Onko aiheetonta suutahtaa,kun mies ei lähde ajelemaan hautausmaalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmh"

Vieras
,olisin halunnut käydä viemässä kynttilän isäni haudalle,ja tytötkin olisivat halunneet käydä pappaa muistelemassa siellä..No,mies rupesi karjumaan,että hän ei tänään aja autolla metriäkään,kun olisi edes yksipäivä,jolloin ei tarvi ajaa..Ok:(

Laittakaa kotona kynttilä ja muistelkaa pappaa. Silleen minä ajattelin tehdä kun en nyt pääse hautuumaalle. Karjumaan ei sentäs tarvi toisen ruveta. Käytte haudalla toisen kerran sitten. Eikö sulla ap oo korttia?

Ammattikuski? Heillä usein haluttomuus ajaa jos ei työn puolesta tartte - kuten ei moni muukaan halua tedä työtään jos vapaapäivä. Hanki itselle kortti, tai mene taksilla tai jos asutte kaupungissa, julkisilla. Kyllä muakin ärsyttäis, pyhäinpäivä tärkeä.

No aika tyhmä mies jos ei tuollaista viitsi. Istuis sit vaikka ittekseen autossa jurottamassa ja ottais siitä tunteesta kaikki irti. :D Hautausmaalla on ihan omanlaisensa tunnelma kun on paljon kynttilöitä. Se jää lapsille mieleen. Olisko joku kaveri menossa?

En minäkään TAATUSTI lähtisi sinne ihmismassan sekaan teennäisesti fiilistelemään. Miksi siellä hautausmaalla ei voi käydä yhtä hyvin jonain muuna iltana? Onko PAKKO aina olla laumasielu?

Jos tuosta saisi vielä palkinnoksi nalkutuksen ämmältä niin lähtisin baariin ovet paukkuen. Ei jumaliste.

Ei ole minulla ajokorttia,muuten kyllä ajaisin..No,päätimme mennä läheiselle "vieraalle"hautausmaalle kävellen ja käydään sitten isänpäivänä isän oikealla haudalla..

En minäkään TAATUSTI lähtisi sinne ihmismassan sekaan teennäisesti fiilistelemään. Miksi siellä hautausmaalla ei voi käydä yhtä hyvin jonain muuna iltana? Onko PAKKO aina olla laumasielu?

Jos tuosta saisi vielä palkinnoksi nalkutuksen ämmältä niin lähtisin baariin ovet paukkuen. Ei jumaliste.

Teennäisesti fiilistelemään? Eihän sen ukon tarvi mennä mitään fiilistelemään, sehän voi vaikka jurottaa autossa kun toiset vie kynttilät. On yleinen tapa viedä kynttilöitä hautuumaalle pyhäinpäivänä ja se on ilmeisesti ap:lle ja hänen lapsilleen tärkeää. Siksi on erittäin moukkamaista olla kuskaamatta vaikka mahdollisuus olisi. Tosi itsekästä.
Mut säkin oot varmaan itsekäs ihminen ja tuskin kävisit edes kauppaan heittämässä jos sua ei vain huvittais. Tommosia miehiä mä kutsun kusipäiksi ja sovinisteiksi jotka ei ole kelvollisia parisuhteeseen ollenkaan.

:D Oikea suomalainen jurottaja. Ei mitään vittu ämmän ja kakaroitten typerän fiiliksen takia, ei tuumaakaan periksi tämmösissä pkeleen laumasieluisille kynttilätapahtumille, stana. Nyt on aihetta lähteä baariin!

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="hohhoijaa";29168755]Teennäisesti fiilistelemään? Eihän sen ukon tarvi mennä mitään fiilistelemään, sehän voi vaikka jurottaa autossa kun toiset vie kynttilät. On yleinen tapa viedä kynttilöitä hautuumaalle pyhäinpäivänä ja se on ilmeisesti ap:lle ja hänen lapsilleen tärkeää. Siksi on erittäin moukkamaista olla kuskaamatta vaikka mahdollisuus olisi. Tosi itsekästä.
Mut säkin oot varmaan itsekäs ihminen ja tuskin kävisit edes kauppaan heittämässä jos sua ei vain huvittais. Tommosia miehiä mä kutsun kusipäiksi ja sovinisteiksi jotka ei ole kelvollisia parisuhteeseen ollenkaan.[/QUOTE]Mikä pakko sen miehen on olla mikään autokuski lauantai-iltana? Menkööt taksilla tai bussilla jos ei ajokorttia ole saanut aikaiseksi hommattua.

Kusipää ja sovinisti. Huoh. Voin sieluni silmin kuvitella minkälainen tyyppi siellä päässä tuollaisia kirjoittaa ja kiitän kaikkia jumalia siitä ettei minulla ole tuollaista puolisoa.

Minulla ei tullut edes pieneen mieleenikään vaatia mieheltäni että lähtisimme ajamaan isäni haudalla.
Matkaan olisi jo mennyt yksin sen 2tuntia.
Anna oikeasti miehesi edes yksi päivä levätä ilman ajamista :)

Kuin helvetin vaikea se on ihmisten ymmärtää että vaikka itse ei ymmärräkään jonkun asian päälle niin toiselle se voi olla hyvinkin tärkeä asia. :confused:

Mikä pakko sen miehen on olla mikään autokuski lauantai-iltana? Menkööt taksilla tai bussilla jos ei ajokorttia ole saanut aikaiseksi hommattua.

Kusipää ja sovinisti. Huoh. Voin sieluni silmin kuvitella minkälainen tyyppi siellä päässä tuollaisia kirjoittaa ja kiitän kaikkia jumalia siitä ettei minulla ole tuollaista puolisoa.

Mä voin hyvin kuvitella sinut. :D Onneksi sun puoliso ja lapset ymmärtää, että sä et ole kiinnostunut perheesi fiiliksistä.
Ei mun mies koe koskaan itseään autokuskiksi, vaan me mennään perheenä ihan vapaaehtoisesti. Me tehdään toisillemme asioita joista tiedetään, että ne saa perheenjäsenet iloisiksi ja lujittaa yhteenkuuluvuutta ja luo muistoja. Ei kaikki kiinnosta kaikkia täysillä, vaan iloitaan toisten ilosta. Mitä se avioliitto ja perhe on jos ei toiselle hyvän antamista?

Alkuperäinen kirjoittaja kortiton myös;29168810:
Minulla ei tullut edes pieneen mieleenikään vaatia mieheltäni että lähtisimme ajamaan isäni haudalla.
Matkaan olisi jo mennyt yksin sen 2tuntia.
Anna oikeasti miehesi edes yksi päivä levätä ilman ajamista :)

Ei minullakaan, aivan tosella puolella Suomea.

En ole kortiton.

Mikä pakko sen miehen on olla mikään autokuski lauantai-iltana? Menkööt taksilla tai bussilla jos ei ajokorttia ole saanut aikaiseksi hommattua.

Ok, sä et ilmeisesti ymmärrä käsitettä perhe ollenkaan. Please, pysy sinkkuna, älä hanki lapsia ikinä. Baariin voit mennä ihan rauhassa.

[QUOTE="hohhoijaa";29168896]Ok, sä et ilmeisesti ymmärrä käsitettä perhe ollenkaan. Please, pysy sinkkuna, älä hanki lapsia ikinä. Baariin voit mennä ihan rauhassa.[/QUOTE]Ymmärrän perheen käsitteen koska minulla sellainen on. Ymmärrän myös sen että aina ei perheen sisällä voi olla kaikilla samanlaisia mielitekoja mutta yhtä lailla ap:n tapauksessa miehenkin toivomuksia voisi kunnioittaa ja antaa hänen olla ajamatta sinä ainoana päivänä jolloin se on mahdollista.

Mutta ei, tällä palstallahan mies on aina tarinan roisto ja tarinatkin väritetään sen mukaisesti niinkuin ap:kin teki. Nainen on aina oikeassa ja miehen tulee kuuliaisesti tehdä kaikki täsmälleen naisen toiveiden mukaan tai muuten tulee vähintäänkin kollektiivista puukkoa selkään anonyymillä internetpalstalla.

Huokaus.

Ymmärrän perheen käsitteen koska minulla sellainen on. Ymmärrän myös sen että aina ei perheen sisällä voi olla kaikilla samanlaisia mielitekoja mutta yhtä lailla ap:n tapauksessa miehenkin toivomuksia voisi kunnioittaa ja antaa hänen olla ajamatta sinä ainoana päivänä jolloin se on mahdollista.

Mutta ei, tällä palstallahan mies on aina tarinan roisto ja tarinatkin väritetään sen mukaisesti niinkuin ap:kin teki. Nainen on aina oikeassa ja miehen tulee kuuliaisesti tehdä kaikki täsmälleen naisen toiveiden mukaan tai muuten tulee vähintäänkin kollektiivista puukkoa selkään anonyymillä internetpalstalla.

Huokaus.

Mulle itseasiassa mies on hyvin harvoin roisto täällä. Olen tunnettu siitä että ajattelen aina miehen kantilta ja siksi puolustan miestä ja sitten saan paskaa niskaani.

Mä menin tänään haudalle ilman miestä, yhden lapsen kanssa. Ei mitään ongelmaa siinä että mies halusi jäädä kotiin.

Sen sijaan nään ongelman siinä että jos on naimisissa autottoman puolison kanssa (eli joka on tiettyjen juttujen teossa riippuvainen susta) niin raa'asti vain sanoo puolison tunteita ajattelematta että ei kiinnosta lähteä sua viemään.

Mä olisin järjettömän pettynyt jos mun mieheni tuollaisessa tilanteessa vetoaisi vain siihen ettei viitsi lähteä viemään vaikka tietäisi kuinka paljon se minulle merkitsisi päästä isäni haudalle. Mutta sitten taas, ei mun mieheni sitä tekisikään.

• Tykkää
Reactions: Miä. ja Anatolia