olisko kenelläkään myydä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
olis hakusessa sellanen "oviverho" vai mitä ne on nimeltää? siis sellanen missä on naruja ja niissä esim jotain helmiä tai kukkia tai jotain...ymmärsikö kukaan? :ashamed:

tyttö on nähny sellasen jossain ja haluis...olisko kenelläkään ylimääräsenä sellanen joku tyttöjen tyylinen? :) esim joku punanen tai sitte joku missä on vaikka jotain kukkia...

en nimittäin kaupoista löydä,edes tiimarista jossa niitä on joskus ollu :(

Mulla olis. Just eilen sitä katselin ja yritin sitä selviä kun on ihan solmussa.
Kirkkaita ja vaal.pun helmiä sekä vaal.pun sydämiä, oikein tyttömäinen. mutta kun se on ihan solmussa ja hermot ei riitä selvittelyyn =)

anttilassa myynnissä turkoosinvärinen pisara verho

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=304932&shopId=10008&findPath=true&compartmentId=10062&categoryId=10502&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Mulla olis. Just eilen sitä katselin ja yritin sitä selviä kun on ihan solmussa.
Kirkkaita ja vaal.pun helmiä sekä vaal.pun sydämiä, oikein tyttömäinen. mutta kun se on ihan solmussa ja hermot ei riitä selvittelyyn =)

onko se ylhäältä vai alhaalta solmussa?
jos olis alhaalta niin ei haittais ku sen ei tarvi täyspitkä olla,tulis nimittäin ikkunaan ilmeisesti,ainaki mitä tässä tytön luovia ideoita kuuntelin :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:

onko se ylhäältä vai alhaalta solmussa?
jos olis alhaalta niin ei haittais ku sen ei tarvi täyspitkä olla,tulis nimittäin ikkunaan ilmeisesti,ainaki mitä tässä tytön luovia ideoita kuuntelin :D :D

No hitto kun se on kieputettu sen ympärille josta se roikkuu. Kyl sen joku pitkäpinnanen saa selvitettyä.
Se on just samanlainen kun tossa alemmassa huutis linkissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
anttilassa myynnissä turkoosinvärinen pisara verho

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=304932&shopId=10008&findPath=true&compartmentId=10062&categoryId=10502&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

muttaku pitää olla punanen :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö ole kaupasta löytänyt vai onko ollut kalliita?

en oo löytäny! :/ ei löydy sittarista,ei tiimarista ei halpa-hallista,ei s-marketista ja siinäpä ne meijän kaupat oikeestaan onki :(
joskus kauan stte niitä oli tiimarissa eikä ne kyllä paljoo edes maksanu,mutta enään ei ole :headwall: just hoksasin että tokmannilla en oo katellu niitä,oisko siellä sitte?
nettikaupatki oon kolunnu,tuon anttilan sinisen löysin mutta ei kelpaa...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloKitty:
ootko ikean katsonut??siellähän on kaikkea krääsää ja paljon

ei täällä ole ikeaa :|

Ikealla on nettikauppa. Onko teilläpäin Kodin Ykköstä, sieltä myös etsisin. Tai sitten kyselisin kavereilta, joilla on rippikouluikäisiä tyttöjä.

Yhteistyössä