Olisko Juhani hyvä nimi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikavauvalle nimi :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikavauvalle nimi :)

Vieras
Äsken kyselin nimiä ja paljon sain kivoja vastauksia :) Mutta olisko Juhani Toivo Olavi kiva nimi? Siis lähinnä tota Juhania mietin. Yleisin nimi, mutta useimmalla toisena tai kolmantena.
 
Appiukkoni on Juhani :x (Ja anoppi odotti, että meidän pojille olis ainakin yhdeksi nimeksi laitettu, mutta eipä sit kuitenkaan)
Ja mummolla oli muinoin kaks marsua, Nappe ja Juhani :heart:

Mikäs siinä, jos tykkää. Mä en tykkää.
 

Yhteistyössä