Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellista mutten muuta odottanutkaan:Ihan typerää, jos vaimo ja mies eivät voi keskustella asioista avoimesti vaan pitää valehdella.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juteltiin tossa aikamme ja mies oli aika vakavaa poikaa. Ei todellakaan iloinnut oletettavasta raskaudesta.
No enhän mä kauaa sitä raaskinut kiusata, vaan kerroin lopulta totuuden, ja miksi huijasin.
Sanoi ainakin ottaneensa opiksi, ja tekevänsä vastedes asialle muutakin kuin vain suuria puheita.
Myönnetään, että salaa oon pettynyt. Elättelin toiveita, ettei miehelle oikeasti olisi katastrofi jos tulisi taa pienellä ikäerolla vauva.
Mutta näillä mennään.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen itsekin:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juteltiin tossa aikamme ja mies oli aika vakavaa poikaa. Ei todellakaan iloinnut oletettavasta raskaudesta.
No enhän mä kauaa sitä raaskinut kiusata, vaan kerroin lopulta totuuden, ja miksi huijasin.
Sanoi ainakin ottaneensa opiksi, ja tekevänsä vastedes asialle muutakin kuin vain suuria puheita.
Myönnetään, että salaa oon pettynyt. Elättelin toiveita, ettei miehelle oikeasti olisi katastrofi jos tulisi taa pienellä ikäerolla vauva.
Mutta näillä mennään.
melkoisia pelejä te naiset vauvakuumeissanne pelaatte...voi miesparkoja
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja nainen itsekin:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juteltiin tossa aikamme ja mies oli aika vakavaa poikaa. Ei todellakaan iloinnut oletettavasta raskaudesta.
Mutta näillä mennään.
melkoisia pelejä te naiset vauvakuumeissanne pelaatte...voi miesparkoja
ööö... pelejä?
tässä nyt oli tarkoitus ravistella mies ymmärtämään, mitä oikeasti haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mielenkiintoista touhua joillakin
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mielenkiintoista touhua joillakin
Millälailla mielenkinnotoista? Jäin ihan näin sivullisena miettimään, että mitä oikeastaan tarkoitat..?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mielenkiintoista touhua joillakin
Millälailla mielenkinnotoista? Jäin ihan näin sivullisena miettimään, että mitä oikeastaan tarkoitat..?
että pitää säikytellä miestä noin, ja vähän samalla kokeilla kepillä jäätä että mitä se sanoisi taas uudesta vauvasta
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mielenkiintoista touhua joillakin
että pitää säikytellä miestä noin, ja vähän samalla kokeilla kepillä jäätä että mitä se sanoisi taas uudesta vauvasta
teoriassahan tuo tilanne olis ollut mahdollinen, ei sitä kukaan ole käskenyt panemaan paljaaltaan, kun tietää etten mä käytä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mielenkiintoista touhua joillakin
teoriassahan tuo tilanne olis ollut mahdollinen, ei sitä kukaan ole käskenyt panemaan paljaaltaan, kun tietää etten mä käytä mitään.
ja silti sä oot jalat levälläs torttuas sille antamassa? etkö koe että sulla on myös joku vastuu asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:ja silti sä oot jalat levälläs torttuas sille antamassa? etkö koe että sulla on myös joku vastuu asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:tais mies pikkusen säikähtää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:ja silti sä oot jalat levälläs torttuas sille antamassa? etkö koe että sulla on myös joku vastuu asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sori mutta mun mielestä tuollainen on tosi tyhmää. Kuulostaa sellaiselta, mitä harrastettiin 16-17 v kypsässä iässä.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:ja silti sä oot jalat levälläs torttuas sille antamassa? etkö koe että sulla on myös joku vastuu asiasta?
No ei tietenkään ole. Miksi ihmeessä olisikaan, jos kerran pariskunta on yhdessä sopinut, että mies huolehtii tästä asiasta. Miksi yleensäkään ehkäisyn pitäisi olla NAISEN vastuulla? Etenkään, jos hän ei halua käyttää ehkäisyä?