Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Anteeksi mutta mä loukkaantuisin mikäli tilanne olisi toisin päin. Miehet ei ole lapsia, ne ymmärtää kyllä mitä tarkoittaa raskaus ja raskaaksi tulemisen mahdollistava yhdyntä. Mä suosittaisin keskustelua asiasta ja seksistä pidättäytymistä kunnes ongelma ratkaistu enkä pelaamista ja juonimista.
Kyllä oliskin kiva kun mies sanois että mä otan eron. Sitten kun alkaisin ehkä itkeä tai kysellä asiaa niin mies vastais että no ei vaan, mä vaan halusin herätellä sua meidän liittoon panostamisessa.
Kiittäisin takuuvarmalla miestä opetuksesta.
Eli pihtaaminen olisi sinun mielestäsi ainoa oikea tapa herättää mies siihen että rakastelusta voipi nainen tulla raskaaksi?
Ja sitten kun se mies hyvin onnistuneen puolen vuoden pihtauksen päätteeksi menisi pettämään niin vika olisi? Niin kenen?
Minä en ainakaan viitsi itseltäni kieltää seksin nautintoa siksi että mies ei aina laita kumia heti alusta asti päälle vaikka hän on se joka ei halua lasta...
Enkä itse asiassa ole edes niin kiltti että herättelisin miestä millään tavalla.. :ashamed:
Eli ihan hyvin ap teit.. (ja varsinkin kun kerroit noin pian miehelle että herättelit vähän vaan )