Olisko kiva mekko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Pitäis löytää töihin kevätjuhliin mekko ja tällaisen bongasin KappAhlin sivuilta. Kuvassa näyttää aikas kivalta, tiedä sitten millaiselta luonnossa....

Väreinä myös valkoinen ja musta.

http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_115154_F_1.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:
Mun mielestä paikanpäällä näytti vähän nuhjuselta. Ainakin se musta. Ton väristä en edes huomannut

Aijaa, tosin mustaa en kyllä ostaiskaan. Tuo olis kiva väri. :)

Katsoitko valkoista miltä näytti?

Joo. Ei näyttänyt niin hyvältä kuin kuvassa. Saumoissa langat repsotti ym.

Mun mielestä paikanpäällä näytti vähän nuhjuselta. Ainakin se musta. Ton väristä en edes huomannut

Aijaa, tosin mustaa en kyllä ostaiskaan. Tuo olis kiva väri. :)

Katsoitko valkoista miltä näytti?

Joo. Ei näyttänyt niin hyvältä kuin kuvassa. Saumoissa langat repsotti ym.

:/

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Onhan tuo ihan kesäisen näkönen..joku turkoosisävyinen huivi/bolerotyyppinen asuste tms. hartioille vaan:)

Mä ihastuin tuohon väriin. Pakko käydä katsomassa ens viikolla miltä näyttää. Ajattelin, että jos toi olis livenäkin kiva ja sopis mulle niin just tuolla huivilla ja koruilla tehdä juhlavamman näköiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Oi hitsi, mie haluun kans. Kun joku mekko, johon mahtuu, pitää häihin hankkia. Onkohan tuossa masulle tilaa? Pienelle.

Näyttää siltä että olis sellainen löysähkö ei siis vartalonmyötäinen

Pitääpä käydä kattelemassa. Kiitos vinkistä. :) Kävin kyllä alkuviikosta KappAhlissakin, mutten nähnyt tuollaista silloin.

Oi hitsi, mie haluun kans. Kun joku mekko, johon mahtuu, pitää häihin hankkia. Onkohan tuossa masulle tilaa? Pienelle.

Näyttää siltä että olis sellainen löysähkö ei siis vartalonmyötäinen

Pitääpä käydä kattelemassa. Kiitos vinkistä. :) Kävin kyllä alkuviikosta KappAhlissakin, mutten nähnyt tuollaista silloin.

Minäkin näin tuon nettisivuilla toivottavasti on kaupoissakin. Mitä useammin tuota mekkoa katson sitä enemmän siitä tykkään. Ja just tuo väri!

Ei ollut yhtään mummomainen mun mielestä. Mutta ehkä liian hellemekkomainen juhliin? tai jos laitat kivat asusteet niin varmaan sitten menee. Ihan nätti siis mun makuun, täytyy varmaan käydä testaamassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Ei ollut yhtään mummomainen mun mielestä. Mutta ehkä liian hellemekkomainen juhliin? tai jos laitat kivat asusteet niin varmaan sitten menee. Ihan nätti siis mun makuun, täytyy varmaan käydä testaamassa =)

Kyseessä kevätjuhlat. Muita juhlia ei ole tiedossa joten ajattelin, että jos asusteilla sais tuosta juhlavan, kun ei oikealle juhlamekolle ole sitten käyttöä.