G
Greippi
Vieras
Jos et meinaa mennä miehesi luo enää (mikä on fiksua), muista että lapsesikaan eivät saa sinne mennä keskenään. Ei tunnu turvalliselta isältä. Tapaamiset valvotuissa olosuhteissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Nykyään nuo pahoinpitely hutut menee kai automaattisesti syyttäjälle jos tekee poliiisille ilmoituksen, en tiedä edes harkitseeko ne vai syyttääkö suoraan
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.
Mites meinaat käräjillä todistaa et sut on pahoipidelty jos sulla ei ole lääkärintodistusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.
Mites meinaat käräjillä todistaa et sut on pahoipidelty jos sulla ei ole lääkärintodistusta?
No onhan poliisi ne nähnyt. Eiköhän noissa tapauksissa ne kirjata aina ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.
Mites meinaat käräjillä todistaa et sut on pahoipidelty jos sulla ei ole lääkärintodistusta?
No onhan poliisi ne nähnyt. Eiköhän noissa tapauksissa ne kirjata aina ylös.
Poliisi ei ole lääkäri vaan poliisi. Lääkäri toteaa vammat ja miten ne saattavat olla syntyneet. Todisteet pitää olla hyvät koska ko tapauksessa on sana sanaa vasten ja mies saattaa väittää ap:n vaikka kaatuneen rappusissa ja vammojen syntyneen siinä. Oikeudessa ei voita totuus, vaan se kummalla on paremmat juristit ja todisteet.