Niin. Yöllähän on mahdotonta aiheuttaa onnettomuuksia. Yöllä myös auton ohjautuvuus kurveissa paranee ratkaisevasti. Suinkaan suurin osa vakavista onnettomuuksista ei tapahdu nimeomaan ilta- ja yöaikaan, kun kaaharit ovat liikenteessä.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nonih... no kait sillä nyt aivot sillä miehellä on?
ja mikäs siinä on ajellessa, yöllä, tyhjällä tiellä ja vielä jos on valosaa. itekki tykkäisin. ja tykkäsinki ennen lapsen syntymää.
Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:en. mä kysyn nämä asiat AINA etukäteen, ennen kun aloitan suhteen.
mun tädin kuoleman aiheutti 50w pappa joka päivällä ajeli miten sattuu ja hiljaista vauhtia..ei se vauhti aina ratkaise.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Niin. Yöllähän on mahdotonta aiheuttaa onnettomuuksia. Yöllä myös auton ohjautuvuus kurveissa paranee ratkaisevasti. Suinkaan suurin osa vakavista onnettomuuksista ei tapahdu nimeomaan ilta- ja yöaikaan, kun kaaharit ovat liikenteessä.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nonih... no kait sillä nyt aivot sillä miehellä on?
ja mikäs siinä on ajellessa, yöllä, tyhjällä tiellä ja vielä jos on valosaa. itekki tykkäisin. ja tykkäsinki ennen lapsen syntymää.
Mun serkku kuoli liikenneonnettomuudessa, jonka aiheutti törkeää ylinopeutta "ilta-ajelulla" ajanut parikymppinen nainen. Oli kuulemma sellainen tapa.