Olisitko enää miehen kanssa jos hän...

• Viestiketjun aloittaja olenko aivan höperö
  • Ensimmäinen viesti
olenko aivan höperö
-Ei nukkuisi kuin joskus samassa sängyssä kanssasi.Esim.On nyt nukkunut 3kk mitään selittämättä eri huoneessa vaikka tietää että kärsin.Aiemmin ollut samallaisia pausseja.
_Ei puhu sinulle oikein mitään ja on paljon yksin jos on kotona.

-saunoo yksin .Ei edes pyydä sinua seuraksi.
-Ei halaile tmv.enää.
-On treeneissä (huoltaja ) ja peleissä 4-5 kertaa viikolla iltaisn noin 3 tuntia kerrallaan.Ja KAIKKI viikonloput päälle .pelimatkoja ,turnauksia ym.
-Ei koskaan ehdota mitään yhteistä.Esim elokuvat,ravintolapäivällinen tmv.Eikä myöskään pääse treenejen puolesta jos ehdotat.
-Ei lähde kanssasi esim.tallinnaan vaikka lupaat maksaa kaiken.(Pelit ja turnaukset ja muutenkin)
-On aina välillä ivallinen sinulle.
-On tehnyt selkäsi takana kahteen otteeseen pikka-vippejä yhteensä 10 000 eurolla vaikka puolivälissä (5000 e jälkeen) lupasi ettei enää koskaan.Näin riskeeraa sinultakin alta omistusasunnon ja kodin.osa mennyt jo ulosottoon.
-Ei osta mitään oikein ruoka-jääkaappiin.
-Aina kaikki rahat loppu.lainailee sinulta vaikka oma palkka suurempi ja ei kaikkia koskaan pysty takaisin maksamaan.
-Olette viimeksi rakastelleet joulun jälkeen.Muutenkin aina kuukauden kahden paussseja miehen puolelta.
-On kerran ajanut sinut vittuun kotoa ja haukkunut lehmäksi ja huoraksi samalla.(Tulin lasteni kanssa kotiin etelästä ja mies oli täällä viikon yksin kotona ja matkasta kateellinen).
Lasten oli katsottava tätä shouta vierestä.On heidän isäpuoli.
-Nälvii lasten isää välillä lasten kuullen(Lasten isä alkoholisoitunut ja siitä mies nälvii)
YM:YM:

Plussaa
-Ei juo
_osaa olla ihan mukavaksi jos haluaa
-on taitava nikkaroimaan ym
-Asumme ihanassa talossa jossa rakas piha ja muuta.Lasten kaverit ,koulut ym .lähellä

Olemme asuneet yhdessä nyt 3-vuotta .

ym...ym...

Plussaa
-

huhuhuhu
Oletko tosissasi? Huoh, täällä palstalla kyllä välillä huomaa, että hyvän miehen kriteerit on: "ei juo ja osaa nikkaroida" ...voi luoja...ja hieno kotikin vielä.

MIKSI, siis oikeesti miksi joku on tuollaisen kanssa yhdessä ja vielä antaa lastensakin nähdä noin huonoa perhe-elämää... En tarkoita pahalla, mutta älä alistu tuollaiseen, ansaitset varmasti parempaa! Eli vastaus kysymykseesi: en ikinä.

"aapee"
Mes sanoo että tälläistä on elämä ja ihan normaalia .olen hänen mielestään pumpulissa kasvanut. Hän on kuulemma vaan ihan tav.ihminen ja ihmiset tekee virheitä ja aina painottaa että ei hän nyt mikään RIKOLLINEN ole eikä ole ketään tappanut.

"juups"
keksit ihan 4 plussaa miehestä... joista kaks on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska ei ilmeisesti halua olla mukava ja toi vika kommentti paljastaakin sen että oot sen kanssa enää vain sikis et saat asua kivassa omakotitalossa... ei olis kyl sen väärtti...

"salama"
Katsopa itse noita tekemiäsi listauksia. Aika paljon ikävää ja pari hyvää, jotka eivät edes liity mieheen... Mietipä siitä. Itse EN olisi missään tapauksessa tuollaisen kanssa.

aaapee
[QUOTE="vahva";23443298]En todellakaan olisi. Mä ansaitsen paljon parempaa kohtelua ja paljon paremman elämän. En todellakaan kattelis tuommoista luuseripossua nurkissani.[/QUOTE]

Käy kyllä töissä kai on kai ihan hyväkin siellä.
Mutta tämä kaikki on alkanut nyt ahdistaa ja itsetunto mennä.Tuntuu ettei todellakaan arvosta saati sitten rakasta minua yhtään.VAI ONKO TUO ihan normaalia...

dyykkari
En kestäisi tuollaista. Selvittäisin mistä kenkä puristaa ja jos se asia ei muuttuisi enkä saisi siihen järjellistä selitystä niin en olisi. Lähteekö miehesi pariterapiaan tai perheasiainneuvottelukeskukseen? Usein viisaan ulkopuolisen ihmisen avulla on helpompi tarkastella tilannetta.

"aapee"
Olen monet kerrat ottanut asioita esiin.kysynyt miksei nuku kanssani.Miksei halua ylipäätään viettää aikaa edes joskus kanssani.
Vastaus on että joko hän on väsynyt kun on niin paljon töitä tja treenejä tai että hänen on pakko olla aina jäähallilla ,koska on huoltaja.Änkesi itse 2-vuotta sitten huoltajaksi.
Siellä on myös toinen huoltaja ja asioita voisi tehdä vuorotellen jos halua olisi ja jos todella haluaisi olla kanssani .Siis tätä on jatkunut jo kauan.
Nyt ihan totta olen miettinyt eroa!Enhän edes tunne enää miestä kunnolla koska suhdetta ei ole milläänlailla hoidettu pitkään aikaan.

"vieras"
[QUOTE="aapee";23443309]Mes sanoo että tälläistä on elämä ja ihan normaalia .olen hänen mielestään pumpulissa kasvanut. Hän on kuulemma vaan ihan tav.ihminen ja ihmiset tekee virheitä ja aina painottaa että ei hän nyt mikään RIKOLLINEN ole eikä ole ketään tappanut.[/QUOTE]
Kun ajattelet asiaa järjellä, niin tajuat, että mies on manipuloinut sinua uskomaan jo tuohon itsekin. Se mitä mies suhteesta saa on todennäköisesti ruoka, puhtaat pyykit ja omakotitaloasuminen. Bonuksena se, että näyttää ulospäin normaalilta mieheltä, joka suhteessa. Muuta ei ehkä tarvitse tai halua suhteelta, koska ei ilmeisesti ole oikein kiinnostunut muusta, kun jääkiekkopiireissä pyörimisestä (josta saa jonkinnnäköistä arvostusta). Voi olla, että käy vieraissa tai sitten ei vaan seksi kiinnosta.

"aapee"
[QUOTE="vieras";23443427]Kun ajattelet asiaa järjellä, niin tajuat, että mies on manipuloinut sinua uskomaan jo tuohon itsekin. Se mitä mies suhteesta saa on todennäköisesti ruoka, puhtaat pyykit ja omakotitaloasuminen. Bonuksena se, että näyttää ulospäin normaalilta mieheltä, joka suhteessa. Muuta ei ehkä tarvitse tai halua suhteelta, koska ei ilmeisesti ole oikein kiinnostunut muusta, kun jääkiekkopiireissä pyörimisestä (josta saa jonkinnnäköistä arvostusta). Voi olla, että käy vieraissa tai sitten ei vaan seksi kiinnosta.[/QUOTE]

En usko että käy vieraissa vaan on ihan totta siellä hallilla ja pelimatkoilla.On siis junnujen huoltajana(Oma poikansa joka asuu vakituisesti mummolassa).
seksi ei vaan kiinnosta varmaan.

"vieras"
Hei ap, sun kämppis on mulggu, joka käyttää sinua hyväkseen. Potki ulos ja ota tilalle joku kiva kämppis, joka maksaa omat kulunsa eikä pummi sinulta rahaa. Esim joku opiskelija?

toinen vieras
[QUOTE="vieras";23443522]Hei ap, sun kämppis on mulggu, joka käyttää sinua hyväkseen. Potki ulos ja ota tilalle joku kiva kämppis, joka maksaa omat kulunsa eikä pummi sinulta rahaa. Esim joku opiskelija?[/QUOTE]

Tässä ehdotuksessa on järkeä.

Ja ei, en todellakaan olisi tuollaisen miehen kanssa. Jo toi:

On treeneissä (huoltaja ) ja peleissä 4-5 kertaa viikolla iltaisn noin 3 tuntia kerrallaan.Ja KAIKKI viikonloput päälle .pelimatkoja ,turnauksia ym.

olis mulle ihan ultimate turn off. Sit jos sen vähänkin aikaa, mitä olis yhteistä, äijä kohtelis mua suunnilleen yhtä huomioivasti kuin jotain huonekalua, niin enpä keksisi paljoa syitä olla yhdessä.

"elli"
Joo en olis. En kattele sellaisia, jotka eivät osaa hoitaa raha-asioitaan enkä sellaisia, jotka ovat ilkeitä tai ivallisia. Tommonen seksittömyys olis mulle kyllä kanssa ongelma, ainakin jos olis toistuvaa. Mut mä oonkin näine vaatimuksineni sitten sinkku. Tosin ihan onnellinen sellainen. :D

Yhteistyössä