Olisko aihetta nostaa syyte(miehen kiinni käymisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipsukka

Vieras
eli oon eronnu miehestäni mutta ollaan väleissä.4 yhteistä lasta.oltiin siel viikonloppuna ja hän otti alkoo (ehkä liikaakin) ja niin kauan oli asiat hyvin kunnes mun puh alkoi soimaan..ja en antanu hänen vastaa joten siitä suuttui.alkoi hakata ja potkia ja kuristi niin että melkein taju meni ja oksensin kun päästi irti.nyt on joka puolella mustelmia ja paikat tosi kipeinä..kaulassa kuristus jäljet..onko siis tässä aihetta nostaa syyte pahoinpitelystä?? on tehny pari kertaa aiemmin samoin ku oltii naimisissa.

Tuo ei ole millään tavalla tulkinnanvarainen juttu, vaan itsestäänselvyys, että ilmoitus pitää tehdä. Sinun olisi pitänyt tehdä se jo silloin, kun vielä olitte yhdessä.

Ties mitä vaurioita olet/olisit voinut saada! |O

vuoksi ollaan joskus siellä..eikä hän ole normisti siis selvänä väkivaltainen.mua vaan nolottaa mennä poliisille itkemään että mies löi ja kaiken kukkuraks ex..enpähä mee jatkossa ite enää sinne..

Siis tottakai teet poliisille rikosilmoituksen tästä exästäsi, tuohan on selkeä pahoinpitely. Poliisilta juttusi etenee syyttäjälle, joka sitten nostaa syytteen, jos katsoo aiheelliseksi (ja varmasti katsoo sinun tapauksessasi!).

Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
vuoksi ollaan joskus siellä..eikä hän ole normisti siis selvänä väkivaltainen.mua vaan nolottaa mennä poliisille itkemään että mies löi ja kaiken kukkuraks ex..enpähä mee jatkossa ite enää sinne..

Unohda että siinä mitään nolottavaa olisi.
Tekemään ilmoitus vain ja sitä ennen lääkärille.

Ootko ihan tosissas? Onko mies hakannut sut aikanaan noin nöyräksi että SÄ häpeet sitä, että SE löi sua ja kuristi? |O Mene poliisiasemalle. Heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

ai pitääkö lääkärille mennä eka?? siis onhan mulla mustelmia joka puolella ja noi jäljet kaulassa mut mun joka lihas niin kipee että en kykene kunnol vauvaa edes nostamaan..kirjottaako lekuri sit jonku lapuusen vai mitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ootko ihan tosissas? Onko mies hakannut sut aikanaan noin nöyräksi että SÄ häpeet sitä, että SE löi sua ja kuristi? |O Mene poliisiasemalle. Heti.

no lähinnä tässä se ku olen aina ollut sitä mieltä ettei mua miehet hakkaa..ja aina pystyny suht hyvin itteeni puolustaanki..siks nolottaa,vaikkei poliisit sitä tiedäkä..mut mä. argh..no mut huomena meen eka poliisille ja jos ne vaatii lekuris käynnin niin sit sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

no lähinnä tässä se ku olen aina ollut sitä mieltä ettei mua miehet hakkaa..ja aina pystyny suht hyvin itteeni puolustaanki..siks nolottaa,vaikkei poliisit sitä tiedäkä..mut mä. argh..no mut huomena meen eka poliisille ja jos ne vaatii lekuris käynnin niin sit sinne.

Sun miehen tässä kuuluis olla nolona. hyi mikä ukko, toivottavasti kärsii nahoissaan. Jos poliisi kysyy, että vaaditko rangaistusta tai korvauksia, niin ehdottomasti vaadit niin isot korvaukset, että ukkoa kirvelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

ai pitääkö lääkärille mennä eka?? siis onhan mulla mustelmia joka puolella ja noi jäljet kaulassa mut mun joka lihas niin kipee että en kykene kunnol vauvaa edes nostamaan..kirjottaako lekuri sit jonku lapuusen vai mitä..

Mä kävin lääkärillä ensin näyttämässä vammat ja sitten ilmoittamaan poliisille.
Jää lääkärin kirjoihin tiedot myös tekijästä ja vammoista,jos nyt jostain sattuneesta syystä ilmoitus poliisille jäisi tekemättä.

.kävin äsken tekemässä ilmoituksen. ei tarvinnu lääkärissä käydä koska näytin muutamia jälkiä poliisille.syyttäjä sit harkitsee jossain vaihes tuleeko juttu.mut ainakin tein sen.

Yhteistyössä