Olisko ihan hirveetä jo tekisin näin? *tehty *:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellista mutten muuta odottanutkaan:
Ihan typerää, jos vaimo ja mies eivät voi keskustella asioista avoimesti vaan pitää valehdella.

kyllä tästä asiasta on keskustelu monet kerrat, mutta tuo mies nyt ei taida itsekään tietää mitä haluaa, joten jospa tämä herättelis tajuamaan.

juteltiin tossa aikamme ja mies oli aika vakavaa poikaa. Ei todellakaan iloinnut oletettavasta raskaudesta.

No enhän mä kauaa sitä raaskinut kiusata, vaan kerroin lopulta totuuden, ja miksi huijasin.

Sanoi ainakin ottaneensa opiksi, ja tekevänsä vastedes asialle muutakin kuin vain suuria puheita.

Myönnetään, että salaa oon pettynyt. Elättelin toiveita, ettei miehelle oikeasti olisi katastrofi jos tulisi taa pienellä ikäerolla vauva.

Mutta näillä mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
juteltiin tossa aikamme ja mies oli aika vakavaa poikaa. Ei todellakaan iloinnut oletettavasta raskaudesta.

No enhän mä kauaa sitä raaskinut kiusata, vaan kerroin lopulta totuuden, ja miksi huijasin.

Sanoi ainakin ottaneensa opiksi, ja tekevänsä vastedes asialle muutakin kuin vain suuria puheita.

Myönnetään, että salaa oon pettynyt. Elättelin toiveita, ettei miehelle oikeasti olisi katastrofi jos tulisi taa pienellä ikäerolla vauva.

Mutta näillä mennään.

melkoisia pelejä te naiset vauvakuumeissanne pelaatte...voi miesparkoja

Alkuperäinen kirjoittaja nainen itsekin:

Mutta näillä mennään.

ööö... pelejä?

tässä nyt oli tarkoitus ravistella mies ymmärtämään, mitä oikeasti haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen itsekin:

Mutta näillä mennään.

ööö... pelejä?

tässä nyt oli tarkoitus ravistella mies ymmärtämään, mitä oikeasti haluaa.

mut peliähän tuo on kun noin pitää ravistella...pitää pelata sillä kuka käyttää ehkäisyä vaikka sen pitäisi olla molempien vastuulla yhteisesti. Tai melko tyhmä täytyy miehen olla jos ei ymmärrä mikä on tulos suojaamattomassa yhdynnässä, ja vaikka ei halua lasta ei silti suojaudu!?! Ja sinä kuitenkin lapsen haluaisit?

Mä ajattelin, että teillä on jo isoja lapsia. Ei tullut mieleenkän, että viesti voisi olla naiselta jolla 3kk ikäinen vauva. EI ihmekään, että mies vastustelee.

niinkuin mä jo aloitusviestissä sanoin, niin me ollaan ihan yhteisymmärryksessä sovittu, että se kumpi ehkäisyyn kokee tarvetta, hoitaa sen itse, käytännössä tarkoitaa miestä. Mies on tämän tiennyt alusta asti, koska minulla on vakaumus, jonka takia en halua ehkäisyä käyttää.

Vaikka mua itseä ei haittaisikaan yhtään tulla nyt raskaaksi, olen yrittänyt kuitenkin moneen otteeseen miehelle puhua, että jos todella on sitä mieltä, ettei nyt halua lisää lapsia, niin asialle pitää tehdä jotain.
Mutta kun ei ole tajunnut, niin mä päätin näin vähän huijata miestä tajuamaan mitä haluaa.

Mies ei kokenut, että olisin tehnyt jotain väärää häntä kohtaan, vaan ymmärsi miksi mä näin tein, ja oli korkeintaan helpottunut, etten mä oikeasti ole raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
mielenkiintoista touhua joillakin

Millälailla mielenkinnotoista? Jäin ihan näin sivullisena miettimään, että mitä oikeastaan tarkoitat..?

että pitää säikytellä miestä noin, ja vähän samalla kokeilla kepillä jäätä että mitä se sanoisi taas uudesta vauvasta

Millälailla mielenkinnotoista? Jäin ihan näin sivullisena miettimään, että mitä oikeastaan tarkoitat..?

että pitää säikytellä miestä noin, ja vähän samalla kokeilla kepillä jäätä että mitä se sanoisi taas uudesta vauvasta

teoriassahan tuo tilanne olis ollut mahdollinen, ei sitä kukaan ole käskenyt panemaan paljaaltaan, kun tietää etten mä käytä mitään.

teoriassahan tuo tilanne olis ollut mahdollinen, ei sitä kukaan ole käskenyt panemaan paljaaltaan, kun tietää etten mä käytä mitään.

ja silti sä oot jalat levälläs torttuas sille antamassa? etkö koe että sulla on myös joku vastuu asiasta?

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

ja silti sä oot jalat levälläs torttuas sille antamassa? etkö koe että sulla on myös joku vastuu asiasta?

No jospa nyt ei kuitenkaan alettas vääntämään tästä, selvästi ollan erimieltä asiasta.

Mun mielestä sä toimit tilanteessanne viisaasti, olit selkeästi teistä kahdesta se "aikuinen" - ja hurjan useinhan se rooli on naisella ;). Mä luulen vahvasti, että miehesi otti opikseen ja myös ymmärtää kunnioittaa ehkä vielä pikkasen enemmän sinua ja vakaumustasi - siis tarkoitan sitä, että ymmärtää ottaa yhteiseen asiaan oikeasti mukaan myös oman panoksensa, jottei myöhemmin tulisi turhaa skismaa. Loistavasti tehty!

:o No ei tietenkään ole. Miksi ihmeessä olisikaan, jos kerran pariskunta on yhdessä sopinut, että mies huolehtii tästä asiasta. Miksi yleensäkään ehkäisyn pitäisi olla NAISEN vastuulla? Etenkään, jos hän ei halua käyttää ehkäisyä?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sori mutta mun mielestä tuollainen on tosi tyhmää. Kuulostaa sellaiselta, mitä harrastettiin 16-17 v kypsässä iässä.

samaa mieltä.
vastuu ehkäisystä on jokatapauksessa molemmilla vaikka nainen kieltäytyisi sitä käyttämästä...miksei myös mies sitten voi kieltäytyä? En tajua naisen logiikkaa tässä. Onko se ainoastaan miehen asia hoitaa se kondomi siihen päälle???

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

:o No ei tietenkään ole. Miksi ihmeessä olisikaan, jos kerran pariskunta on yhdessä sopinut, että mies huolehtii tästä asiasta. Miksi yleensäkään ehkäisyn pitäisi olla NAISEN vastuulla? Etenkään, jos hän ei halua käyttää ehkäisyä?

enkä väitä että pitäisi olla naisen vastuulla vaan vastuun pitäisi olla YHTEINEN

Yhteistyössä