Olisko ihan hirveetä jo tekisin näin? *tehty *:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Meillä on miehen kanssa sellainen sopimus, että jos hän ei halua lisää lapsia, hoitaa hän sen ehkäisy puolen, enkä minä siihen puutu. Minulla kun ei oli mitään sitä vastaan, että niitä tulisi lisää.

Mutta nyt mua on jonkun aikaa stressanut, kun mies selittää suurieleisesti, kuinka nyt ei ainakaan pariin vuoteen tulee lisää lapsia, ja näki jo painajaistakin siitä että olisin raskaana. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun herra ei asialle tee yhtään mitään, kuvittelee vissiin hoitavansa tuon ehkäisyn sanan voimalla.

Joten siitä syystä tilanne vähän rassaa. Mua ei itseäni haittaisi, vaikka tulisin samantien raskaaksi, mutta miehelle se kuulema olisi sellainen asia, josta ei heti pääsisi yli.

Olisiko siis täysin tuomittavaa, jos mä vähän säikäyttäisin miestä pienellä huijauksella. Jos väittäisin, että oon jo jonkun aikaa epäillyt raskautta ja oireitakin alkaa olla. Että nyt täytyy kyllä käydä testi ostamassa, että varmistuu raskaus.

Ideana siis se, että "tieto" mahdollisesta raskaudesta saisi miettimään, haluaako oikeasti lisää lapsia, ja jos ei niin tekisi sitten asialle jotain, eikä vain puhuisi.

Ei ole hirveetä säikäyttää miestä, koska ei se sanansäilkä todellakaan mikään ehkäsy ole. Jälkeenpäin tietysti olis suotavaa kertoa tilanteesta, että se oli lähinnä testi, ja että jos niitä lapsia ei enää miehen mukaan saa tulla, niin hoitaa kans itse sen ehkäsyn kuntoon. Mutta :attn: Tämä on vaan mun mielipide, joku voi olla toista mieltä.

mä oisin niin sika että säikyttelisin. jos kerran ei tahdo mukeloita niin on hyvä ja panoo sen kumitulpan kikkelinpäähän
meillä oltiin kans sitä mieltä ettei enempä älapsia, sit kerran unohtu ehkäsy ja hups. katastrofi muuttui odotteluksi :laugh:

oikeesti ärsyttää, kun mies kaikille tiedottaa, että nää oli nyt sit toistaiseks tässä, ja ainakaan viiteen vuoteen ei tuu lisää, mutta ei tee asialle sitten yhtään mitään :headwall:

Puhuttu on kyllä aiheesta moneen otteeseen, mutta kun ei.

taidan siis laittaa suunnitelmani täytäntöön :D

Sähän voisit sitten seuraavaksi kun se sitä tiedottaa jollekin että lapsia ei tule lisää vähään aikaan, että aikooko hän sitten elää selibaatissa vai miten hän aikoo hoitaa sen ehkäisyn? Pistänkö mä jo naamakirjaan kyssärin, että mites se aamupahoinvointi? :laugh: No ei sentäs. B)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Sähän voisit sitten seuraavaksi kun se sitä tiedottaa jollekin että lapsia ei tule lisää vähään aikaan, että aikooko hän sitten elää selibaatissa vai miten hän aikoo hoitaa sen ehkäisyn? Pistänkö mä jo naamakirjaan kyssärin, että mites se aamupahoinvointi? :laugh: No ei sentäs. B)

pistä vaan :laugh:

siinä vaan taitais tulla uteluita muiltakin :D

äsken mä sit pistin huijauksen alulle :D

oikein vaivautuneena aloitin "kultsi... *pitkä hiljaisuus*
Mies: sano vaan
Minä: noo... älä nyt säikähdä *vielä pidempi hiljaisuus*
Mies: niin? annan tulla vaan
Minä: no kun tuota... mulla on nyt aika monena aamuna ollut huono olo...
Mies: *piiiitkä hiljaisuus*
Minä: niin että sellasta vaan...
Mies: mä lähen kyllä nyt tupakalle!

kyllä multa udella saa, kunhan asiallisesti kysyy.

On meillä vauva reilu 3kk, ja mä ole nlesta, mutta mies ei.

(ja eihän tehdä tästä mitään lestajankkaus ketjua, jookos, tää on mun miehen pelottelu ketju :D)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä en ymmärrä miksi pitää heti mennä utelee uskooko vai ei?

Kyllä mä sittenkin hieman ihmettelisin, jos sinä vaikka aloittaisit seurustelun nee... maahanmuuttajan kanssa. Ei se millään pahalla, sitä vaan joskus saa tietyn kuvan palstailijasta. IRL eräs tuttava meinasi saada sydärin kuultuaan minun kiroilevan. Hän uskoi sen olevan fysiologisesti mahdotonta minulle. Toivoisin ainakin, että jos ilmoittaisin täällä lähteväni baariin kännäämään ja iskemään kaikkea mikä liikkuu joku ymmärtäisi soittaa hätänumeroon.

Yhteistyössä