Olisipa ollut päätä opiskella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti valitettavasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koska kaikilla ei ole sukulaisia eikä miestä tms joka auttas lapsen hoidossa eikä ole rahaa opiskella.

Eli olet yh? Aika moni yh pystyy opiskelemaan. Lapset saa hoitoonkin. Ellei ole vauva.

Niinpä! Et kai ap elä vain tässä hetkessä, vailla kykyä nähdä vähän pitemmälle kuin huomiseen?!
Ei se vauvaikäkään ikuisuuksia kestä. =)

Mä meinasin hakea nyt yhteishaussa takaisin kouluun, kolme muksua olen tehnyt, mies on olemassa mutta ei juurikaan koskaan kotona(aina töissä) ai niin ja ikää mulla 38v.

mä en ole yh, eikä vielä ole lastakaan mutta kohta on. Ajattelin kuitenkin pistää elämän risaseksi ja hakea/lähtä opiskelemaan.. Matkaa tulee päivittäin ajettavaksi n.3h, mutta so what. Parempi toimia kun kitua.. ja tiukkaa tulee tekemään kun ei ole enää säännöllisiä tuloja mutta seuraahan opiskelusta sitten hyvääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Varmasti se estää ettei pää riitä.Kävin aikoinaan 2,5v iltalukioo tosissani mutta läpi en päässyt.

Oukei. Ei kaikilla ole lukupäätä. Ammatti silti nykyään tarttee olla. Sitä vaan mun piti tulla sanomaan, ettei kannata turhaan haikailla maisterin tutkintoa ja suurta "uraa". Ei ole sitä uraa näkynyt täälläkään, vaikka 8 vuotta maisterin papereiden eteen opiskelin ;) Ammatti on vaan töitä vielä kolmekymppisenä etsiskellään.

Yhteistyössä