eilen sain pientä shokkihoitoa H&M myymälässä, kun etsin biksu hipstereitä, rekissä vain koot 34-38, kysyin myyjältä et onko niitä missään lisää kun koot ei minulle riitä. Nuori (minun silmissä näytti korkeintaan 18v.) myyjä tuli iloisesti näyttämään ja otti koon 38 että onhan tässä.. minä siihen sopersin ettei tuo mahdu minulle mitenkään. Myyjä siihen et sovita, uikkarin tarvitsee olla napakka, jotta pysyy päällä. Niinpä sitten marssin koppiin sovittamaan ja ajttelin et kiva, kten kehtaan viedä ne takaisin ja sanoa ettei ne mahdu.. Vaan ne mahtui :D

Aamun paino oli tänään 71,3kg.
 
Mä haluisin kans nutrata mut nyt kysynki et mitä tuo maksaa? Esim viikon verra?? Mistä niitä saa?
Jotain paketteja olen nähny kaupan hyllyillä mutta tuntuu et niitä on hirveän suppeasti.Miten ihmeessä te ootte voinu syödä jokukin niitä 10 viikkoa ?? Eikö niihin samoihin makuihin kyllästy? Onko niissä makuja sitte niin paljo et pärjää??
Tää tahtoo kans |O |O |O Auttakaa naista mäessä :kieh: :kieh: Ois ainaki se 10kg mut mielellään 14kg puotettavana :kieh:

Muoks. Niin ja montako nuita pusseja menee päivässä??
 
LeLu vastaan sinulle, koska minä se olen ollut pitkään nutreilla. Eli mitä tulee siihen kyllästymiseen niin toki niihin makuihin kyllästyy, mutta siksipä tämä vaatiikin sisua sen hetken minkä kestää. Kuitenkin lyhyestä ajasta on kyse ja tuloksekkaasta painonpudotuksesta. Nutrejahan on vain ne muutama hassu keitto ja oliko pirtelöitä kolmea eri makua. Mutta saa toki käyttää muitakin valmisteita, mutta suositus on käyttää yhden ja saman valmistajan tuotteita saman päivän kuluessa, näin varmistaa kaikkien vistkujen tms aineiden riittävän saannin.

Lisänä saa käyttää kasviksia, kalorittomia juomia esim light juomia, teetä ja kahvia. Keittoja ja pirtelöitä voi maustaa, suola on pannassa, mutta muuten aika vapataa on mausteiden käyttö. Niihin voi lisätä kasviksia makua vaihtelemaan, mutta oikeesti ne keitot on pahoja ja itse söin ne maistelematta runsaan Pepsi Maxin kera, masutettuna valkosipulilla. Pirtelöistä juon vain suklaanmakua, muut ei minulla alas mene, sitä maustan mm. pikakahvijauheella ja olen haaveillut hankkivani jotain esim minttuesanssia ja laittavani sitä sekaan, voisi olla aika sairaan hyvää.. Itse en ole hankkinut muiden valmistajien tuotteita, ihan vain piheyttäni, ovat aika kalliita ja siksikin motivoi aika hyvin pysymään ruodussa. Hinnathan toki vaihtelevat hyvinkin paljon, tarjouksesta saa 15? ja kalleimillaan maksaa reilu 22? paketti. Patukat on pannassa, eli vain jauhe pussit käy. Niin ja syödä pitää naisten 5pss/vrk ja juoda 1½-3l vrk:ssa.

Tässä joitakin vastauksia, minua motivoi todellakin nopea muutos kropassa, mutta pitää myös muistaa, että jos haluaa pysyvää tulosta niin paluuta entiseen ei ole. Paino nousee takaisin, minäkin tässä todella yritän saada pois jo uudelleen samoja kiloja..
 
Haluan myös mukaan !!! :D
Rahatilanne tosin täälläkin kinnaa vastaan, mietin tätä jo viikko sitten mutkun ei ollu rahaa. Nyt voisin yrittää, kunhan seuraavan kerran käyn kaupassa, eli varmaan ehkä perjantaista voisin alotella.
Kiloja olis täällä pudotettavana ainakin 10, mieluummin 15, raskaussellasia jäänyt.öh. Toisaalta tulishan tuo nutrilettien ostaminen halvemmaks ainakin kun koko vaatekaapin uusiminen, kun ei vieläkään mahdu mitkään ennen raskautta - vaatteet päälle.. :/
Eli paljonkos tossa yhessä paketissa on, jos 5 pussia syödään per päivä, ni ni kai siinä yhessä 22 ? paketissa on enemmän ku yhen päivän tarve ?
 
Paketissa on 15pss eli kolmen päivän kaikki sapuskat, mutta vain yhtä makua. Itse voisin elää pelkällä suklaapirtelölläkin, mutta tuli tilattua helmikussaa netistä liikaa noita keittoja ja viimeset paketit viimein käytössä.
 
Kiitos väinötär :flower:
Sitähän tässä mietin et onko tuo ihan pakko syödä se 5pss päivässä...?? jos vaik 3llaki pärjää? VAi taitaa olla just vitamiini yms tarpeiden takia tuo 5... Mietin ite et jos tekisin niin et söisin normi aamupalan eli ruisleipää ja teetä ja sit loppu päivän oisin nutreilla...
Mistä sä olet nuita pusseja tilannu? Ite kattelin netistä et joku pikastartti oli 30,20e 5pv.. halpa?? Mä kans uskon et mulle se joku kanakeitto ehkä uppois ja loput ois varmaa pirtelöitä.. ääh, pitäs nyt vaan päästä kokeilee niin tietäis mut ku ei kehtaa ostaa mitää 15pussin pakettia jos sit ei tykkääkkään... :ashamed:
Mutta kyllä, TÄÄ LÄHTEE KANS MUKAAN NUTRAAN :wave: :D :kieh: :kieh:
Tosin alotuspäivää en oo vielä päättäny ku en tiiä ostanko kaupasta vai tilaanko netistä ja huomennahan nuo lapsilisät vasta tulee :saint:
 
Huomenia!
Minä en kerta kaikkiaan ole ehtinyt kirjoittamaan kuulumisia.. Enkä sitten enää ole jaksanut ku mahdolllista ois ollu kirjoittaa.
Nyt kuitenki ennen töihin menoa ajattelin että pakko pikakirjoitus on tehä.
Maanantaina paino siia 92,6kg :ashamed: pudotettavaa on ainakin 20
Täysnutrauksella en ole vielä ollut, mut aloitan kun tilanne sallii, nyt töiden vuoksi (päiväkoti)
en ole voinut olla, täytyy olla lapsille esimerkillinen |O Sijainsena tällähetkella muutaman päivän, kun työt muuttuu site aloitan täysnutrauksen.
Tsemppiä kaikille ja tervetuloa mukaan LeLu ja Niiz!
 
Tänään sit pääsin kauppaan ja siitä se lähti, nutraaminen nimittäin :kieh:
Siis olen päättänyt et syön aamupalan ihan normisti mutta muuten sitte kyllä läträilen nuitten jauhojen kans. Tänää olen sit maistanu mansikka ja suklaa shakeja, eipä ne nyt niin pahoja ole.. tosin aika jauhosia mut alas menee (eriasia sitte et kui monta päivää) mut liian ankara en ajatellu itselle olla. Tosin tuli sit ostettua 3kg porkkanaa pahimpaan rouskutteluun :xmas: Katotaan kui kauan tuolla pärjää ja paljo lähtee :D
Niin ja lähtöpaino 74,1kg (tänää ku punnittin) joten tarkotus ois päästä tuonne 65kg ainaki mut parempi ku pääsis 62 eli kokoon ennen lapsia :whistle:
Nyt sitte tsempataan toisiamme oikein olan takaa ettei sorruta ja lipsuta :kieh: :D
 
En vielä oo päässyt semmoseen kauppaan missä noita olis, huomenna olis tarkotus mennä, jotenka alotuspäivä varmaankin lauantai sitte. Tosin viikon päästä olis sitte heti yhet ylioppilasjuhlat, siellä ei varmaankaan pysty olla mitään syömättä mutmut.. Tulkaahan kertomaan miltä tuntuu ketkä ootte jo nutraillu !! :)
 
galudia minäkin pk:ssa töissä ja sen 10 viikkoa olin nutreilla täysin. Lapset kysyvät mitä sinä syöt ja selitin et keittoa syön, siinä se. Ei sen isompaa numeroa siitä tarvii tehdä.

Mutta paino oli nyt eilisen normi syömisen jälkeen 70,7kg aamulla :D et hyvin taas lähtee pois. Tänään tosin työkaverin eläkejuhlat ja aion kyllä kakkua syödä, muuten pyrin olemaan nutreilla päivän ja viikonlopunkin.


Niin ja kun on ihan tiukalla täys nutreilla eli niillä pusseilla, niin ainakaan itselläni ei homma luistanut käsistä vaikka olikin jotkut juhlat tms. Pystyi syömään painon muuttumatta yhdet kemut, mutta jos joka päivä alkaa herkuttelemaan niin sitten onkin jo toinen virsi pelissä mukana.
 

Yhteistyössä