Olisko aihetta nostaa syyte(miehen kiinni käymisestä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos et meinaa mennä miehesi luo enää (mikä on fiksua), muista että lapsesikaan eivät saa sinne mennä keskenään. Ei tunnu turvalliselta isältä. Tapaamiset valvotuissa olosuhteissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.

Hetkinen... Syyttäjä harkitsee, mikä tarkoittaa(ko) sitä, että et itse vaadi miehelle rangaistusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Nykyään nuo pahoinpitely hutut menee kai automaattisesti syyttäjälle jos tekee poliiisille ilmoituksen, en tiedä edes harkitseeko ne vai syyttääkö suoraan

No minä kun tein raiskauksesta ilmoituksen, sain valita, vaadinko rangaistusta vai en. koska en vaatinut (miten typerää ) syytteen nostaminen jäi syyttäjän harkintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.

Mites meinaat käräjillä todistaa et sut on pahoipidelty jos sulla ei ole lääkärintodistusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.

Mites meinaat käräjillä todistaa et sut on pahoipidelty jos sulla ei ole lääkärintodistusta?

No onhan poliisi ne nähnyt. Eiköhän noissa tapauksissa ne kirjata aina ylös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.

Mites meinaat käräjillä todistaa et sut on pahoipidelty jos sulla ei ole lääkärintodistusta?

No onhan poliisi ne nähnyt. Eiköhän noissa tapauksissa ne kirjata aina ylös.

Poliisi ei ole lääkäri vaan poliisi. Lääkäri toteaa vammat ja miten ne saattavat olla syntyneet. Todisteet pitää olla hyvät koska ko tapauksessa on sana sanaa vasten ja mies saattaa väittää ap:n vaikka kaatuneen rappusissa ja vammojen syntyneen siinä. Oikeudessa ei voita totuus, vaan se kummalla on paremmat juristit ja todisteet.










 
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.

Mites meinaat käräjillä todistaa et sut on pahoipidelty jos sulla ei ole lääkärintodistusta?

No onhan poliisi ne nähnyt. Eiköhän noissa tapauksissa ne kirjata aina ylös.

Poliisi ei ole lääkäri vaan poliisi. Lääkäri toteaa vammat ja miten ne saattavat olla syntyneet. Todisteet pitää olla hyvät koska ko tapauksessa on sana sanaa vasten ja mies saattaa väittää ap:n vaikka kaatuneen rappusissa ja vammojen syntyneen siinä. Oikeudessa ei voita totuus, vaan se kummalla on paremmat juristit ja todisteet.

Poliiseilla on käytössä omat spesialistit. Esimerkiksi minut poliisit vei lääkäriin.
 

Yhteistyössä