V
vierailija
Vieras
Mutta kun en sairauteni takia saa autoa ajaa ja mies sanoi, että hän on lomalla. Hän siis laskee tuon työksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Loma tarkoittaa lomaa vain palkkatyöstä. Ei lomaa perhe-elämästä ja velvollisuuksista (niistä ei koskaa saa lomaa).Mutta kun en sairauteni takia saa autoa ajaa ja mies sanoi, että hän on lomalla. Hän siis laskee tuon työksi.
No mies ajattelee loman laajemmin.Loma tarkoittaa lomaa vain palkkatyöstä. Ei lomaa perhe-elämästä ja velvollisuuksista (niistä ei koskaa saa lomaa).
En aja. Muutenkin rahat vähissä.aja miehen laskuun taksilla. joutaa maksamaan, jos ei itse viitsi ton vertaa auttaa
En aja. Muutenkin rahat vähissä.
[/Q
no sitten varmaan ostellaan kaupan pakastimesta ne marjat talven aikana. helpommallakin pääsee, kun ei tarvitse putsata ja pussittaa
mitäs tuo mahtaa tarkoittaa niin noin kuin yleensä ottaenVali vali vali vali.
Syökää pakastin tyhjäksi niin ei mene sähköä. Pese se ja myy pois. Mies voi aina itse poimia marjansa.En aja. Muutenkin rahat vähissä.
kitisee tyhyjästämitäs tuo mahtaa tarkoittaa niin noin kuin yleensä ottaen
no emmeköhän me ihan jokainen joskus moiseen sorru niin sie kuin miekin ja mä vähä luulen, että tää alotus on tuulesta tempaistu juttukitisee tyhyjästä
Oikeesti sairaan ei tarvi mennä marjaankaan jos ei pysty!no emmeköhän me ihan jokainen joskus moiseen sorru niin sie kuin miekin ja mä vähä luulen, että tää alotus on tuulesta tempaistu juttu
Ei ole tuulesta temmattu juttu.no emmeköhän me ihan jokainen joskus moiseen sorru niin sie kuin miekin ja mä vähä luulen, että tää alotus on tuulesta tempaistu juttu
Pakastin on tyhjä.Syökää pakastin tyhjäksi niin ei mene sähköä. Pese se ja myy pois. Mies voi aina itse poimia marjansa.
juupa juu, laita kaikki tekosyyt kerralla, niin ei ihmiset suotta tee ehdotuksia. ja samalla voit sen ukon nostaa sohvineen pihalle makaamaanPakastin on tyhjä.
Ukko taitaa nostaa mut, koska tämä on sen talo.juupa juu, laita kaikki tekosyyt kerralla, niin ei ihmiset suotta tee ehdotuksia. ja samalla voit sen ukon nostaa sohvineen pihalle makaamaan
no sitten sohva völjyyn ja menoksi, ukossa et mitään menetä, parempia varmaan löytyyUkko taitaa nostaa mut, koska tämä on sen talo.
Sehän hyvä! Peset vaan ja myyt pois.Pakastin on tyhjä.
Ei löydy ketään kuka mut huolisino sitten sohva völjyyn ja menoksi, ukossa et mitään menetä, parempia varmaan löytyy
Sitähän sinä et päätä.Ei löydy ketään kuka mut huolisi
No ei ole löytynyt.Sitähän sinä et päätä.
kuule yksin on parempi kuin 10 huonon kanssaNo ei ole löytynyt.
Niin. Jos ei olisi velkaa ja olisi jotain tuloja.kuule yksin on parempi kuin 10 huonon kanssa
no sitten ei muuta kuin töihin. ja neuvottelemaan asiat velkojien kanssa.Niin. Jos ei olisi velkaa ja olisi jotain tuloja.