Olen yrittänyt etsiä netistä ja kiertänyt liikkeitäkin löytääkseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tupelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tupelo

Vieras
pojalle kirjahyllyä. Aloittaa koulun syksyllä ja tarvitaan isompi hyllykkö. Ja kun liikkeissä pyörii niin tuntuu että kaikki on sellasta hepposta lastulevy-viilu hässäköitä. Ja jos on laadukkaampaa niin ne ei ole lasten/nuorten hyllyköitä, ovat liian massiivisia ja korkeita.
Haluaisin sellasen kunnon puusta , mdf saa olla, olevan hyllykön.
Esim 3-4 hyllyä ja alhaalla 2 laatikkoa . Jotain yksityiskohtiakin siinä saisi olla. Eikä saa olla sellanen toimisto hyllykön näköinen mappihylly. Korkeus mielellään 150-160cm max.
Hinta 300-600e.
Osaisiko joku noiden perusteella sanoa missä sellanen luuraa? =)
Itse olen yritäänyt ettiä netistä mutta en löydä mieleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmu:
No, esim. Laulumaalla on Moona -niminen sarja, jossa on musta kivoja huonekaluja just lastenhuoneeseen.

musta ne oli kans netissä kuvien perusteella nättejä mutta kun kävin paikan päällä katsomassa niin oli tosi huljut ja heiluvaiset ja laatu oli huonoa. Hinta on myös edullinen niin halvalla ei saa hyvää eikä laadukasta.
Mutta kuvissa on ihan nätti.

Mun täytyy ehdottaa sitä iänikuista IKEAn Expedit hyllyä. Maksaa jotain 59 euroa, ei ole heppoinen. Saat ostettua mielesi mukaiset "sisukalut". Eli sinne saa irtolaatikoita, vetolaatikoita, kaapinovia. Joten muokkaantuu aivan täydellisesti tarpeisiin.... :)

Suosittelen kirppareita, huutokauppakamareita, antiikkiliikkeitä ja kierrätyskeskuksia. Itse sain valtavan aidosta tammesta valmistetun peilipiirongin muutamalla satasella. Pienempiä hyllykköjä irronnee halvemmalla.

Mä kans suosittelen Ikeaa.

Joko tota Expedit tai sitten se Lack tms. Noihin saa just kivoja koreja tms.
Multa löytyy vaatehuoneesta hyllyjen tilalta tollanen kirjahylly ja siinä korit.
Pysyy ainakin vaatehuone järjestyksessä. Eikä maksa paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Suosittelen kirppareita, huutokauppakamareita, antiikkiliikkeitä ja kierrätyskeskuksia. Itse sain valtavan aidosta tammesta valmistetun peilipiirongin muutamalla satasella. Pienempiä hyllykköjä irronnee halvemmalla.

Mä taas en suosittele. Ainakin ennen expeditiussä oli painoraja tavaroille ja se ei todella ollut kummoinen kun on kirjahyllystä kyse. Kestää huonosti uudelleen kokoamista ja on muutenkin sekunda.

Yhteistyössä