nimi asiaa, niin joo on tää jo niin nähty juttu =D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muurmuur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muurmuur

Vieras
Noh perheessä on erikoisempiakin nimiä lapsilla, mutta nyt olemme tykästyneet nimeen Helmi, jota ei omasta lähípiiristä löydy. Onko se kovin yleinen nimi etunimenä vaiko enemmän sitten toisena nimenä? enkä hae mitään erikoista nimeä todellakaan.

Mutta toisia vaihtoehtoja olisi Saara, Saana ja Meeri. Lapsi kuitenkin näyttää ihan Helmiltä =) . Siis kysymys oli siittä että onko Helmi kovin yleinen nimi omassa tuttavapiirissä, lapsesi luokalla tai tarharyhmässä?
 
Tunnen/tiedän liudan Helmi nimisiä pikkutyttöjä, siis sellaisia alle kouluikäisiä. Eli on yleinen nykyään, mutta jos itse tykkäätte niin mitäs se haittaa?
 

Yhteistyössä